op Xbox is het beter voor online te spelen, anders is de PS versie beter
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Theft Auto IV
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenop Xbox is het beter voor online te spelen, anders is de PS versie beterThere's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
amaaaaaaai, ik ben ZO HARD onder de inruk van uw redenering.... hoe lang heb je daar moeten over denken ??
"het is PS, dus is het beter".... idioot, geef eens een gefundeerde mening, dit is de mening van een kind van 11There's no such thing as too much snow
Comment
-
mooi, waar haal jij die leeftijd vandaan?
't is trouwens 6 hoor :p
nee, maar 't is toch waar zeker. 't is niet omda het PS is, dat het beter is, 't is eengoed niet omda het X360 is dat het beter is.
MP is beter op X360, da's geweten, maar voor de rest.. het is HETZELFDE spel ffs, altijd met die fanboy discussies. de gfx zijn op PS3 beter op sommige vlakken en op X360 op andere. conclusie: voor SP maakt het geen bal uit op welke console je spelt, als je veel MP speelt, mss beter de x360 overwegen.There's no such thing as too much snow
Comment
-
Waarom is de 360 beter voor MP? Allez, het zou in feite wel mogen, gezien het feit dat je ervoor moet betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichtenamaaaaaaai, ik ben ZO HARD onder de inruk van uw redenering.... hoe lang heb je daar moeten over denken ??
"het is PS, dus is het beter".... idioot, geef eens een gefundeerde mening, dit is de mening van een kind van 11
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWaarom is de 360 beter voor MP? Allez, het zou in feite wel mogen, gezien het feit dat je ervoor moet betalen.
Dat gaat toch via uw gewone internet aansluiting ? Kabelke hier en daar en gamen maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenExplain !
Dat gaat toch via uw gewone internet aansluiting ? Kabelke hier en daar en gamen maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZo'n XBOX accountje is betalend als ik mij niet vergis ..
50 zorro's per jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenExplain !
Trouwens, in een 360 zit geen wifi, in een PS wel, dus in mijn geval zou ik ook nog zo'n wifi-receiver nodig hebben, en zo'n ding kost ook 70 - 80 €.
Bij een 360 komen dus duidelijk een pak meer kosten dan bij een PS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten....voeg me toe in de friendslist:
Ltpeppers.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenDaar ook nog wa reclame maken...
Slim1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
We zullen eens een spelleke moeten spelen onder de AW'ers
Deathmatch ofzo2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenWe zullen eens een spelleke moeten spelen onder de AW'ers
Deathmatch ofzoMr Drift
Comment
Comment