Oorspronkelijk geplaatst door krizie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
gt 5 proloque time trial race
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichtenmss ook tractie controle en ABS uit
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichtenmss ook tractie controle en ABS uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtendaarin heb je vrije keuze, ik geloof niet dat je sneller kan gaan met de tractiecontrole ingeschakeld idem met het abs systeem
manueel schakelen
asm af
kwestie van fairplay
met tractie aan ben je sneller vooral op london 90° bochten....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenlaten we allemaal rijden als volgt : tractiecontrole af
manueel schakelen
asm af
kwestie van fairplay
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIdd, bij mij heb je nog eens een derde pedaal. Is natuurlijk wel leuker rijden zo vind ik persoonlijk. Zo als die kerel in de wagen schakelt maak jij dezelfde beweging enzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenG25 zeker of een pro race kit van paar 1000€?
Geen idee, dat staat op mijn broertje zijn kamer. En die zit nu op internaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenlaten we allemaal rijden als volgt : tractiecontrole af
manueel schakelen
asm af
kwestie van fairplay
ik zit nog steeds op 1'01.585 maar ik zie dat fastbart aan het komen is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenok dan rijden op proffessioneel, alles af en manueel schakelen.
ik zit nog steeds op 1'01.585 maar ik zie dat fastbart aan het komen is.
dat kan beter denk ik.... 1'01.452
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten22 plaatsdan kan beter denk ik.... 1'01.452
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenrespect!!
voila ik stop 15 plaats 1'01.367.......het circuit ligt me niet zo.
Comment
Comment