Hopelijk is dat het lage camerastandpunt (waarop je de wagen volledig ziet), want op die manier zie je amper waar je rijdt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
NFS Undercover
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIn-car view zou mooi zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIs er altijd bij, bij NFS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenSerieus? Sinds wanneer is dat ingevoerd. Moet alleszins na Most Wanted gebeurd zijn dan.
Maarja zou ik dat ook willen met die leds, en kermisattracties van binnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenleuke carlist.
Maar als je dat filmpje bekijkt, hoe cheap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDat is nu eenmaal wat NFS geworden is na Hot Pursuit 2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenIdd...bij carbon, prostreet was het allensinds niet
Maarja zou ik dat ook willen met die leds, en kermisattracties van binnen
Ik heb zelf enkel MW en Carbon, beiden voor PSP.
Voor de Xdoos nog geen NFS-titels gekocht.Last edited by Beta; 12/10/2008, 17:57.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDe NFS van voor Most Wanted had toch ook al in-car-view? En NFS ook, denk ik. Ik zou eens moeten checken.
Ik heb zelf enkel MW en Carbon, beiden voor PSP.
Voor de Xdoos nog geen NFS-titels gekocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMisschien heb je enkel op PSP incar view dan...
Mijn post is aangepast. Was een paar letters vergeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door _TuningMaster Bekijk BerichtenIemand al de min. systeem vereisten gevonden???
dak weet welke pc ik moet kopen in januari
greetz
Minimale systeemeisen van NFS Undercover:
* Windows XP of Vista voorzien van laatste Service Pack
* Intel Pentium 4 2.8GHz (3.0GHz voor Windows Vista)
* 1GB RAM
* Geforce 6500, Radeon 9500 of beter (voorzien van Pixel Shader 2.0)
* DirectX compatible geluidskaart
* 5.5 GB vrije HDD-ruimte
Wat screens nog:
Foute porsche
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenNFS Porsche
Mogen ze direct terug uitbrengen, mss eens met een ander merk ofzo, en binnen 10jaar nog eens eentje met Porsche, heerlijk was dat.
NFS Underground vond ik de laatste degelijke NFS. Toen was het hele tunen-gedoe tenminste nog iets nieuws, daarna zijn ze het gewoon gaan uitmelken.
Pff. Ik haat vermainstreaming.
Comment
Comment