Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Knappe foto's en modellen!
Eén bemerking: een Land Cruiser is toch een echte off-roader en niet zomaar een SUV?
Je hebt gelijk, maar kheb slecht's enkele Suv's in mijn collectie en kwou deze er even bijzetten.
Kheb trouwens ook een x3 die ek wel eens zal posten hier en das ook geen echte SUV
Mooi! Goed fototoestel ook blijkbaar. Heb je soms de Kyosho E60 M5?
Nee de m5 heb ik voorlopig nog niet, kheb wel de 545i van kyosho.
Eigenlijk wacht ek op de m5 touring, maar die wordt blijkbaar dan toch niet meer op de markt gebracht...
Nee de m5 heb ik voorlopig nog niet, kheb wel de 545i van kyosho.
Eigenlijk wacht ek op de m5 touring, maar die wordt blijkbaar dan toch niet meer op de markt gebracht...
Ik wil graag die Kyosho M5 kopen, maar ik kan de stap niet echt zetten om er 80 euro (verzendkosten inclusief) voor neer te leggen en ik vrees dat het weer niet bij die ene zal blijven. De 30 modellen die ik nu heb heb ik ook op zo'n korte tijd gekocht, en nu ik afgekickt ben zou ik beter niet weer beginnen hé...
635CSI, kan je volgende keer je foto's in dit topic posten: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=13887 . Elke keer een nieuw topic openen per model geeft een overkill aan topic. Alvast bedankt.
Comment