Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik speelde in den tijd GTA 1 ook alleen maar om zo rap mogelijk wapens te hebben en iedereen beginnen af te knallen tot het leger toekwam (haja, alle flikken waren dood ) en dan proberen een legertank te pikken en de rest van de stad plat te walsen
Duh.
Cheatcodes direct intypen en GAAAAAN met de bazooka.
Cheatcodes direct intypen en GAAAAAN met de bazooka.
Ik wil best wel eens een cheatcode. Ff zoeken.
Voor TDU moet ik mijn cheatcode trouwens ook nog eens activeren, want op een gegeven moment had ik per ongeluk heel mijn save game gewist (bij PSP gaat dat nogal gemakkelijk als je te snel wil zijn). Nog steeds geen zin gehad om om dat ding al die races opnieuw te rijden. De PSP is niet zo'n ideaal ding, qua besturing. Vooral niet om TDU te spelen, omdat je dan alleen met die onhandige analoge stick kan werken.
Wel oppassen met cheats. Als je sommige gebruikt kun je het spel niet 100% uitspelen.
Weet ik. Ik had het al gezien. Er wordt op die site ook aangeraden om het spel niet op te slaan als je een cheat gebruikt. Ik heb er net trouwens een paar gestest voor GTA LCS op PSP. Ook niets gesaved nadien.
mijne gta zit vast peisek... ik heb dwayne vermoord en playboy X wilt ineens niks meer met mij te maken hebben nu kan ik niks van missie's meer doen... en ahja 1 minpunt aan het spel... wrm moet ge u kameraden onderhouden door te "hanging-outen"? das alleen maar tijdverlies
Je hebt een text message gekregen van een onbekende persoon, je moet naar de pier gaan gans vanonder in je map. (daar waar het vraagteken staat) Het maakt trouwens niet uit of je playboy x of dwayne hebt vermoord. Alleen kreeg je x zijn luxe appartement als je hem vermoordde.
Ik zat daardoor ook dagen vast.
Je hebt een text message gekregen van een onbekende persoon, je moet naar de pier gaan gans vanonder in je map. (daar waar het vraagteken staat) Het maakt trouwens niet uit of je playboy x of dwayne hebt vermoord. Alleen kreeg je x zijn luxe appartement als je hem vermoordde.
Ik zat daardoor ook dagen vast.
miljaar!!!! ik had beter X afgeknald..; miljaar!!!!!!!
edit: ik peis dak speciaal daarvoor opnieuw ga beginnen
miljaar!!!! ik had beter X afgeknald..; miljaar!!!!!!!
edit: ik peis dak speciaal daarvoor opnieuw ga beginnen
Dat boeit niet echt, ik heb voor de moment 3 schuiladressen en het zijn allemaal penthouses. Er is er toch maar 1 die je echt gebruikt want daar staat ook een laptop waardoor je niet telkens naar het internet cafe moet.
oei ... weird want vanaf dan begint het spelleke eigenlijk pas (tis omdak vanaf dan cheats vor de flikken heb moeten gebruiken, allee ja vanaf die advocaten en white storm)
Comment