Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto IV

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    vice city is wel zalig no doubt
    Wtf is er zo zalig aan vice city?

Die wereld ben je op 2 minuten beugezien...

San Andreas

Jetpack stelen in area 51, gokken in vegas, huisjes en bedrijven kopen, spieren trainen, jumbojet stelen om dan daarvan op grote hoogte uit te springen met een parachute, treintje laten ontsporen, amerikaans platteland, woestijn, grand canyon, hoover dam...

Fack, San Adreas was zo uitgebreid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      Vespa's
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• vice city vond ik ook de leukste gta ever ... dat sfeertje
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Vice city is gwn scarface the game...

Comment

• Vice was enkel leuk omwille van de sfeer.

Doe geen moeite om dat nu nog eens te spelen, al je mooie herinneringen worden in 1 ruk vernield

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
              Vice was enkel leuk omwille van de sfeer.

Doe geen moeite om dat nu nog eens te spelen, al je mooie herinneringen worden in 1 ruk vernield
              Heb dat een half jaartje geleden nog eens geïnstalleerd. Nog steeds zalig
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ik heb het daar echt wel mee gehad, als je het potentieel van 4 gewoon bent dan blijf je gewoon keihard op je honger zitten in de oudere GTA's

En in tegenstelling tot 1 & 2 zijn ze nog niet oud genoeg om nostalgie op te wekken

Comment

Ik heb het daar echt wel mee gehad, als je het potentieel van 4 gewoon bent dan blijf je gewoon keihard op je honger zitten in de oudere GTA's

En in tegenstelling tot 1 & 2 zijn ze nog niet oud genoeg om nostalgie op te wekken
                  Welk potentioneel heeft de 4 dan? Volgens mij bevat die nog geen 5% van dingen die je kon doen in SA, enkel de graphics zijn AWESOME

Comment

• schoon woord, potentioneel
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Die wereld ben je op 2 minuten beugezien...

San Andreas

Jetpack stelen in area 51, gokken in vegas, huisjes en bedrijven kopen, spieren trainen, jumbojet stelen om dan daarvan op grote hoogte uit te springen met een parachute, treintje laten ontsporen, amerikaans platteland, woestijn, grand canyon, hoover dam...

Fack, San Adreas was zo uitgebreid
                      Je snapt het niet he.

Vice city is zo goed omwille van
                      • de jaren 80
                      • miami
                      • de sfeer
                      • het zonlicht (tov het grauwe donkere IMHO in san an)
                      • de auto's
                      • maffia
                      • italiaans
                      • de grappige conversaties
                      • de GOEDE en ZEER grappige radio zenders
                      • de zeer goede muziek die daar op werd gespeeld
                      • de leuke missies
                      San andreas ging er natuurlijk op vooruit qua gameplay en graphics etc. maar vice city is gewoon goed.

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                      Vice city is gwn scarface the game...
                      Ja inderdaad TCT.

Scarface the game is JAREN later uitgebracht, na vice city dus als je niet snapt.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                      Vice was enkel leuk omwille van de sfeer.

Ik speel het soms nog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                        Je snapt het niet he.

Vice city is zo goed omwille van
                        • de jaren 80
                        • miami
                        • de sfeer
                        • het zonlicht (tov het grauwe donkere IMHO in san an)
                        • de auto's
                        • maffia
                        • italiaans
                        • de grappige conversaties
                        • de GOEDE en ZEER grappige radio zenders
                        • de zeer goede muziek die daar op werd gespeeld
                        • de leuke missies
                        San andreas ging er natuurlijk op vooruit qua gameplay en graphics etc. maar vice city is gewoon goed.

Ja inderdaad TCT.

Scarface the game is JAREN later uitgebracht, na vice city dus als je niet snapt.

Ik speel het soms nog.
                        SA grauw??? Heb jij die ander steden wel ge unlockt, Timo????

En ja vice city is scarface!!! Die club, die mansion(tot d ebureau toe) allemaal hetzelfde...

VC is klein en ge kunt u er amper "amuseren" ivgl met SA

Comment

• GTA IV blijft gewoon leuk, ookal heb je het uitgespeeld
                          *Voeg me anders toe om online te spelen* op PS3: dollardude
                          Last edited by ; 22/04/2009, 19:19.

Comment

SA grauw??? Heb jij die ander steden wel ge unlockt, Timo????

En ja vice city is scarface!!! Die club, die mansion(tot d ebureau toe) allemaal hetzelfde...

VC is klein en ge kunt u er amper "amuseren" ivgl met SA

Jij hebt het spel echt 3 jaar na release gekocht en nooit iets over gelezen zeker.

Ja ze hebben inspiratie gedaan van scarface en nog zoveel andere dingen, dat is juist het LUDIEKE er aan.

Die laatste missie --> scarface Dat is toch het leuke als je er iets in herkent.

En ja ik heb alles unlocked in SA en SF en LA zijn nog altijd grauw. En je speelt met een niet zo grappig persoon, stomme conversaties, gang wereldje interesseert me niet.

Comment

• Timo, you suck!!!

Comment

Welk potentioneel heeft de 4 dan? Volgens mij bevat die nog geen 5% van dingen die je kon doen in SA, enkel de graphics zijn AWESOME
                                Jij snapt het idd echt niet eh

GTA 4 moet je eigenlijk vergelijken met 3, niet met Vice of SA.

De volgende uitbreiding op 4, die kun je pas echt gaan vergelijken met Vice of SA...

En met potentieel bedoel ik oa dat geschifte physics model, de realistische omgeving en handling (nuja ), ...

Voeg daar evenveel of meer vernieuwende elementen toe zoals ze bij Vice en SA gedaan hebben en je krijgt een knaller van een spel.

Comment

Jij snapt het idd echt niet eh

GTA 4 moet je eigenlijk vergelijken met 3, niet met Vice of SA.

De volgende uitbreiding op 4, die kun je pas echt gaan vergelijken met Vice of SA...

En met potentieel bedoel ik oa dat geschifte physics model, de realistische omgeving en handling (nuja ), ...

Voeg daar evenveel of meer vernieuwende elementen toe zoals ze bij Vice en SA gedaan hebben en je krijgt een knaller van een spel.
                                  zolang je in de volgende al terug garages kunt bezitten, huizen en bedrijven kunt kopen en auto's tunen, ben ik al vree content

Comment

zolang je in de volgende al terug garages kunt bezitten, huizen en bedrijven kunt kopen en auto's tunen, ben ik al vree content
                                    Mja, lekker nutteloos allemaal
                                    Geld in GTA 4 is eigenlijk op zich ook vrij nutteloos, daar hadden ze best meer mee kunnen doen.
                                    Maar dat zal dus voor de volgende zijn.

Comment

Mja, lekker nutteloos allemaal
                                      Geld in GTA 4 is eigenlijk op zich ook vrij nutteloos, daar hadden ze best meer mee kunnen doen.
                                      Maar dat zal dus voor de volgende zijn.
                                      Nutteloos? Dude niks leuker dan een aantal bedrijven te hebben...

Maar ge zou zo'n autowinkel moeten kunnen kopen waardat je zelf kunt beslissen welke karren je verkoopt...

En ze mogen van mijn part ook vegas en die woestijn er terug ingooien

Comment

Nutteloos? Dude niks leuker dan een aantal bedrijven te hebben...
                                        Ahja, want die brengen geld op waar je niks aan hebt

Comment

Ahja, want die brengen geld op waar je niks aan hebt
                                          Het is de gedachte die telt hé, gek!

Waar moet je je anders mee bezighouden als de missies klaar zijn...

Comment

Working...
                                          X