Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto IV

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Fak die Huntley Sport ( RR Sport) van Brucie is vet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
      ik speelde in den tijd GTA 1 ook alleen maar om zo rap mogelijk wapens te hebben en iedereen beginnen af te knallen tot het leger toekwam (haja, alle flikken waren dood ) en dan proberen een legertank te pikken en de rest van de stad plat te walsen
      Duh.

Cheatcodes direct intypen en GAAAAAN met de bazooka.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
        Duh.

Cheatcodes direct intypen en GAAAAAN met de bazooka.
        Ik wil best wel eens een cheatcode. Ff zoeken.

Voor TDU moet ik mijn cheatcode trouwens ook nog eens activeren, want op een gegeven moment had ik per ongeluk heel mijn save game gewist (bij PSP gaat dat nogal gemakkelijk als je te snel wil zijn). Nog steeds geen zin gehad om om dat ding al die races opnieuw te rijden. De PSP is niet zo'n ideaal ding, qua besturing. Vooral niet om TDU te spelen, omdat je dan alleen met die onhandige analoge stick kan werken.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Check:
          http://www.cheatcc.com/xbox360/grand...eatscodes.html
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Wel oppassen met cheats. Als je sommige gebruikt kun je het spel niet 100% uitspelen.

Comment

ik heb momenteel enkel nog maar de chaet gebruikt voor de bewapende helicopter..; zou dit nadelig zijn voor men spel?

Comment

Als je 100% wilt halen moet je geen cheats gebruiken vrees ik...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                  Wel oppassen met cheats. Als je sommige gebruikt kun je het spel niet 100% uitspelen.
                  Weet ik. Ik had het al gezien. Er wordt op die site ook aangeraden om het spel niet op te slaan als je een cheat gebruikt. Ik heb er net trouwens een paar gestest voor GTA LCS op PSP. Ook niets gesaved nadien.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                    mijne gta zit vast peisek... ik heb dwayne vermoord en playboy X wilt ineens niks meer met mij te maken hebben nu kan ik niks van missie's meer doen... en ahja 1 minpunt aan het spel... wrm moet ge u kameraden onderhouden door te "hanging-outen"? das alleen maar tijdverlies
                    Je hebt een text message gekregen van een onbekende persoon, je moet naar de pier gaan gans vanonder in je map. (daar waar het vraagteken staat) Het maakt trouwens niet uit of je playboy x of dwayne hebt vermoord. Alleen kreeg je x zijn luxe appartement als je hem vermoordde.
                    Ik zat daardoor ook dagen vast.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
                      Je hebt een text message gekregen van een onbekende persoon, je moet naar de pier gaan gans vanonder in je map. (daar waar het vraagteken staat) Het maakt trouwens niet uit of je playboy x of dwayne hebt vermoord. Alleen kreeg je x zijn luxe appartement als je hem vermoordde.
                      Ik zat daardoor ook dagen vast.
                      miljaar!!!! ik had beter X afgeknald..; miljaar!!!!!!!

edit: ik peis dak speciaal daarvoor opnieuw ga beginnen

Comment

ik heb momenteel enkel nog maar de chaet gebruikt voor de bewapende helicopter..; zou dit nadelig zijn voor men spel?
                        Ik hoop van niet want die heb ik ook al gebruikt.

Comment

Ik had gelukkig het spel manueel opgeslagen 5 missies voor the holland play. Als je dwayne vermoordt krijgt je wel 20,000...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
                            Ik had gelukkig het spel manueel opgeslagen 5 missies voor the holland play. Als je dwayne vermoordt krijgt je wel 20,000...
                            dermee dak zoveel poen heb

Comment

een polies die de crimineel uithangt
                              Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Kwestie van zich te kunnen inleven in de wereld van zijn "klienteel" zeker?
                              Bij mij is het in feite niet zo erg anders.
                              Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                              Of misschien wilt hij den braven spelen en eerlijk zijn geld verdienen door er hamburgers te verkopen?
                              Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                              Stropers zijn de beste boswachters.
                              Alle mogelijke antwoorden staan hier.
                              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Dat boeit niet echt, ik heb voor de moment 3 schuiladressen en het zijn allemaal penthouses. Er is er toch maar 1 die je echt gebruikt want daar staat ook een laptop waardoor je niet telkens naar het internet cafe moet.

Comment

Ik ben op een bug gestoten in de mijne.

Die unknown contact op de pier, werkt niet. Gele pijl staat er wel, maar er gebeurt niks.

Geslapen, auto, zonder auto, andere kleren... niks werkt.

Comment

oei ... weird want vanaf dan begint het spelleke eigenlijk pas (tis omdak vanaf dan cheats vor de flikken heb moeten gebruiken, allee ja vanaf die advocaten en white storm)

Comment

Niks lukt.

Op de Xbox-fora lees ik dat eens moeten slapen of dit of dat moet veranderen, maar dat lukt bij mij niet...

Patch is er nog niet voor zover ik weet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                                        Niks lukt.

Op de Xbox-fora lees ik dat eens moeten slapen of dit of dat moet veranderen, maar dat lukt bij mij niet...

Patch is er nog niet voor zover ik weet.
                                        aaaaa ge hebt een X-doos... begrijpelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                          aaaaa ge hebt een X-doos... begrijpelijk
                                          Totaal op niets slaande post, maar toch bedankt.

Comment

Working...
                                          X