Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
the price for a full light packet fluctuate between 130,00 - 200,00 € (without model). you can choise, which light options do you want...the price for a full light packet fluctuate between 130,00 - 200,00 € (without model).
you can choose between light options...e.g. only outside...or outside and inside...or outside and brake light....etc..
Vind ik nog wel gaan...
Helaas zal dat niet een kast vol met die wagens worden
Ik denk dat ik me zo'n M3'tje ga halen...
Kan je hem ook configureren naar je eigen smaak?
ik heb een model opgestuurd naar Jakob om een volledig licht pakket te laten inbouwen.
binnenkort heb ik die terug. RARA welk model
hij heeft nog meerdere modellen met een volledig lichtpakket met oa. Audi A8
ik heb een model opgestuurd naar Jakob om een volledig licht pakket te laten inbouwen.
binnenkort heb ik die terug. RARA welk model
hij heeft nog meerdere modellen met een volledig lichtpakket met oa. Audi A8
Ah, kan je me even de gegevens doorgeven aub van die persoon, zodat'k eens contact kan opnemen
zo zou ik er ook nog wel een aan mijn collectie willen toevoegen heb er al twee een met enkel lichten langs buiten en een met lichten van binnen en buiten
die gast heeft die ne site ook waar ik al een kan gaan zien
jochen als je hem terug heb post je er dan foto's van die bolide
zo zou ik er ook nog wel een aan mijn collectie willen toevoegen heb er al twee een met enkel lichten langs buiten en een met lichten van binnen en buiten
die gast heeft die ne site ook waar ik al een kan gaan zien
jochen als je hem terug heb post je er dan foto's van die bolide
Comment