Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Theft Auto IV
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenkwerk alleen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenAi, dat is minder. Nja, volgende keer neem je gewoon je vriendin mee en een pak condooms.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenRaar..
Heb je al enige cheats gebruikt?
Nope...
en inderdaad raar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenok ik denk dat ik bij de laatste missie zit... welke keuze moet ik maken? cash of revenge????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door m3_e92 Bekijk Berichtendit is de laatste missie nog niet, als ik jouw was zou ik eerst saven en dan kun je achteraf de andere mogelijkheid ook nog eens proberen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIk zou voor Revenge gaan.
Want geld heb je waarschijnlijk toch meer dan genoeg en er zijn genoeg dingen die je geld opleveren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenidd maar roman raad me aan voor het geld te gaan, en kate voor de revenge
Waarom zijn al zijn vriendinnen eigelijk zo lelijk?
FAAAK, op straat loopt dat vol van mooie madammen! In de plaats dat we daar een uit kunnen kiezen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenja maar het is een wreed moeilijke missie... en geen zin om ze 2 keer te moeten doen... dus oftewel kan ik dimitri vermoorden en zo wraak nemen, oftewel terug voor hem werken en zwaar geld verdienen...; hebt gij die missie nog niet gedaan?
uiteindelijk komt het einde met elkaar overeen met 1 groot verschil, maar dat ga ik hier niet verklappen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door m3_e92 Bekijk Berichtenik heb cash gekozen,maar beide missies zijn gelijkaardig , ze zijn allebei ongeveer even moeilijk
uiteindelijk komt het einde met elkaar overeen met 1 groot verschil, maar dat ga ik hier niet verklappen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenpm dan????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Edkostuc Bekijk Berichtenbeste mensen... wie kan mij vertellen waar ik foto's kan zien van de Audi a4 V6 ???
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Edkostuc Bekijk Berichtenbeste mensen... wie kan mij vertellen waar ik foto's kan zien van de Audi a4 V6 ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Edkostuc Bekijk Berichtenniemand dus...
Comment
Comment