Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto IV

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• op Xbox is het beter voor online te spelen, anders is de PS versie beter
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
      op Xbox is het beter voor online te spelen, anders is de PS versie beter
      wa ne zever. zeg nu eens waarom PS3 versie beter is?
      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Omdat het een PS3 versie is tiens

Comment

• amaaaaaaai, ik ben ZO HARD onder de inruk van uw redenering.... hoe lang heb je daar moeten over denken ??
          "het is PS, dus is het beter".... idioot, geef eens een gefundeerde mening, dit is de mening van een kind van 11

Comment

• Wat een prachtige reactie voor iemand met een mentale leeftijd van 7.

Comment

• mooi, waar haal jij die leeftijd vandaan?
              't is trouwens 6 hoor :p

nee, maar 't is toch waar zeker. 't is niet omda het PS is, dat het beter is, 't is eengoed niet omda het X360 is dat het beter is.
              MP is beter op X360, da's geweten, maar voor de rest.. het is HETZELFDE spel ffs, altijd met die fanboy discussies. de gfx zijn op PS3 beter op sommige vlakken en op X360 op andere. conclusie: voor SP maakt het geen bal uit op welke console je spelt, als je veel MP speelt, mss beter de x360 overwegen.

Comment

• Waarom is de 360 beter voor MP? Allez, het zou in feite wel mogen, gezien het feit dat je ervoor moet betalen.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                  amaaaaaaai, ik ben ZO HARD onder de inruk van uw redenering.... hoe lang heb je daar moeten over denken ??
                  "het is PS, dus is het beter".... idioot, geef eens een gefundeerde mening, dit is de mening van een kind van 11
                  In het vervolg zet ik er 100 smileys bij, mss heb je het dan door. En dat heeft dan de pretentie mij een idioot te noemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                    Waarom is de 360 beter voor MP? Allez, het zou in feite wel mogen, gezien het feit dat je ervoor moet betalen.
                    Explain !

Dat gaat toch via uw gewone internet aansluiting ? Kabelke hier en daar en gamen maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                      Explain !

Dat gaat toch via uw gewone internet aansluiting ? Kabelke hier en daar en gamen maar
                      Zo'n XBOX accountje is betalend als ik mij niet vergis ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Zo'n XBOX accountje is betalend als ik mij niet vergis ..
                        Correct !

50 zorro's per jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                          Explain !

Hoe, explain? XBOX Live kost 60 € per jaar. Gratis is dat dus niet. Bij PS is het dat wél.
                          Trouwens, in een 360 zit geen wifi, in een PS wel, dus in mijn geval zou ik ook nog zo'n wifi-receiver nodig hebben, en zo'n ding kost ook 70 - 80 €.
                          Bij een 360 komen dus duidelijk een pak meer kosten dan bij een PS.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                            ....voeg me toe in de friendslist:
                            Ltpeppers.
                            McClane-AW
                            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Daar ook nog wa reclame maken...

Slim
                              I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                                Daar ook nog wa reclame maken...

Slim
                                Ik had eerst nog andere combi's geprobeerd maar deze was telkens al bezet.
                                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• We zullen eens een spelleke moeten spelen onder de AW'ers

Deathmatch ofzo
                                  2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• 59,95 --> 54,95
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• GTA = heaven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                                        We zullen eens een spelleke moeten spelen onder de AW'ers

Deathmatch ofzo
                                        Uitstekend idee
                                        Mr Drift

Comment

• Wat is de hoogste aantal sterren bij het online spelen onder de AW'ers ???
                                          Mr Drift

Comment

Working...
                                          X