Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tis wel geen Marder, maar damn, zie dat nu

Comment

• Zou die daar nog mee durven rijden? :o

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NextGen BlackFox
        Tis wel geen Marder, maar damn, zie dat nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
          Zou die daar nog mee durven rijden? :o
          Als hij dat zou doen dan mankeert er iets in zijne kop

Maar aan de bandjes te zien is het gewoon een showmodel (hoop ik toch maar...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            Ik wacht nog altijd op foto's van de eerste écht geslaagde "vreemde" kap op een Marder.
            De porsche is niet slecht, maar ik vind de foto's niet...
            Of toch :o

Niet slecht, ey ?

Comment

• Close up van de hydro remmen:

Knap :o

Comment

• nice stukje techniek!

Comment

• Nog enkele fotootjes :o

Comment

• allemaal getrokken met de nieuwe R707?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door desert II
                      allemaal getrokken met de nieuwe R707?
                      Uiteraard

Comment

• De Marders waren ook van de partij te Luik en ow boy ben ik ff doof geworden daar :o
                        Enkele pitbeelden:

Comment

• Race beelden:

Wat doet die nu daar ?

Heeft iemand zijn achterwiel gezien ?

Comment

• En ook de onroad familie leden waren van de partij :o

Comment

• Zonet even de nieuwe ophanging instelling wezen testen, samen met het nieuwe uitlaatstuk en damn wat een lekkere sound nu
                              Ook koprollen zijn sterk verminderd! (hoewel het me toch nog ene keer gelukt is )
                              Owja, binnekort gaat er misschiens een FG 3 kameruitlaat op komen, dat gaat vuurwerk geven

Actiefoto's:

Na het testritje:

En de filmpjes:

Het lekkere geluid, alleen kon mijn pa het weer niet laten om even gas te geven....stationair klinkt hij super :o
                              http://home.euphonynet.be/blackfox/HPIM0399.MPG (0.99MB)

ff een rondje rijden en wat gras uittrekken:
                              http://home.euphonynet.be/blackfox/HPIM0390.MPG (5.26MB)

Tzelfde, alleen met een kleine koprol op het einde:
                              http://home.euphonynet.be/blackfox/HPIM0392.MPG (3.15MB)

ff optrekken, in het echt davert de grond gewoon van dat geluid
                              http://home.euphonynet.be/blackfox/HPIM0394.MPG (0.95MB)

Best doel opslaan als gebruiken

Comment

• Supersite:

Check die wallpapers :

En de nieuwe fg catalog staat ook bij de downloads :o

Comment

• Wow, nog iets dat ik moet hebben :o

BULL & SIDE BAR SET MARDER COMPLETE
                                  B>ROESTVRIJSTALEN VOOR, ACHTER EN SIDE BARS voor de FG Marder. Gemaakt van holle roestvrijstalen buis, aan de uiteinden iets verjongt en met een plaatje erop dicht gelast en naadloos gepolijst. Zeer professioneel gemaakt! Geeft je Marder en wel heel aparte look, en super sterk natuurlijk! Complete set, bestaande uit Bull Bar voor de voorzijde, een vergelijkbare bar maar dan breder voor de achterzijde, en twee side bars. Met roestvrijstalen bevestigings schroeven en zelfborgende moeren.
                                  Kost wel €175..... naja, zelf ineen stoven dan maar

Comment

Wow, nog iets dat ik moet hebben :o

B>ROESTVRIJSTALEN VOOR, ACHTER EN SIDE BARS voor de FG Marder. Gemaakt van holle roestvrijstalen buis, aan de uiteinden iets verjongt en met een plaatje erop dicht gelast en naadloos gepolijst. Zeer professioneel gemaakt! Geeft je Marder en wel heel aparte look, en super sterk natuurlijk! Complete set, bestaande uit Bull Bar voor de voorzijde, een vergelijkbare bar maar dan breder voor de achterzijde, en twee side bars. Met roestvrijstalen bevestigings schroeven en zelfborgende moeren.
                                    voor die prijs kan je een mini-z overland kopen! :o of 2X een iwaver + hopups! :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door desert II
                                      Oorspronkelijk geplaatst door NextGen BlackFox
                                      Wow, nog iets dat ik moet hebben :o

voor die prijs kan je een mini-z overland kopen! :o of 2X, een iwaver + hopups! :o
                                      Idd, maar ik kan voor die prijs een mini-z herleiden tot stof

Alé, daar heb ik dat niet eens voor nodig

Comment

Zonet even de nieuwe ophanging instelling wezen testen, samen met het nieuwe uitlaatstuk en damn wat een lekkere sound nu
                                        Ook koprollen zijn sterk verminderd! (hoewel het me toch nog ene keer gelukt is )
                                        Owja, binnekort gaat er misschiens een FG 3 kameruitlaat op komen, dat gaat vuurwerk geven

Actiefoto's:
                                        Na het testritje:

Het lekkere geluid, alleen kon mijn pa het weer niet laten om even gas te geven....stationair klinkt hij super :o
                                        http://home.euphonynet.be/blackfox/HPIM0399.MPG (0.99MB)

ff een rondje rijden en wat gras uittrekken:
                                        http://home.euphonynet.be/blackfox/HPIM0390.MPG (5.26MB)

Tzelfde, alleen met een kleine koprol op het einde:
                                        http://home.euphonynet.be/blackfox/HPIM0392.MPG (3.15MB)

ff optrekken, in het echt davert de grond gewoon van dat geluid
                                        http://home.euphonynet.be/blackfox/HPIM0394.MPG (0.95MB)

Best doel opslaan als gebruiken
                                        Man, ik had zo'n snerpend brommergeluidje verwacht maar het is gewoon een zalige diepe grom. Impressive.

P.S.: Ik ben jaloers

Comment

• In het echt is nog lager en lekkerder, zoals ik zei: de aarde trilt ervan met optrekken

Comment

Working...
                                          X