Mededeling

Collapse
No announcement yet.

STCC The Game

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• STCC The Game

Binnenkort komt SimBin weer met een nieuwe game uit, deze keer is het hoofdthema de STCC oftewel het Swedish Touring Car Championship. Ik kijk er al vast naar uit het belooft weer een knaller te worden.

Carlist:

- Alfa Romeo 156
    - Audi A4
    - BMW 320si e90
    - BMW 320i e46
    - Chevrolet Lacetti
    - Honda Accord Euro-R
    - Peugeot 308
    - Seat León
    - Volvo C30
    - Volvo S60

Meer info: http://game.stcc.se/

For sweden only?

Comment

Release: August 2008 in Scandinavian region. Other regions TBA

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
        Release: August 2008 in Scandinavian region. Other regions TBA
        TBA staat voor?

(To be expected?)

Comment

Ik zou eigenlijk wel willen dat SimBin een F1 spel maakt.
          titel: F1 legends ofzo.
          Endan auto's uit alle jaren en zowat alle F1 circuits.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
            TBA staat voor?

(To be expected?)
            To be announced.

Ik vraag me af of het spel hier zal uitkomen, want ik neem aan dat er hier een nogal beperkte afzetmarkt is.

Comment

Je krijgt buiten het STCC seizoen ook de Camaro Cup, WTCC, WTCC 87, Radical Sportscars, F3000, Formula BMW, Mini Cooper Challange, Caterham CSR.

Dus eigenlijk WTCC + Camaro Cup en STCC. Voor mensen die Race 07 of GTR Evolution niet hebben is dit een goede koop. Afzetmarkt is meer dan groot genieg me dunkt.

Comment

Ik heb net de demo gespeeld, en ik vind het toch zo goed niet. Graphics zijn, zelfs op maximum, niet echt up-to-date meer. Het rijden is wel realistisch maar mist wat gevoel vergeleken met bv. Forza 2 op de Xbox 360, zelfs met force feedback stuur.

Maar da's mijn mening, vorige Simbin games waren ook niet echt mijn ding. Dus wie wél fan is van hun vorige games zal dit ook wel kunnen smaken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                  Ik heb net de demo gespeeld, en ik vind het toch zo goed niet. Graphics zijn, zelfs op maximum, niet echt up-to-date meer. Het rijden is wel realistisch maar mist wat gevoel vergeleken met bv. Forza 2 op de Xbox 360, zelfs met force feedback stuur.

Maar da's mijn mening, vorige Simbin games waren ook niet echt mijn ding. Dus wie wél fan is van hun vorige games zal dit ook wel kunnen smaken.
                  Waar kan je de demo downen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                    Waar kan je de demo downen?

Comment

STCC is identiek hetzelfde als RACE07 maar dan met een paar Zweedse tracks in en extra wagens: Peugeot 308, Volvo C30, Mercedes C-klasse, Audi A4...

Stand-alone of expansion pack

Comment

Ik vond gtr evo toch wel geslaagd...ik wil nu éénmaal met die C30 rijden
                        Last edited by Br3cht; 18/10/2008, 19:35.

Comment

Working...
                        X