Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb me net GTR Evolution aangekocht met bijbehorend stuur, spel werkt maar schokt, onmogelijk deftig te besturen... Valt dit te verhelpen? Ik neem aan dat dit aan m'n laptop ligt (Dell Studio, 1 maand oud)?
Ik heb me net GTR Evolution aangekocht met bijbehorend stuur, spel werkt maar schokt, onmogelijk deftig te besturen... Valt dit te verhelpen? Ik neem aan dat dit aan m'n laptop ligt (Dell Studio, 1 maand oud)?
Tips zijn zeer welkom!
Laptops en gamen gaan samen als water en vuur
Moet echt al een beest van een laptop zijn om deftig te gamen.
Tips zijn zeer welkom!
Bon, 't marcheert nog niet en aangezien ik m'n kassaticket niet meer vind zit er niets anders op dan te verkopen...
GTR-Evolution + Trust Predator Force Feedback stuur aan € 90 (nieuw)
Houd da spel toch gewoon bij, ge gaat niet eeuwig met dien laptop doen.
En anders doede u nog verlies dusja.
Hij heeft zijn laptop een maand geleden gekocht dus die zal toch minstens een jaar of twee moeten meegaan. 't zou maar dom zijn om dat stuur en dat spel daar twee jaar te laten liggen toch...
Comment