Net EVO hier erop gezet en stuurtje gehaald. Ben benieuwd!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR Evolution
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scr@ppy Bekijk BerichtenHeb GTR Evo ook al een tijdje, maar mij bevalt het niet, besturing vindt ik te veel op arcade lijken en blijf voorlopig nog wel even bij de oude GTR2
Ik vind het best realistisch...maar GTR2 is idd nog het beste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scr@ppy Bekijk BerichtenHeb GTR Evo ook al een tijdje, maar mij bevalt het niet, besturing vindt ik te veel op arcade lijken en blijf voorlopig nog wel even bij de oude GTR2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenMijn livery in RACE07:
Welke league rij jij?
Ben op zoek naar een deftige evo league op europese tijdsbasis.
Mvg
vfr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk BerichtenWelke league rij jij?
Ben op zoek naar een deftige evo league op europese tijdsbasis.
Mvg
vfr
Als het een ander spel mag zijn=> VRL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenHet is geen Evo league hé, gewoon RACE07. Digitalracing.nl Nederlanders en Belgen.
Als het een ander spel mag zijn=> VRL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenMijn livery in RACE07:
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten'k heb die touringwagens nog niet tegoei bekeken dus 'k weet het niet
Ik heb er gewoon diesel stickers opgekleefd
Comment
-
Ook een lekkere sim dit. Vooral dan de gewone productiewagens zijn ubervet, met als hoogtepunt de Gumpert Apollo. De R8 daarentegen kan je alle kanten opsturen zonder al te veel schade te veroorzaken, zelfs ons bomma zou het daarmee kunnen. Voor de rest zijn de graphics super, en de Ring is no doubt de beste versie dak ooit heb gereden. Daarover vlammen met een BMW GTR of een dikke Corvette is gewoon ideaal om de drukke werkdag achter u te laten. Een dikke 9,5/10 omdat niemand perfect is
Comment
Comment