Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik wil me binnenkort een PS3 aanschaffen, wie heeft hier ervaringen met deze spelconsole? Is hem zijn geld waard?
Weet er iemand hier een goed gamersforum ?
Welke versie's zijn er nu zoal? Ik zie hier vanalle versie's opduiken...
Ik heb hier het informatieboekje van de ps3, en hierin staat dat er alleen maar een 20GB en een 60GB versie's zijn en dat bij alle versie's playstation 2 games kunt afspelen. Maar dan kom ik weer diverse site's tegen die zeggen dat alleen de 60GB playstation 2 games kan afspelen.
En ik heb al 50GB versie's tegengekomen op tweedehandssite's :S
27 augustus verschijnt de 80GB versie die de 40GB versie zal vervangen. (dacht toch dat het 27 augustus was)
Backwards comptability is voorlopig enkel mogelijk op de 60GB versie (die niet meer verkocht wordt)
In de toekomst zou er echter een software emulatie komen voor backwards comptability voor de andere versies...
Nu dus nog even wachten op de 80GB versie, zal dezelfde prijs hebben als de huidige 40GB
En als dat nog niet genoeg is kun je natuurlijk wel nog altijd zelf de harde schijf veranderen
Denk er wel aan dat wanneer je de volle beeldpracht wilt bewonderen dat je een HD TV nodig hebt en een extra HDMI kabel. Een componentenkabel (niet dat scart ding wat er bijgeleverd wordt) zou ook HD beelden kunnen weergeven, maar daar heb ik geen ervaring mee
Of 'ie zijn geld waard is?
Zeker en vast
De mogelijkheden zijn enorm uitgebreid en ik denk ook dat het de console met de meeste toekomst zal worden.
Welke versie's zijn er nu zoal? Ik zie hier vanalle versie's opduiken...
Ik heb hier het informatieboekje van de ps3, en hierin staat dat er alleen maar een 20GB en een 60GB versie's zijn en dat bij alle versie's playstation 2 games kunt afspelen. Maar dan kom ik weer diverse site's tegen die zeggen dat alleen de 60GB playstation 2 games kan afspelen.
En ik heb al 50GB versie's tegengekomen op tweedehandssite's :S
Momenteel bestaat er enkel een 40 GB versie in de handel. Het verschil met de 60 GB versie (die vroeger bestond) is dat je met de 60 GB wél PS2-games kunt afspelen.
Mijn raad: blijf van de tweedehands PS3's af. Koop een nieuwe, maar wacht tot de 80 GB uitkomt.
Momenteel is de rush naar PS3's aan het dalen, GT5 Prologue en GTA IV zijn uitgekomen en iedereen die die spelletjes wou hebben, heeft eentje gekocht.
dwz: verkoopsdipje zit eraan te komen
dwz: nieuwe promoties of nieuwe versie zit eraan te komen
Sowieso geen 60GB versie kopen .. daar zijn ZEER veel problemen mee. Zelfs al heb je nog garantie ... Sony doet er moeilijk over.
Als je een 40 GB nieuw koopt heb je twee jaar garantie ... bij bepaalde winkels heb je zelfs een maand omruilgarantie en de rest van de looptijd krijg je een nieuwe via Sony
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
27 augustus verschijnt de 80GB versie die de 40GB versie zal vervangen. (dacht toch dat het 27 augustus was)
Is dat al officieel bekendgemaakt ? Ik heb een goeie week geleden nog contact gehad met hen en aankoop vertrouwde me toe dat er absoluut nog niks bepaald was.
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Is dat al officieel bekendgemaakt ? Ik heb een goeie week geleden nog contact gehad met hen en aankoop vertrouwde me toe dat er absoluut nog niks bepaald was.
Ik ben die datum toch eens tegengekomen ja, het zou sowieso nog voor de zomer zijn?
*edit: 40GB's zijn al op veel plaatsen niet meer in voorraad omdat op 27/08 inderdaad de 80GB zou uitkomen.
80GB zal ook rumblecontroller hebben!
Check 9 lives maar
Momenteel bestaat er enkel een 40 GB versie in de handel. Het verschil met de 60 GB versie (die vroeger bestond) is dat je met de 60 GB wél PS2-games kunt afspelen.
Mijn raad: blijf van de tweedehands PS3's af. Koop een nieuwe, maar wacht tot de 80 GB uitkomt.
Momenteel is de rush naar PS3's aan het dalen, GT5 Prologue en GTA IV zijn uitgekomen en iedereen die die spelletjes wou hebben, heeft eentje gekocht.
dwz: verkoopsdipje zit eraan te komen
dwz: nieuwe promoties of nieuwe versie zit eraan te komen
Sowieso geen 60GB versie kopen .. daar zijn ZEER veel problemen mee. Zelfs al heb je nog garantie ... Sony doet er moeilijk over.
Als je een 40 GB nieuw koopt heb je twee jaar garantie ... bij bepaalde winkels heb je zelfs een maand omruilgarantie en de rest van de looptijd krijg je een nieuwe via Sony
Ik heb nog nooit problemen gehad met sony
Mijn ps3 60 GB heeft 1 keer kapot geweest en binnen de 14 dagen had ik een nieuwe.
Maat van mij heeft PS3 40 gig op overschot (hij heeft een tweede gekocht toen zijn andere binnen was voor reparatie .. GT5 Prologue verslaafde), en ik ga die normaal overkopen voor 300 euro .. Maar toch nog ff wachten op die nieuwe versie mss
hij staat in een metalen kastje dat onder mijn tv staat. De achterkant van die kast is open en ik zet het kastdeurtje zelf ook steeds open voor extra verluchting.
Er staan wel wat doosjes van games en dergelijke tegen. Misschien die eens wegdoen.
En anders koop ik me zo een klein extra coolertje of tap ik airco af naar die kast
Ik heb nog nooit problemen gehad met sony
Mijn ps3 60 GB heeft 1 keer kapot geweest en binnen de 14 dagen had ik een nieuwe.
Zoals ik al zei: Sony is heel soepel. Het zijn de tussenverkopers die je in't zak zetten. En let daarom dus ook goed op waar je hem koopt en dat je hem nieuw koopt.
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Wie van plan is binnenkort een PS3 aan te schaffen, kan vanaf vrijdag bij alle lokale verdelers de nieuwe 80GB-versie terugvinden. De uitvoering is identiek aan de 40GB-versie, maar beschikt over meer schuifruimte voor hetzelfde geld. En voor wie het allemaal iets exclusiever mag zijn: binnenkort verschijnt er in Europa een gelimiteerde versie van de console met een harde schijf van 160GB voor €449. Op het schijfje zal standaard al voor zeventig euro aan game-content staan. Wereldwijd staat de teller nu op 14 miljoen voor Sony's nieuwste speeltje waarvan 5,8 miljoen in de PAL-gebieden.
Comment