Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5 (2009)
Collapse
X
-
Gran Turismo 5 (2009)
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTILabels: Geen
-
this tope dat het schademodel goed gaat gelukt zijn in een van de volgende updates... en dat er veel geld afgaat van je rekening als je mekaar duwt want dan alleen zullen de hardcore drivers eruit steken wat nu is dat slecht ge daan online met al dat gepink
forget the past and look at the future....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtendan kunne we stevige teams opbouwen voor de echte 24u van de nurburgring mijn stuurke staat al klaarOorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenbeter wa wachten dan zal het de moeite waard zijn qua game events en tracks en carsOorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenthis tope dat het schademodel goed gaat gelukt zijn in een van de volgende updates... en dat er veel geld afgaat van je rekening als je mekaar duwt want dan alleen zullen de hardcore drivers eruit steken wat nu is dat slecht ge daan online met al dat gepink
forget the past and look at the future....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtendan kunne we stevige teams opbouwen voor de echte 24u van de nurburgring mijn stuurke staat al klaar
In mijn GT4-tijd was dat gewoon 2 man, 6u rijden, 6u slapen
Comment
-
GT5
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenStevige teams?
In mijn GT4-tijd was dat gewoon 2 man, 6u rijden, 6u slapen
in frankrijk zegt men l'union fait la force!!!!!
en uit solidariteit gaat ge niet slapen voor uwe maat. ( ge kunt sneller afwisselen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHopelijk steken ze deze er in!
V8 DTM (1991)
sport quattro ( road version)
rs2
rs4 + avant
s3 +s4+s6+s8
audi 90 quattro imsa (1989)
sport quattro s1 pikes peak( 1987)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten.................................................. .................................................. ........ khem alle gt's over de vloer gehad GT1 GT2 GT3 a-spec GT4 proloque GT4 gt hd gt5 proloque en nu wachten op de real drive of your life... be prepared
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door APexS1 Bekijk BerichtenVolgens mij mist er nog 1.
Comment
Comment