mijne gta zit vast peisek... ik heb dwayne vermoord en playboy X wilt ineens niks meer met mij te maken hebben nu kan ik niks van missie's meer doen... en ahja 1 minpunt aan het spel... wrm moet ge u kameraden onderhouden door te "hanging-outen"? das alleen maar tijdverlies
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Theft Auto IV
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIk dacht ergens gelezen te hebben dat dat wel vaker gebeurd. Ofwel wacht je op de patch die eraan komt, ofwel moet je het spel verwijderen en opnieuw installeren (dus niet je saves verwijderen eh)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIk dacht ergens gelezen te hebben dat dat wel vaker gebeurd. Ofwel wacht je op de patch die eraan komt, ofwel moet je het spel verwijderen en opnieuw installeren (dus niet je saves verwijderen eh)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtennieje zo bedoel ik het niet op een bepaald moment moet je een keuze maken of je dawyne of playboy X vermoord... ik heb denk ik de verkeerde keuze gemaakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenOp deze site staan veel handige tips. Tips voor missie's, verhaallijnkeuzes, vindplaatsen, voertuigen, easter eggs, cheats,....
http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenfak nu heb ik cheats, niet leuk, maar wel handige site merci
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenMan ik ben al zenuwachtig
Shit kerel, ik moet nog bijna 2 maand wachten met een zee van tijd ondertussen en ik heb reeds GTA en zo al gespeeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDernet GTA Vice City nog eens gespeeld
WAT EEN BAGGERSPEL!!!!
ARGH.
maak een koprol ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIk krijg mijn gedachten niet verzet, en Vice ziet er uit als stront en speelt ook zo
in vgl met GTA4 dan?
kweet ni, maar die sfeer blijft zo zalig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenUiteraard.
En van die sfeer merk ik niet veel meer, 's nachts lijkt het gewoon alsof je in een opnamestudio rondrijdt...
Nee, 4 heeft een knappere sfeer eigenlijk.
Wel een vette sound track bij Vice.
fak nu moet ik gewoon GTA4 spelen
Comment
-
Ik ben nog aan het wachten op nieuwe levering.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenAl voor 35% uitgespeeld
Comment
Comment