Zijn er mensen die nog aan deze wagen kunnen geraken?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E46 Coupé Silver 1:43
Collapse
X
-
BMW 330 Ci Coupé (E46) - silber - Klappbox - 1/43BMW 330 Ci Coupé (E46)
Farbe: titansilber
Hersteller: Minichamps
in der Klappbox
in BMW Verpackung
Maßstab: 1:43
25,00 EUR
incl. 19 % UST exkl. Versandkosten
gevonden : www.hekorsa-shop.de
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenOfwel deze:
Dezelfde wagen/kleur maar dan met 328Ci benaming.
Product Code431028326Manufacturer MinichampsCategoryCars 1:43 > Minichamps StreetScale1:43 Price£24.99DescriptionBMW 328 CI COUPÉ 1999 · GREY METALLIC Release DateJanuary 2008
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenBMW 330 Ci Coupé (E46) - silber - Klappbox - 1/43BMW 330 Ci Coupé (E46)
Farbe: titansilber
Hersteller: Minichamps
in der Klappbox
in BMW Verpackung
Maßstab: 1:43
25,00 EUR
incl. 19 % UST exkl. Versandkosten
gevonden : www.hekorsa-shop.de
Ik hoopte dat er hier iemand info in een x winkel kon bekomen, zodat ik hem daar kan gaan bestellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk wil niets bestellen via internet, allesinds niet als ik mijn bankrekeningnr. moet opgeven.
Ik hoopte dat er hier iemand info in een x winkel kon bekomen, zodat ik hem daar kan gaan bestellen.
Ge moet daar gene schrik van hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten??? We leven in 2008 hé
Ge moet daar gene schrik van hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenJuist daarom, we worden maar slimmer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenJuist daarom, we worden maar slimmer
Uw reknr wordt toch niet on-line gezet ?
Ik zal hem voor u kopen , ge moet hem dan maar ne keer komen halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichtenkijk eens op modellisimo.de , mag van mijn ouders ook niet via bankkaart kopen via internet, modellisimo kan je ook betalen met overschrijving.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenMaar je moet toch maar een gewone internationale overschrijving doen.
Uw reknr wordt toch niet on-line gezet ?
Ik zal hem voor u kopen , ge moet hem dan maar ne keer komen halen
Maar alvast bedankt!
Comment
Comment