Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Theft Auto IV
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenSplitscreen, bestaat dat nog dan?
Je moet dat online spelen eh kwiet, fak zo zalig
Ik speel niet online. Ten eerste: bijbetalen om online te kunnen, vind ik belachelijk. Ten twee: al zou ik het doen, dan moet ik ofwel nog een wifi-kit kopen ook, ofwel een kabel leggen doorheen de helft van ons huis. En eigenlijk nog een derde reden: ik zou geen perioden zonder gaming meer kennen. Online gamen vind ik verslavender dan niet online gamen. Ik game online met de PC, dus ik weet waarover ik het heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenTuurlijk bestaat splitscreen nog. Hoe kan je anders MP-games spelen op één scherm?
Heeft alleen X360 het dan? Denk niet dat ik het ergens ben tegengekomen op PS3...
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk speel niet online. Ten eerste: bijbetalen om online te kunnen, vind ik belachelijk. Ten twee: al zou ik het doen, dan moet ik ofwel nog een wifi-kit kopen ook, ofwel een kabel leggen doorheen de helft van ons huis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenMerci, maar ik heb een pack in bestelling.
PS3 + GTAIV + Extra controller + kabel voor controller te laden + HDMI-kabel
Voor iets rond de 400 € .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenTsja, dat heb je met een xdoos eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenman man man wanneer gaat die laatste stad open? ondertussen ken ik mijne weg al vanbuiten in die andere twee steden...
Er is maar 1 stad, nl. Liberty City.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenEilanden. Geen steden.
Er is maar 1 stad, nl. Liberty City.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenman man man wanneer gaat die laatste stad open? ondertussen ken ik mijne weg al vanbuiten in die andere twee steden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenIk ben nog aan het wachten op nieuwe levering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik speelde in den tijd GTA 1 ook alleen maar om zo rap mogelijk wapens te hebben en iedereen beginnen af te knallen tot het leger toekwam (haja, alle flikken waren dood ) en dan proberen een legertank te pikken en de rest van de stad plat te walsen
Met de nieuwe zou op een dergelijke manier spelen echter moeilijker geworden zijn. Nog niet echt grondig getest in feite.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichteneen polies die de crimineel uithangt
Bij mij is het in feite niet zo erg anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik speelde in den tijd GTA 1 ook alleen maar om zo rap mogelijk wapens te hebben en iedereen beginnen af te knallen tot het leger toekwam (haja, alle flikken waren dood ) en dan proberen een legertank te pikken en de rest van de stad plat te walsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichteneen polies die de crimineel uithangt
Of misschien wilt hij den braven spelen en eerlijk zijn geld verdienen door er hamburgers te verkopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenDat was vet! In VC kon je dat ook nog doen...
idd, tot nu toe, naar't schijnt heeft IV geen tanks meer
Comment
-
Comment
Comment