Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dat is nog een goed gedacht
ik heb er al eentje
circuit : london
auto : minicooper S 06
kleur naar keuze
voor het bevestigen van je tijd neem een foto van je scherm waar de tijd in het groot opstaat en plaats die hier
Dit kan je doen door u snelste ronde op te slaan en die dan af te spelen na de ronde krijg je dan je tijd in het groot te zien .
VEEL GELUK!!!!!
EDIT: wedstrijd start maandag15/12/2008 om 0:00h en eindigd op zondag 21/12/2008 om 0:00h
ter info het ronderecord staat op 1 min 00 sec 272 hondersten
Dit is een topic om al uw beste tijden in te posten. En dit is een heel ander concept, namelijk een wedstrijdje onder forummers over één circuit. Ik vind het veel beter om dit topic niet vol te zetten met dingen waarover het eigenlijk niet gaat.
Dit is een topic om al uw beste tijden in te posten. En dit is een heel ander concept, namelijk een wedstrijdje onder forummers over één circuit. Ik vind het veel beter om dit topic niet vol te zetten met dingen waarover het eigenlijk niet gaat.
Comment