Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Race Driver: GRID

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

dat van die demo heb ik al op een paar plaatsen gehoord en gelezen.
    Ik zal het me eens voor een paar dagen gaan huren, dan zien we wel of het de moeite is om te kopen

Antwerpen is't Stad
    en al de rest is parking!!

Comment

ik heb grid "gekocht" voor op de pc, en vind het maar zozo..
      Zeker van een fanatiek GTR2 beoefenaar...
      Het is eens leuk voor een half uurtje.. dat wel

Comment

Ik heb de demo gespeeld op de 360, en ik vond het maar niets. De auto's hebben een veel te zweverig gevoel

Prachtige graphics en presentatie, dat wel.

Comment

het totaal gebrek aan practice laps voor elke race vind ik enorm storend en belachelijk...
          enfin tis al geveegd van de hard disk...
          buiten de graphics trok het op gen fluit, en te arcade achtig...
          Ook trok Franco op geen fluit ... in GTR komt bv de radaillon er veel imposanter uit (gelijk in het echt )...

Elke keer zeg ik, geen console ports meer, en elke keer laat ik me vangen....

Comment

GTR is een totaal andere genre dacht ik toch?
            Sim vs arcade. Ik denk dat GRID vooral bedoelt is om lekker te racen
            Niet dat je 20x de settings van ej auto moet testen, wat overigens wel vet is
            Maar dat is dan weer voor de puristen

Ik vind zowel GTR2 als GRID vet, zo ook GT4-5.
            Beide vette games maarja je kan het niet met GRID vergelijken
            GRID is eenmaal niet gericht op simulatie (hoewel ze dat wel beweren maar geloof er geen snars van)

Comment

ik vind het wel een vet spel single player is spannend, online is lachen. Alle ronde tijden worden online opgeslagen. Het is niet een sim maar geen echte arcade. Overal vol gas zit er toch niet in. En op de pc zijn de grafix om van te smullen!

Om te het met een paar ingame sreens te zeggen

Comment

Kan je op de PS3 de replay's opslagen?

Comment

vet spel ikheb het van gisteren en ben ongeveer al in de helft vant spel en heb le mans al 2 keer gewonnen met men spijker

Comment

Tof spel ... al een paar keer op de 360 gespeeld en is wel fun.

Kan natuurlijk niet tippen aan Forza II ... is dan ook een totaal andere genre.

Het feit dat Spa-Francorchamps op de tracklijst staat maakt voor mij al veel goed. ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                      Tof spel ... al een paar keer op de 360 gespeeld en is wel fun.

Kan natuurlijk niet tippen aan Forza II ... is dan ook een totaal andere genre.

Het feit dat Spa-Francorchamps op de tracklijst staat maakt voor mij al veel goed. ;-)
                      enkel kun je vollen damp door eau rouge sjeezen klopt niet echt mijn gedacht...

Comment

Hey, dat zijn fantastische screens, maar hoe krijg je dat zo mooi ?
                        Is dat een photomode ofsow?

Comment

nee gewoon blur afgezet. Is wel replay maar dat scheelt niet veel. Gisteren de audi van le mons gekocht. Wat een beest .

Comment

heb het ook sinds deze week op PS3

Zalig spel
                            Last edited by dédé; 27/07/2008, 04:41.

Antwerpen is't Stad
                            en al de rest is parking!!

Comment

ik heb hem op pc.
                              ben er bijna aan verslaafd

zo een machtig spel met stuurtje en pedalen, FANTASTISCH

ik hou niet zo van the real thing a la GTR, dus dit is ideaal voor mij

Comment

LOVE the game iemand goesting om online ne keer te race?

Comment

Nu pas ontdekt (in volledige versie) ... kunt er toch toffe dingen mee doen, zoals dit :

type: Pro Muscle
                                  wagen: Plymouth Cuda
                                  Cicruit: Shibya

En dan een variant van het stratencircuit naar keuze ... is een goede mix tussen racen, drift en destruction derby (maar het blijft wel een race). Als je hetzelfde doet met zo een moderne muscle car, is het ineens veel minder plezant, maar die oude bakken glijden gelijk zot en ze zijn tegelijk krachtig !

Wel beetje vreemd, je kan in dat spel een race naar keuze rijden (en wat voor een mogelijkheden), of een career-type ... maar geen kampioenschap ?! Telkens zo een nieuwe race kiezen is ook niet echt goed voor de game-play. En career is niet mijn favoriet.

Comment

Working...
                                  X