Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
een GTA waarin je de goeie speelt zou ik wel leuk vinden
als agent ofzo de straten veilig maken, spannende missies enzo...
ook altijd lekkerdere politiewagens
lijkt me wel interessant
Wat ook leuk zou zijn,
-terug huizen kopen (en dan veel verschillende, voor elk wat wils)
-een soort van bedrijf dat je runt
-een nog uitgebreider autopark
-terug garages
-...
het zonlicht (tov het grauwe donkere IMHO in san an)
de auto's
maffia
italiaans
de grappige conversaties
de GOEDE en ZEER grappige radio zenders
de zeer goede muziek die daar op werd gespeeld
de leuke missies
San andreas ging er natuurlijk op vooruit qua gameplay en graphics etc. maar vice city is gewoon goed.
BIG FAT ²ND THAT!!
Ik heb San Andreas ook maar die kon me niet echt boeien, net door de sfeer (dat hele niggah gedoe is niet aan mij besteed).
GTA 4 heb ik ook en ben ik nog steeds aan bezig, helaas weinig tijd om te spelen
Welke supercomputer moet je dan niet hebben om gans da spel te laden.
Wist trouwens nie da gij ne gamer waart, nog een gemeenschappelijke hobby. lol
Ne PS3 is krachtig genoeg daarvoor, ik speel geen games op de PC. In GTA IV zijn heel wat dingen er uit gelaten omwille van het feit dat XBox het game op één CD-rom wou hebben. Als GTA voor PS3 evolueert zoals dat voor de PS2 is gegaan dan staan er ons nog leuke dingen te wachten.
Ne PS3 is krachtig genoeg daarvoor, ik speel geen games op de PC. In GTA IV zijn heel wat dingen er uit gelaten omwille van het feit dat XBox het game op één CD-rom wou hebben. Als GTA voor PS3 evolueert zoals dat voor de PS2 is gegaan dan staan er ons nog leuke dingen te wachten.
We zullen dan maar niet al de performanceproblemen voor de ps3 versie vermelden die ze hebben moeten oplossen
Ik heb San Andreas ook maar die kon me niet echt boeien, net door de sfeer (dat hele niggah gedoe is niet aan mij besteed).
GTA 4 heb ik ook en ben ik nog steeds aan bezig, helaas weinig tijd om te spelen
de 80's rulen gewoon zwaar!!! hoe vaak ik vice city wel niet heb uitgespeeld... vond het vooral fantastisch hoe het hele spel door scarface was geinspireerd!
deze week trouwens ook GTA4 op de PS3 uitgespeeld... nu moet ik weer op zoek naar iets anders, iemand tips of aanraders?
de 80's rulen gewoon zwaar!!! hoe vaak ik vice city wel niet heb uitgespeeld... vond het vooral fantastisch hoe het hele spel door scarface was geinspireerd!
deze week trouwens ook GTA4 op de PS3 uitgespeeld... nu moet ik weer op zoek naar iets anders, iemand tips of aanraders?
Comment