Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto IV

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb nog maar 2, nog niet veel online gespeeld...

Comment

• ga me na mijn vakantiewerk ook een PS3 aanschaffen, denk 'k...

Waar vind je 't goedkoopst?

Comment

• Jij als Turk moet dat toch wel vinden/weten?

Ik denk dat je best gewoon uitkijkt voor promoties, of anders eventueel 2dehands eens rondkijkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
          ga me na mijn vakantiewerk ook een PS3 aanschaffen, denk 'k...

Waar vind je 't goedkoopst?
          Deze misschien?
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            Ik heb nog maar 2, nog niet veel online gespeeld...
            Ik ook twee sterren.
            Tegen die gasten met hun zeven sterren konden we niet winnen hé. Die zagen U nog maar en je werd al naar de eeuwige jachtvelden gestuurd.
            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Echt eh, we suck @ team deathmatch
              De tweede match ging wel al beter, toen hadden we van het begin een machine gun en moesten we niet eerst liggen zoeken naar ene terwijl ze ons al afknalden

Comment

Echt eh, we suck @ team deathmatch
                De tweede match ging wel al beter, toen hadden we van het begin een machine gun en moesten we niet eerst liggen zoeken naar ene terwijl ze ons al afknalden
                Call Of Duty is nog straffer.

Comment

• I know, maar dat speel ik zelf niet, is niet echt iets voor mij, zeker niet op playstation

Comment

• fuck man... ben bezig met de 3 leaf clover missie.... zalige missie, net op't einde dood, wel wreed jammer vanavond nog eens proberen denk ik
                    There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                      fuck man... ben bezig met de 3 leaf clover missie.... zalige missie, net op't einde dood, wel wreed jammer vanavond nog eens proberen denk ik
                      hoe ging die nu weer?

Comment

• Diene bankoverval was dat! Vette missie
                        Met granaatjes gooien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk Berichten
                          Diene bankoverval was dat! Vette missie
                          Met granaatjes gooien
                          ahja... zalig!!!

Comment

• Spoilers!!!!!!

Damn you all

Comment

Spoilers!!!!!!

Damn you all
                              Whoops

Comment

• Hoe eindigt het verhaal eigenlijk? Ik zit nu nog maar rond de 58%...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                  Hoe eindigt het verhaal eigenlijk? Ik zit nu nog maar rond de 58%...
                                  Tamme zak, speel dat verhaal uit dan weet je het!!!
                                  Ik zit nu rond de 35% dacht ik en ik speel zo traag mogelijk, ik geniet er van om dat verhaal uit te spelen, maar ik haat het als een spel te snel uit is.

Comment

• ik zit aan 90 %, maar ik ben het beu gespeeld, geen zin meer om die stomme duiven te zoeken

Comment

• Download zo'n map waar alles op staat?
                                      Op zo'n website in GTA zelf staat zelfs alles...

Comment

• ik weet het , maar geen zin meer om het te spelen, ben ondertussen al begonnen met een andere game

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door m3_e92 Bekijk Berichten
                                          ik weet het , maar geen zin meer om het te spelen, ben ondertussen al begonnen met een andere game
                                          ik ook ik ben bezig met grid en mocht normaal vandaag mennen battlefield gold edition gaan halen... maar ik heb geen zin

Comment

Working...
                                          X