Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto IV

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
    Totaal op niets slaande post, maar toch bedankt.

Comment

Ik ben op een bug gestoten in de mijne.

Die unknown contact op de pier, werkt niet. Gele pijl staat er wel, maar er gebeurt niks.

Geslapen, auto, zonder auto, andere kleren... niks werkt.
      Kheb hetzelfde voorgehad en heb daardoor paar dagen verloren. Ik had het sms-je gewist omdat ik dacht die ie wel zou terugbellen, blijkbaar niet en ik mocht weer opnieuw begonnen dus. ( ik had gelukkig auto-save uitgezet en moest daardoor maar 5 missies herspelen...)
      Tweede keer zag ik geen pijltje(mss erover gekeken) maar ik ben een tijdje rond die kerel beginnen te lopen die op dat terras zat en toen wou de missie wel loaden.
      Eens je daar voorbij bent belt iedereen je weer op.

Edit: http://www.mahalo.com/Grand_Theft_Auto_4_Walkthrough
      Handig.

Comment

• Aha !!

Moet ik nog eens proberen dan.

Want de laatste 3 uur ofzo ben ik enkel maar bezig geweest met chaos en mayhem, uit verveling.

Je kan zoveel mensen van die pier in 't water duwen he.

Comment

• Voor de mensen die dit nog niet wisten. OP PS3 kan je door op vierkantje te blijven drukken, de koplampen van de auto aanzetten.

Gaan we eens allemaal samen afspreken voor een spel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
            Voor de mensen die dit nog niet wisten. OP PS3 kan je door op vierkantje te blijven drukken, de koplampen van de auto aanzetten.

Gaan we eens allemaal samen afspreken voor een spel?
            Dat zijn de grootlichten. Probeer maar eens als je in het donker rijdt en je lichten aan zijn.

Comment

Voor de mensen die dit nog niet wisten. OP PS3 kan je door op vierkantje te blijven drukken, de koplampen van de auto aanzetten.
              No shit Einstein dat heeft iedereen toch meteen door.

Comment

• iemand die het wil overkopen van me? Is voor X360

Ik heb het mss 4 dagen, is dus nog niet versleten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                  iemand die het wil overkopen van me? Is voor X360

Ik heb het mss 4 dagen, is dus nog niet versleten.
                  why???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                    why???
                    Eerlijk? Ik begrijp het wel. Ik ga het mijne nog een paar maand houden en dan ruilen tegen iets anders, denk ik.
                    Halo 3 en PGR 4 zijn spelletjes die ik nooit weg doe, maar GTA IV dus wel. Bij die eerste spelletjes vind ik de "opdrachten" leuk. Bij GTA IV komt het mij een beetje over als werken. En eens een opdracht volbracht, krijg je er alweer één.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

why???
                      Ik speel er niet vaak op én het boeit me minder als vroeger. PGR4 heb ik, houd ik én speel ik plat.

Comment

• ik vond het spel eigenlijk nu ook zo goed niet, zo zitten er veel gelijkaardige missies in, contacten onderhouden is saai, spel is te simpel, het is verschrikkelijk irritant om een ladder op of af te klimmen MAAR terreur zaaien blijft leuk, ook online

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                          No shit Einstein dat heeft iedereen toch meteen door.
                          Uhm,

Ik had het pas door na het spel 1 week en half te spelen..

Sorry hoor..

Comment

Uhm,

Ik had het pas door na het spel 1 week en half te spelen..

Sorry hoor..
                            Das niks jongen, niet iedereen is even snel van begrip ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                              Das niks jongen, niet iedereen is even snel van begrip ...

Sorry dat ik geen 24 uur achter mijn ps3 of Xdoos zit..

Comment

Sorry dat ik geen 24 uur achter mijn ps3 of Xdoos zit..
                                groot gelijk... ik zit er ook maar een paar keer per week op

maar ik had het wel direct door van de phares

Comment

groot gelijk... ik zit er ook maar een paar keer per week op

maar ik had het wel direct door van de phares
                                  Nja, het is mijn broer zijn PS3. Dus ik speel er redelijk weinig op. Ik ben niet echt zo'n gamer.

Comment

• Probleem op de pier is opgelost via-via.

En we kunnen weer verder ! Nu wacht ik op de advocaten om mij te bellen.

Comment

Probleem op de pier is opgelost via-via.

En we kunnen weer verder ! Nu wacht ik op de advocaten om mij te bellen.
                                      lekker moeilijk met al die flikken heb je snow storm al gedaan?

Comment

• Daarnet weer even gespeeld.....AAARRGHHHHGHHHH !!!!!
                                        Wat een vet spel toch

Comment

lekker moeilijk met al die flikken heb je snow storm al gedaan?
                                          Mnee. en als ik zo door die walkthrough skim, moest ik die snow storm al lang tegengekomen zijn.

tiens.

ik mis vanalles denk ik

Comment

Working...
                                          X