Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Theft Auto IV
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenIk ben op een bug gestoten in de mijne.
Die unknown contact op de pier, werkt niet. Gele pijl staat er wel, maar er gebeurt niks.
Geslapen, auto, zonder auto, andere kleren... niks werkt.
Tweede keer zag ik geen pijltje(mss erover gekeken) maar ik ben een tijdje rond die kerel beginnen te lopen die op dat terras zat en toen wou de missie wel loaden.
Eens je daar voorbij bent belt iedereen je weer op.
Edit: http://www.mahalo.com/Grand_Theft_Auto_4_Walkthrough
Handig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenVoor de mensen die dit nog niet wisten. OP PS3 kan je door op vierkantje te blijven drukken, de koplampen van de auto aanzetten.
Gaan we eens allemaal samen afspreken voor een spel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenVoor de mensen die dit nog niet wisten. OP PS3 kan je door op vierkantje te blijven drukken, de koplampen van de auto aanzetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichteniemand die het wil overkopen van me? Is voor X360
Ik heb het mss 4 dagen, is dus nog niet versleten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenwhy???
Halo 3 en PGR 4 zijn spelletjes die ik nooit weg doe, maar GTA IV dus wel. Bij die eerste spelletjes vind ik de "opdrachten" leuk. Bij GTA IV komt het mij een beetje over als werken. En eens een opdracht volbracht, krijg je er alweer één.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenwhy???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenNo shit Einstein dat heeft iedereen toch meteen door.
Ik had het pas door na het spel 1 week en half te spelen..
Sorry hoor..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenUhm,
Ik had het pas door na het spel 1 week en half te spelen..
Sorry hoor..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenDas niks jongen, niet iedereen is even snel van begrip ...
Sorry dat ik geen 24 uur achter mijn ps3 of Xdoos zit..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
Sorry dat ik geen 24 uur achter mijn ps3 of Xdoos zit..
maar ik had het wel direct door van de phares
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtengroot gelijk... ik zit er ook maar een paar keer per week op
maar ik had het wel direct door van de phares
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenProbleem op de pier is opgelost via-via.
En we kunnen weer verder ! Nu wacht ik op de advocaten om mij te bellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenlekker moeilijk met al die flikken heb je snow storm al gedaan?
tiens.
ik mis vanalles denk ik
Comment
Comment