Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto IV

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Hier ook even zetten:
    Mocht er iemand zijn die GTA IV (heb het spel mss vier uur gespeeld, dus zo goed als nieuw) voor XBOX 360 wil ruilen tegen COD 4, laat maar weten.
    Niemand?
    Andere voorstellen zijn ook steeds welkom. Bieden mag ook.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Zoals eerder al gemeld overweeg ik XBOX aan te schaffen voor dit spel.
      Maar mijzelf kennende kan wel nog effe duren

Je hoort het hier!

Comment

• net gta 4 gan halen...

zalig spel!

knappe graphics..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
          Zoals eerder al gemeld overweeg ik XBOX aan te schaffen voor dit spel.
          Maar mijzelf kennende kan wel nog effe duren

Je hoort het hier!
          In NOvember heb je het voor de PC...
          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ons laptopken zal daar te traag voor zijn.

Comment

• De systeemeisen van Grand Theft Auto IV (PC)

Op 21 november kunnen PC-gamers aan de slag met Grand Theft Auto IV. Samen met de Oost-Europese immigrant Niko Bellic kunnen ze hun eerste stappen zetten in Liberty City, een bruisende metropool vol met torenhoge wolkenkrabbers en imposante billboards.

Om Grand Theft Auto IV te kunnen spelen, ga je niet over een high-end PC moeten beschikken. De aanbevolen systeemeisen zijn doenbaar te noemen:

Processor:
              Dual core processor (Intel Pentium D or better)

RAM:
              2GB

Hard Drive:
              18GB free hard disk space

Video Card:
              512MB Direct3D 10 compatible video card or Direct3D 9 card compatible with Shader

Drive:
              DVD-ROM dual-layer drive
              Valt goed mee

Bron: Arena 51
              2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
              2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Ik speel GTA toch nog het liefste op de Playstation. Heb Vice City, Vicity Stories en San Andreas en binnenkort van plan om PS3 te kopen. Heb GTA 4 al wel gespeeld en de graphics zijn VET!! Maar waar ik het meeste plezier aan heb gehad was GTA San Andreas. Dat was het enige spel dat mij het gevoel had vrij te zijn. Nu in GTA wordt het saai altijd maar in een stad. De SA had afwisseling.

Comment

• Valt nog redelijk tegen op pc.. alez de systeemvereisten toch
                  Heb nen dualcore 1.86Mhz en kon hem niet aan..
                  Nu wel ,overclocked naar 2.56Mhz
                  2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Heeft iemand weet wanneer er een vervolg komt?
                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Nog zeker 3 jaar.

Ondertussen hebben ze toch al enkele 'mini' games gereleased ==> biker bende en zo.

Moet je wel downloaden.

Comment

• Volgend jaar zal wel de volgende komen (niet GTA 5, wel een "uitbreiding" zoals Vice city en San Andreas dat waren)

Comment

• Ik ga dalijk nog eens spelen denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten

Nog zeker 3 jaar.

Ondertussen hebben ze toch al enkele 'mini' games gereleased ==> biker bende en zo.

Moet je wel downloaden.
                            Ik ben zo niet voor kredietkaart gegevens door te spelen via net. Net zoals voor COD V alwaar nieuwe mappen voor de multiplayer beschikbaar zijn.
                            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                              Ik ga dalijk nog eens spelen denk ik
                              Daarstraks nog eens gedaan. Vlammen en knallen

Comment

Volgend jaar zal wel de volgende komen (niet GTA 5, wel een "uitbreiding" zoals Vice city en San Andreas dat waren)
                                Vind jij dat vice city en san andreas een uitbreiding waren, ik snap het niet goed?

Vice City blijft imho het beste spel ooit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                  Daarstraks nog eens gedaan. Vlammen en knallen
                                  Ik dacht dat jij altijd een politiewagen nam en politieopdrachten deed?

Btw Vorig weekend ook nog es gespeeld, meestal neem ik zwaar vervoer (hummer, bus, ed.) en ga ik rond central parc in tegengestelde richting wa auto's uit de weg botsen, dan moet je die nekeer zien vliegen

En anders stelen we die politiehelikopter of stelen we een ferrari in die winkel...

Comment

Vind jij dat vice city en san andreas een uitbreiding waren, ik snap het niet goed?

No way, San Andreas, zonder twijfel... de mogelijkheden waren daar

Comment

Ik ga dalijk nog eens spelen denk ik
                                      Ik wil ook maar PS3 is nog altijd 'op herstelling'.

Comment

Vice en San Andreas waren geen volledig nieuwe spellen zoals 4 dat is.
                                        Dat waren gewoon uitbreidingen op de engine van 3.

En vice was zeker niet het beste spel ooit, jij moet gewoon je horizon eens wat verbreden

Comment

• vice city is wel zalig no doubt

Comment

Working...
                                          X