Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto IV

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb hier in reclamefolders al PS3+GTA IV zien staan voor €425
    Internet is niet altijd goedkoopst, lang leve de concurrentie

Comment

• Vanmiddag eens gespeeld -> FAK wat een vet spel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
        Vanmiddag eens gespeeld -> FAK wat een vet spel!
        Welkom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
          Heb hier in reclamefolders al PS3+GTA IV zien staan voor €425
          Internet is niet altijd goedkoopst, lang leve de concurrentie
          Welke winkel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            Change of plans, vrijdag opent hier een nieuwe Bart Smit en er is een aanbieding voor PS3 + Fifa 2008 + ratchet and clank + extra controller voor.... €389 !
            En GTA kost er dan €52.
            Dat wordt het dus.
            Jammer van die 2 kutspellen, maar voor die prijs kan ik het écht niet laten.
            Dan verkoop ik ze achteraf wel en haal ik GT5 er nog wel bij denk ik
            Ik geef je 25 euro voor de FIFA

Comment

Change of plans, vrijdag opent hier een nieuwe Bart Smit en er is een aanbieding voor PS3 + Fifa 2008 + ratchet and clank + extra controller voor.... €389 !
              En GTA kost er dan €52.
              Dat wordt het dus.
              Jammer van die 2 kutspellen, maar voor die prijs kan ik het écht niet laten.
              Dan verkoop ik ze achteraf wel en haal ik GT5 er nog wel bij denk ik
              Beter nog, adres van die Bart Smit graag Voor dat geld koop ik mij heel de santeboetiek, fuck wat de vriendin denkt.

Comment

Welkom.
                Ga nog wat wachten op je PS3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                  Ga nog wat wachten op je PS3.

Daarnet nog GTA gespeeld, helaas niet op mijn eigen PS3.

Wat een baggerspel.

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Beter nog, adres van die Bart Smit graag Voor dat geld koop ik mij heel de santeboetiek, fuck wat de vriendin denkt.
                  Weet je de M2 in Maasmechelen zijn? Wel...daar

Wel snel zijn, 't is zolang de voorraad strekt en maar tot 14 juni.
                  En vandaag vlogen ze al redelijk snel buiten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Welke winkel?

Comment

• Even vermelden dat mocht er iemand GTA IV willen voor XBOX 360, en hij of zij heeft een ander recent en goed spel om te ruilen, die persoon dat altijd mag laten weten. GTA IV is geen slecht spel, maar toch ook niet 100 % mijn ding. Ik heb het amper gespeeld. Hoe moet niet dringend weg, maar het zou me ook niet storen een ander goed spel in de plaats te krijgen.
                      Ik verwacht wel een onberispelijke staat en een recent spel. Niet Call Of Duty 3 of zo dus.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Daarnet nog GTA gespeeld, helaas niet op mijn eigen PS3.

Wat een baggerspel.

Weet je de M2 in Maasmechelen zijn? Wel...daar

Wel snel zijn, 't is zolang de voorraad strekt en maar tot 14 juni.
                        En vandaag vlogen ze al redelijk snel buiten
                        Pech Ik ging er vandaag achter gaan maar de Golf staat in panne, en den andere wagen hebben m'n ouders nu nodig

Comment

• Volgende week kan je ook nog gaan eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                            Router plaatsen

Degene die op Ps3 online willen spelen op GTA4 ,voeg me toe in de friendslist:
                            Ltpeppers.
                            Ok. Volgende week eens een kabeltje halen of anders zo een router (draadloos werkt ook op PS3)

Ik heb gisteren nog eens gespeeld. Ik zit aan de missie dat de flat en garage van die neef in de fik zijn gestoken.
                            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Ik ben zo hard terug GTA Vice City aan het spelen hè

In afwachting van GTA IV op PC...
                              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Volgende week kan je ook nog gaan eh
                                vergeet dat dus maar...waren vandaag allemaal uitverkocht...

forummen op een ps3 is wel niet zo simpel

tot achter een paar weken!

Comment

• ben jij niet gebanned ofzo

Comment

• Ja dat dacht ik ook.

Comment

• haha reynie kwam me vandaag leuk vertellen dat hij zich heeft laten bannen.

Comment

• Zalig spel indeed, samen met GT5 Prologue een van de betere spellen op de PS3!

Blijf vooral eens burnouten totdat de banden spingen of vlieg door de voorruit door tegen een betonnen pijler te rijden Zalig gewoon! Al is "vechten" een stuk moeilijker gewonden vind ik persoonlijk..

Comment

• Ik peins van het spel te gaan halen voor op XBOX360 ipv PS3

Comment

Working...
                                          X