1:18 FAW toyota land cruiser:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1:18 SUV's
Collapse
X
-
Knappe foto's en modellen!
Eén bemerking: een Land Cruiser is toch een echte off-roader en niet zomaar een SUV?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 635csi Bekijk Berichten1:18 FAW toyota land cruiser:
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenKnappe foto's en modellen!
Eén bemerking: een Land Cruiser is toch een echte off-roader en niet zomaar een SUV?
Kheb trouwens ook een x3 die ek wel eens zal posten hier en das ook geen echte SUV
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 635csi Bekijk Berichten
Stel je voor, ff alle deuren opengooien op een helling terwijl je op 3 wielen staat
Knappe foto's, die landcruiser lijkt zelfs echt te zijn op de 2de foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMooi! Goed fototoestel ook blijkbaar. Heb je soms de Kyosho E60 M5?
Eigenlijk wacht ek op de m5 touring, maar die wordt blijkbaar dan toch niet meer op de markt gebracht...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 635csi Bekijk BerichtenNee de m5 heb ik voorlopig nog niet, kheb wel de 545i van kyosho.
Eigenlijk wacht ek op de m5 touring, maar die wordt blijkbaar dan toch niet meer op de markt gebracht...
Dure hobby .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenVroeg maakte ik die dingen kapot... Tot m'n grote spijt vandaag...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenIk ook. Ik heb ooit 2 diablo's, 1 ML en een 300SL afgebroken. Vooral voor die laatste heb ik zeer veel spijt.
Comment
-
635CSI, kan je volgende keer je foto's in dit topic posten: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=13887 . Elke keer een nieuw topic openen per model geeft een overkill aan topic. Alvast bedankt.
Comment
Comment