Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Theft Auto IV
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenIs iemand die 35 jaar is minderjarig?
Hierbij bevestig ik nogmaals het cliché...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenWhoops, ik had de posts voor leeftijd aangezien en vice versa
Hierbij bevestig ik nogmaals het cliché...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door m3_e92 Bekijk Berichteneens proberen met je stick naar voren duwen, dan ga sneller en raak je normaal gezien over die jump
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenaight en kan ik geen andere weg nemen dan die jump? want ht is wreed irritant als de jump mislukt, ik weer heel die missie opnieuw moet doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenAlle missies zijn gedaan.
Ik zit nog maar aan 66%
Wat is de bedoeling dat ik nu nog doe voor aan de 100% te raken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIk heb die missie maar voor de helft gespeeld.
Ik heb gespeeld tot ik met die boot onder de helikopter van die neger ging hangen. Daarna speelde men broer verder. Straks eens vragen aan mijn broer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenhuh wtf??? ik geraak ni onder dien helicopter... mijn motarke doet altijd salto en valt dan int water...
Hoe bedoel je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenUw motarke?
Hoe bedoel je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door m3_e92 Bekijk Berichtener zijn dus 2verschillende eindmissies,de ene is met een boot en de andere is met een brommerke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenAhzo, bij mij was de neef dood..
Edit: Die kerel waar hij al zo lang achter zat ..
Die UL Paper voor je bracht naar Cargo aan het vliegveld. Had ik die beter in leven gelaten? of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenik heb hem afgeslacht...
Comment
Comment