Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1:18 SUV's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1:18 SUV's

1:18 FAW toyota land cruiser:

Comment

1:18 Kyosho bmw X5:

Comment

Comment

1:18 Kyosho Audi Q7:

Comment

Comment

Knappe foto's en modellen!
              Eén bemerking: een Land Cruiser is toch een echte off-roader en niet zomaar een SUV?
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 635csi Bekijk Berichten
                1:18 FAW toyota land cruiser:

Koen Wauters in Dakar?
                1982 BMW E28 528i
                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                  Knappe foto's en modellen!
                  Eén bemerking: een Land Cruiser is toch een echte off-roader en niet zomaar een SUV?
                  Je hebt gelijk, maar kheb slecht's enkele Suv's in mijn collectie en kwou deze er even bijzetten.
                  Kheb trouwens ook een x3 die ek wel eens zal posten hier en das ook geen echte SUV

Comment

Stel je voor, ff alle deuren opengooien op een helling terwijl je op 3 wielen staat

Knappe foto's, die landcruiser lijkt zelfs echt te zijn op de 2de foto.

Comment

Mooie fotos, spijtig van de striping op de LC100, en dat die ruitenwisser achteraan opstaat.

Comment

Mooi! Goed fototoestel ook blijkbaar. Heb je soms de Kyosho E60 M5?

Comment

Vroeg maakte ik die dingen kapot... Tot m'n grote spijt vandaag...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                            Mooi! Goed fototoestel ook blijkbaar. Heb je soms de Kyosho E60 M5?
                            Nee de m5 heb ik voorlopig nog niet, kheb wel de 545i van kyosho.
                            Eigenlijk wacht ek op de m5 touring, maar die wordt blijkbaar dan toch niet meer op de markt gebracht...

Comment

Nee de m5 heb ik voorlopig nog niet, kheb wel de 545i van kyosho.
                              Eigenlijk wacht ek op de m5 touring, maar die wordt blijkbaar dan toch niet meer op de markt gebracht...
                              Ik wil graag die Kyosho M5 kopen, maar ik kan de stap niet echt zetten om er 80 euro (verzendkosten inclusief) voor neer te leggen en ik vrees dat het weer niet bij die ene zal blijven. De 30 modellen die ik nu heb heb ik ook op zo'n korte tijd gekocht, en nu ik afgekickt ben zou ik beter niet weer beginnen hé...

Dure hobby .

Comment

oops dacht dat 'm te koop waren.

vanwaar heb je ze?
                                Last edited by ; 02/08/2008, 02:00.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                  Vroeg maakte ik die dingen kapot... Tot m'n grote spijt vandaag...
                                  Ik ook. Ik heb ooit 2 diablo's, 1 ML en een 300SL afgebroken. Vooral voor die laatste heb ik zeer veel spijt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                    Ik ook. Ik heb ooit 2 diablo's, 1 ML en een 300SL afgebroken. Vooral voor die laatste heb ik zeer veel spijt.
                                    Een waarom juist heb je die afgebroken?

Comment

Knap(enkel de Toyota zegt me niets )

Comment

635CSI, kan je volgende keer je foto's in dit topic posten: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=13887 . Elke keer een nieuw topic openen per model geeft een overkill aan topic. Alvast bedankt.

Comment

Working...
                                        X