Fak die Huntley Sport ( RR Sport) van Brucie is vet.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Theft Auto IV
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik speelde in den tijd GTA 1 ook alleen maar om zo rap mogelijk wapens te hebben en iedereen beginnen af te knallen tot het leger toekwam (haja, alle flikken waren dood ) en dan proberen een legertank te pikken en de rest van de stad plat te walsen
Cheatcodes direct intypen en GAAAAAN met de bazooka.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenDuh.
Cheatcodes direct intypen en GAAAAAN met de bazooka.
Voor TDU moet ik mijn cheatcode trouwens ook nog eens activeren, want op een gegeven moment had ik per ongeluk heel mijn save game gewist (bij PSP gaat dat nogal gemakkelijk als je te snel wil zijn). Nog steeds geen zin gehad om om dat ding al die races opnieuw te rijden. De PSP is niet zo'n ideaal ding, qua besturing. Vooral niet om TDU te spelen, omdat je dan alleen met die onhandige analoge stick kan werken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenWel oppassen met cheats. Als je sommige gebruikt kun je het spel niet 100% uitspelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenmijne gta zit vast peisek... ik heb dwayne vermoord en playboy X wilt ineens niks meer met mij te maken hebben nu kan ik niks van missie's meer doen... en ahja 1 minpunt aan het spel... wrm moet ge u kameraden onderhouden door te "hanging-outen"? das alleen maar tijdverlies
Ik zat daardoor ook dagen vast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk BerichtenJe hebt een text message gekregen van een onbekende persoon, je moet naar de pier gaan gans vanonder in je map. (daar waar het vraagteken staat) Het maakt trouwens niet uit of je playboy x of dwayne hebt vermoord. Alleen kreeg je x zijn luxe appartement als je hem vermoordde.
Ik zat daardoor ook dagen vast.
edit: ik peis dak speciaal daarvoor opnieuw ga beginnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenik heb momenteel enkel nog maar de chaet gebruikt voor de bewapende helicopter..; zou dit nadelig zijn voor men spel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenmiljaar!!!! ik had beter X afgeknald..; miljaar!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk BerichtenIk had gelukkig het spel manueel opgeslagen 5 missies voor the holland play. Als je dwayne vermoordt krijgt je wel 20,000...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichteneen polies die de crimineel uithangtOorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenKwestie van zich te kunnen inleven in de wereld van zijn "klienteel" zeker?
Bij mij is het in feite niet zo erg anders.Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenOf misschien wilt hij den braven spelen en eerlijk zijn geld verdienen door er hamburgers te verkopen?Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenStropers zijn de beste boswachters.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenmiljaar!!!! ik had beter X afgeknald..; miljaar!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenNiks lukt.
Op de Xbox-fora lees ik dat eens moeten slapen of dit of dat moet veranderen, maar dat lukt bij mij niet...
Patch is er nog niet voor zover ik weet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenaaaaa ge hebt een X-doos... begrijpelijk
Comment
Comment