Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto IV

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gewoon CRUISEN wat leuk is, gta draait echt niet om mensen te doden of huizen etc. te kopen

cruisen langs het strand

Comment

• Ah ja, wat wel zeer leuk is om te doen is als je het spel start. Dan naar LV trekt, een motor steelt en dan de bergen in met 4-5 sterren.

Oh zo leuk, politie proberen te ontwijken. Ik voel me dan een echte biker.

Comment

• een GTA waarin je de goeie speelt zou ik wel leuk vinden
        als agent ofzo de straten veilig maken, spannende missies enzo...
        ook altijd lekkerdere politiewagens
        lijkt me wel interessant

Comment

• nee toch niet, wel de bad cop dat wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
            nee toch niet, wel de bad cop dat wel
            *high five*

Comment

• Of beide. Verhaal neemt telkens een andere wending bij elke beslissing.
              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Welke supercomputer moet je dan niet hebben om gans da spel te laden.

Wist trouwens nie da gij ne gamer waart, nog een gemeenschappelijke hobby. lol
                Last edited by ; 22/04/2009, 21:59.

Comment

• Wat ook leuk zou zijn,
                  -terug huizen kopen (en dan veel verschillende, voor elk wat wils)
                  -een soort van bedrijf dat je runt
                  -een nog uitgebreider autopark
                  -terug garages
                  -...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    vice city vond ik ook de leukste gta ever ... dat sfeertje
                    Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                    Je snapt het niet he.

Vice city is zo goed omwille van
                    • de jaren 80
                    • miami
                    • de sfeer
                    • het zonlicht (tov het grauwe donkere IMHO in san an)
                    • de auto's
                    • maffia
                    • italiaans
                    • de grappige conversaties
                    • de GOEDE en ZEER grappige radio zenders
                    • de zeer goede muziek die daar op werd gespeeld
                    • de leuke missies
                    San andreas ging er natuurlijk op vooruit qua gameplay en graphics etc. maar vice city is gewoon goed.
                    BIG FAT ²ND THAT!!

Ik heb San Andreas ook maar die kon me niet echt boeien, net door de sfeer (dat hele niggah gedoe is niet aan mij besteed).
                    GTA 4 heb ik ook en ben ik nog steeds aan bezig, helaas weinig tijd om te spelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                      Welke supercomputer moet je dan niet hebben om gans da spel te laden.
                      Gene.

Streaming is the key ( ... waar is den tijd ... )

Comment

• Als bij mij de missies voorbij zijn verlies ik snel de interesse in GTA.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                          Welke supercomputer moet je dan niet hebben om gans da spel te laden.

Wist trouwens nie da gij ne gamer waart, nog een gemeenschappelijke hobby. lol
                          Ne PS3 is krachtig genoeg daarvoor, ik speel geen games op de PC. In GTA IV zijn heel wat dingen er uit gelaten omwille van het feit dat XBox het game op één CD-rom wou hebben. Als GTA voor PS3 evolueert zoals dat voor de PS2 is gegaan dan staan er ons nog leuke dingen te wachten.
                          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                            Ne PS3 is krachtig genoeg daarvoor, ik speel geen games op de PC. In GTA IV zijn heel wat dingen er uit gelaten omwille van het feit dat XBox het game op één CD-rom wou hebben. Als GTA voor PS3 evolueert zoals dat voor de PS2 is gegaan dan staan er ons nog leuke dingen te wachten.
                            We zullen dan maar niet al de performanceproblemen voor de ps3 versie vermelden die ze hebben moeten oplossen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              BIG FAT ²ND THAT!!

Ik heb San Andreas ook maar die kon me niet echt boeien, net door de sfeer (dat hele niggah gedoe is niet aan mij besteed).
                              GTA 4 heb ik ook en ben ik nog steeds aan bezig, helaas weinig tijd om te spelen
                              de 80's rulen gewoon zwaar!!! hoe vaak ik vice city wel niet heb uitgespeeld... vond het vooral fantastisch hoe het hele spel door scarface was geinspireerd!
                              deze week trouwens ook GTA4 op de PS3 uitgespeeld... nu moet ik weer op zoek naar iets anders, iemand tips of aanraders?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                                de 80's rulen gewoon zwaar!!! hoe vaak ik vice city wel niet heb uitgespeeld... vond het vooral fantastisch hoe het hele spel door scarface was geinspireerd!
                                deze week trouwens ook GTA4 op de PS3 uitgespeeld... nu moet ik weer op zoek naar iets anders, iemand tips of aanraders?
                                COD V World At War

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                  COD V World At War
                                  Die vond ik ook geslaagd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                                    Is er geen expansion voor GTA4 uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Is er geen expansion voor GTA4 uit?
                                      niet op PS3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                        een "uitbreiding" zoals Vice city en San Andreas dat waren
                                        En GTA London, dat waren nog eens tijden!
                                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Ik heb GTA en GTA2 nog liggen. Als je dan bekijkt hoe dat dat geevolueeerd is.

Comment

Working...
                                          X