Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Change of plans, vrijdag opent hier een nieuwe Bart Smit en er is een aanbieding voor PS3 + Fifa 2008 + ratchet and clank + extra controller voor.... €389 !
En GTA kost er dan €52.
Dat wordt het dus.
Jammer van die 2 kutspellen, maar voor die prijs kan ik het écht niet laten.
Dan verkoop ik ze achteraf wel en haal ik GT5 er nog wel bij denk ik
Change of plans, vrijdag opent hier een nieuwe Bart Smit en er is een aanbieding voor PS3 + Fifa 2008 + ratchet and clank + extra controller voor.... €389 !
En GTA kost er dan €52.
Dat wordt het dus.
Jammer van die 2 kutspellen, maar voor die prijs kan ik het écht niet laten.
Dan verkoop ik ze achteraf wel en haal ik GT5 er nog wel bij denk ik
Beter nog, adres van die Bart Smit graag Voor dat geld koop ik mij heel de santeboetiek, fuck wat de vriendin denkt.
Even vermelden dat mocht er iemand GTA IV willen voor XBOX 360, en hij of zij heeft een ander recent en goed spel om te ruilen, die persoon dat altijd mag laten weten. GTA IV is geen slecht spel, maar toch ook niet 100 % mijn ding. Ik heb het amper gespeeld. Hoe moet niet dringend weg, maar het zou me ook niet storen een ander goed spel in de plaats te krijgen.
Ik verwacht wel een onberispelijke staat en een recent spel. Niet Call Of Duty 3 of zo dus.
Zalig spel indeed, samen met GT5 Prologue een van de betere spellen op de PS3!
Blijf vooral eens burnouten totdat de banden spingen of vlieg door de voorruit door tegen een betonnen pijler te rijden Zalig gewoon! Al is "vechten" een stuk moeilijker gewonden vind ik persoonlijk..
Comment