Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR Evolution

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

WTCC Extreme zien er wel vet uit!
    Zijn dit zowat de prestaties van DTM?
    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
      WTCC Extreme zien er wel vet uit!
      Zijn dit zowat de prestaties van DTM?
      Ze gaan wel hard ja!
      Ik zal straks de specs is opzoeken in het spel.

Comment

Dit ga'k in de week ook maar eens halen, samen met WTCC enzo en mss een G25

Comment

Ik heb de game ook
          Ziet er wel fantastisch uit en dat geluid is wel echt goed

Comment

Vanavond of morgen ook eens testraggen met zo'n R8

Bolt het even vlot als GTR2 of is het zwaarder qua specs?

Comment

zwaarder hoor
              Vooral in de pits is het lekker druk...(op gebied van werken pc , want ik heb een hele oude pc...)

Comment

Gemengde gevoelens

GTR² lijkt me echt wel het betere spel te zijn... 't is precies of EA er zich mee gemoeid heeft ofzo

Graphics zijn echt niet veel verbeterd, het aanbod van auto's is bagger, idem voor circuits,...

Hmmnee, voorlopig zegt het me niet veel.

Comment

M'n snelste ronde so far in een Aston Martin DBR9: 7:01.990

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                    Gemengde gevoelens

GTR² lijkt me echt wel het betere spel te zijn... 't is precies of EA er zich mee gemoeid heeft ofzo

Graphics zijn echt niet veel verbeterd, het aanbod van auto's is bagger, idem voor circuits,...

Hmmnee, voorlopig zegt het me niet veel.
                    Ik heb zowat het zelfde gevoel, ik speel veel liever GTR², komt veel realistischer over, vind ik persoonlijk. Ik vind de besturing van Race 07 meer naar arcade neigen, misschien iets fout in mijn stuur instellingen?
                    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

In de richting van arcade is het toch ook weer niet hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanquish
                        M'n snelste ronde so far in een Aston Martin DBR9: 7:01.990
                        6:52.550 nu. En dan zit ik ook wel zo'n beetje op de limiet. Zijn er hier nog mensen met leuke tijden?

Comment

Net nog wat liggen raggen met een paar van die straatkarren op Monza.
                          R8 ragt lekker en is foolproof.
                          Viper is dik stront en slecht afgewerkt
                          Koeniggsegggggg is té snel en onstabiel op hoge snelheden.
                          Mini plakt lekker.

Al bij al ben ik nog steeds niet overtuigd. Het voelt allemaal wat softer aan, minder puur als GTR2.

Comment

Neem een corvette C6 R. en gooi hem op de nurburgring
                            Echt fantastisch

Comment

Zojuist met een M3 E30 over de ring gegooid
                              Ik heb de wagen wel wat langer versnellingen gegoven, zodat ik een top van 255km/h haal (anders 240km/h). voor de rest is die standaard
                              Een tijd van 7:41 gezet, wat ik zelf niet slecht vind who can better?

Comment

Hoi, hoe zwaar moet mijn pc zijn om dit spel te draaien? Ik heb nooit games gespeeld, dus daarom vraag ik het maar even.

In het begin van het jaar wat LFS gespeeld en ik had werkelijk de smaak te pakken , maar ik wou het grafisch iets beter en met wagens en tracks die in het echt ook bestaan.(zoals de ring)
                                Wat raden jullie me aan, deze laatste nieuwe gtr evolution of de vorige versie, die gtr2 ? Thx.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                  Zojuist met een M3 E30 over de ring gegooid
                                  Ik heb de wagen wel wat langer versnellingen gegoven, zodat ik een top van 255km/h haal (anders 240km/h). voor de rest is die standaard
                                  Een tijd van 7:41 gezet, wat ik zelf niet slecht vind who can better?
                                  Ik heb ook eens geprobeerd

Comment

Laat die eerste vraag maar vallen, net opgezocht:

Minimum requirements
                                    - Operating Systems Microsoft Windows XP Home/Pro, Windows Vista*
                                    - Processor 2.4 GHz Intel Pentium 4 or 100% compatible
                                    - Memory 1 GB RAM
                                    - Hard Drive 3.7 GB free space
                                    - 3D Accelerator DirectX 9 compatible graphics card with 256MB memory
                                    - Sound Card DirectX 9 compatible
                                    - Input Keyboard and Mouse
                                    - DirectX Version 9

Recommended requirements
                                    - Operating Systems Microsoft Windows XP Home/Pro, Windows Vista*
                                    - Processor 3 GHz Intel Pentium IV or 100% compatible
                                    - Memory 2 GB RAM
                                    - Hard Drive 4.7 GB free space
                                    - 3D Accelerator DirectX 9 compatible graphics card with 512 MB memory
                                    - Sound Card DirectX 9 compatible
                                    - Input DirectX 9 compatible Force Feedback steering wheel
                                    - DirectX Version 9

Ik heb nu 1 GB RAM en 'k ging er sowieso een latje bijsteken, 2GB zal wel voldoende zijn hoop ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                                      Ik heb ook eens geprobeerd
                                      goeie tijd
                                      Volgende beatle, audi R8 standaart (ik hoop dat je hem ook dan standaard laat )
                                      Op nordschleife uiteraard

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                                        Hoi, hoe zwaar moet mijn pc zijn om dit spel te draaien? Ik heb nooit games gespeeld, dus daarom vraag ik het maar even.

In het begin van het jaar wat LFS gespeeld en ik had werkelijk de smaak te pakken , maar ik wou het grafisch iets beter en met wagens en tracks die in het echt ook bestaan.(zoals de ring)
                                        Wat raden jullie me aan, deze laatste nieuwe gtr evolution of de vorige versie, die gtr2 ? Thx.
                                        GTR is qua graphics absoluut niet beter dan LFS...

Qua rijden verschilt het ook wel, beiden zijn realistisch, maar op een andere manier.

Evolution is niet slecht, maar GTR² is het betere totaalpakket.
                                        Als je ook graag met 4 straatwagens en touringcars wilt rijden, dan moet je wel bij Evolution zijn.

Comment

Het valt misschien niet zo heel erg op, maar GTR is toch wel wat beter qua graphics. Qua realistisch rijgedrag ligt LFS dan weer voorop.

Ik heb de BMW nog niet geprobeerd, dat zal ik ook even doen^^. Wie heeft mijn tijd van 6:52.550 al verslagen met de DBR9 op de Nordschleife?

Comment

Working...
                                          X