Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 (2009)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gran Turismo 5 (2009)

Bron : AutoWereld

Oorspronkelijk geplaatst door AutoWereld
    Citroën speelt rol in Gran Tourismo 5
    En nog wel met een speciale concept. De Fransen zouden hun voor het Playstation-spel ontwikkelde concept eveneens in Parijs voorstellen.

Op het moment dat de concept onthuld wordt, zal die ook te downloaden zijn voor Gran Tourismo Prologue, zeg maar het voorprogramma van 'the real stuff'.

In 2009 zou dan het definitieve spel in première moeten gaan, met dus eveneens een rol voor Citroën.
    Foto's
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

the real stuff pas voor begin 2010 volgens ign en polyphone kennende is er altijd veeeel vertraging geweest want khem alle gt's over de vloer gehad GT1 GT2 GT3 a-spec GT4 proloque GT4 gt hd gt5 proloque en nu wachten op de real drive of your life... be prepared

Comment

ik kijk er naar uit !
      En ik wil een eigen game online kunnen hosten; kunnen we AF-meeting houden!
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

gt5

hey mcClane ge zult uw tijd er terug moeten opzetten op daytona speedway met de M3 dan heb ik een doel

Comment

Zo lang nog

Comment

dan kunne we stevige teams opbouwen voor de echte 24u van de nurburgring mijn stuurke staat al klaar

Comment

beter wa wachten dan zal het de moeite waard zijn qua game events en tracks en cars

Comment

this tope dat het schademodel goed gaat gelukt zijn in een van de volgende updates... en dat er veel geld afgaat van je rekening als je mekaar duwt want dan alleen zullen de hardcore drivers eruit steken wat nu is dat slecht ge daan online met al dat gepink

forget the past and look at the future....

Comment

Hint: rechts onderaan heb je een knop "edit"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                    dan kunne we stevige teams opbouwen voor de echte 24u van de nurburgring mijn stuurke staat al klaar
                    beter wa wachten dan zal het de moeite waard zijn qua game events en tracks en cars
                    this tope dat het schademodel goed gaat gelukt zijn in een van de volgende updates... en dat er veel geld afgaat van je rekening als je mekaar duwt want dan alleen zullen de hardcore drivers eruit steken wat nu is dat slecht ge daan online met al dat gepink

forget the past and look at the future....
                    Jesus kerel. Jij bent hyperactief. Post alles is in één post.

Comment

Stevige teams?

In mijn GT4-tijd was dat gewoon 2 man, 6u rijden, 6u slapen

Comment

GT5

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Stevige teams?

In mijn GT4-tijd was dat gewoon 2 man, 6u rijden, 6u slapen
                        dat doet ge thuis zo, maar ik bedoel wel belgische teams tegen andere landen.om zo de belgen wat meer op de ranking te krijgen en dus niet van vanachter te beginnen.
                        in frankrijk zegt men l'union fait la force!!!!!

en uit solidariteit gaat ge niet slapen voor uwe maat. ( ge kunt sneller afwisselen )
                        Last edited by ; 10/10/2008, 14:11.

Comment

Hopelijk steken ze deze er in!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                            Hopelijk steken ze deze er in!

en de volgende audi's mogen er ook inzitten : sport quattro s1 (1985 san remo )
                            V8 DTM (1991)
                            sport quattro ( road version)
                            rs2
                            rs4 + avant
                            s3 +s4+s6+s8
                            audi 90 quattro imsa (1989)
                            sport quattro s1 pikes peak( 1987)

Comment

.................................................. .................................................. ........ khem alle gt's over de vloer gehad GT1 GT2 GT3 a-spec GT4 proloque GT4 gt hd gt5 proloque en nu wachten op de real drive of your life... be prepared
                              Volgens mij mist er nog 1.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door APexS1 Bekijk Berichten
                                Volgens mij mist er nog 1.
                                GT Concept Tokyo-Geneva

Comment

Is er nog geen (betrouwbare) carlist beschikbaar?

Comment

Gt Concept Tokyo-geneva Was Ik Inderdaad Vergeten. Thx..........

Comment

Working...
                                    X