Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 nieuwe Need for Speed titels aangekondigd !!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lol @ how gullable some people are (Tenzij ge het meent hè Piet, maar dan zou ik em precies toch proberen verkopen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
      Lvl 50 sinds zaterdag. In de garage kan al niet veel meer bij, hoeft ook niet. Nu met de works Corvette de laatste paar eventjes doen, World Tour net 1ste van de drie championships voltooid, tier 4 bijna compleet. Dan nog wat sterretjes halen links en rechts, en dan wat online gaan racen.

Dit weekend tegen mijne kameraad aan't racen geweest, best leuk dat ge kunt inviten en zo. Alleen de server vergeten op private zetten, resultaat: 1 of andere soepmongool die met dezelfde auto als ik de nordschleife opgaat. Mijne maat hing wat achter, en ik kon vlotjes naar die kerel toerijden, er voorbijgeraken das wat anders. Elke keer ik er clean langsging ramt die debiel mij. Elke keer kwam ik er terug bij, 6 keer heeft het zich herhaald. De laatste keer vocht ik een beetje terug, was ik er langs, komt hij in de laatste bocht gewoon VOL mijn zij in geramd en meneer was weg. Ik ben hem finaal beginnen uitkakken, waardoor hij zo geambeteerd was dat we daarna nog eens een clean raceke hebben gedaan. Uiteraard heb ik hem dan maar 1 keer gezien, toen ik er langsging Behoorlijk ergerlijk dat er mensen zijn die zo rijden, vooral ergerlijk voor de mensen die het allemaal wat properder willen doen.
      Beetje duwen vind ik niet erg, maar constant volle snelheid rammen is niet netjes.

Comment

• Da's mijn punt iets korter verwoord 't Is zo, een beetje duwen gebeurt in bvb het WTCC ook, maar die kerel dacht écht van "hey, die Maserati lijkt een beetje op een vangrail, eens testen of hij dat ook daadwerkelijk is"...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
          Da's mijn punt iets korter verwoord 't Is zo, een beetje duwen gebeurt in bvb het WTCC ook, maar die kerel dacht écht van "hey, die Maserati lijkt een beetje op een vangrail, eens testen of hij dat ook daadwerkelijk is"...
          Dat is niet kunnen tegen uw verlies eigenlijk. Hij is trager en wilt zo winnen .

Comment

• Vorige week 3 rondjes ring gedaan met een R34 Works.

Snelste ronde: 8:17

Straks of morgen eens proberen met de R35.

Comment

• Op de IAA heb ik het spel met bijhorende seat /stuur en dergelijke gespeeld, moest daar met 8 man (in dit geval 1 vrouw ) racen tegen elkaar.
              Ben uiteindelijk 3de geworden (en man ik heb slecht gereden ) Ik vond het nogal erg tegenvallen eigenlijk, ik had er meer van verwacht.
              Heb de Demo thuis ook gespeeld op 360 en ik vind voorlopig Forza 3 Demo veel belovender... toch iets realistischer.
              Desalniettemin is het een leuk spel, maar ik vind Forza toch realistischer (meer het echte auto gevoel, zeker in combi met een play seat )

Comment

• In't begin had ik da ook, maar eens je wat met de settings van je stuur kan spelen (kost tijd, dus dat ging wss niet toen je testte), kan je naar mijn mening uw eigen feel creëren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten
                  Op de IAA heb ik het spel met bijhorende seat /stuur en dergelijke gespeeld, moest daar met 8 man (in dit geval 1 vrouw ) racen tegen elkaar.
                  Ben uiteindelijk 3de geworden (en man ik heb slecht gereden ) Ik vond het nogal erg tegenvallen eigenlijk, ik had er meer van verwacht.
                  Heb de Demo thuis ook gespeeld op 360 en ik vind voorlopig Forza 3 Demo veel belovender... toch iets realistischer.
                  Desalniettemin is het een leuk spel, maar ik vind Forza toch realistischer (meer het echte auto gevoel, zeker in combi met een play seat )
                  En gelijk heb je forza 3 is een top game ( realisme en settings) en heeft veel meer te bieden dan nfs shift.( nfs komt gewoon weg niet in de buurt van forza3)

maar zolang hou ik me bezig met nfs en gt(psp)

Comment

• ik heb op nfs.com een demo van shift gedownload, hoe ziet deze eruit en wat kan je op deze demo spelen?
                    porsche 4ever
                    '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
                      ik heb op nfs.com een demo van shift gedownload, hoe ziet deze eruit en wat kan je op deze demo spelen?
                      Als je hem gedownload hebt, speel hem dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                        Als je hem gedownload hebt, speel hem dan?
                        kheb em juist gespeeld, die GRAPHICS OMG! kheb met een dodge viper gereden, echt een supercar!
                        en natuurlijk is ook het geluid super!
                        porsche 4ever
                        '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

kheb em juist gespeeld, die GRAPHICS OMG! kheb met een dodge viper gereden, echt een supercar!
                          en natuurlijk is ook het geluid super!
                          Nu enkel nog de volledige game kopen eh!

Comment

• level 27

Echt een vet spel

Comment

• Al goed dat ge het dan niet gekocht hebt hè ... Vraag me trouwens af welke game dan wél aan jouw eisen voldoet?

Over de lange laadtijden ben ik het in elk geval met je eens. Zoals mijne maat en ik altijd zeggen: Waitstation 3. Ik heb het ervoor over, geen zorgen ivm files, virussen (minder), configuraties, drivers, beeldkaarten, enz enz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                Heb het gedownload voor de ps3

wat een teleurstelling...
                                heb het tot twee maal toe geprobeerd, maar na een kwartier terug afgezet.

graphics trekken op geen kloten, besturing is een ramp, lange laadtijden....
                                zucht
                                Inderdaad alleen over de laadtijden ben ik het eens, maar qua beeld en geluid is het toch echt wel heel vet! Besturing is wennen, ma na 3 races gaat dat al een stuk beter...

Heb hem ook gedownload en ga hem toch aankopen hehe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                  Inderdaad alleen over de laadtijden ben ik het eens, maar qua beeld en geluid is het toch echt wel heel vet! Besturing is wennen, ma na 3 races gaat dat al een stuk beter...

Heb hem ook gedownload en ga hem toch aankopen hehe
                                  bij mij hapert het een beetje, wat kan ik doen?
                                  en het is precies dat de gas en het geluid later komen als ik de pijltjes indruk : dit is wel op de demo, of is het in het volledig spel anders??
                                  porsche 4ever
                                  '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Graphics verlagen of betere pc kopen.

Comment

bij mij hapert het een beetje, wat kan ik doen?
                                      en het is precies dat de gas en het geluid later komen als ik de pijltjes indruk : dit is wel op de demo, of is het in het volledig spel anders??
                                      Ik had hetzelfde probleem ik heb een nieuwe videokaart moeten kopen kijk maar eens bij de kleine lettertjes onder de minimumvoorwaarden.

Comment

• Shift gekocht.

Op de PS3 met Home cinema helemaal opengedraaid is het toch wel geschift vet.

350Z met nismo-uitlaat doet m'n zetel trillen

nu nog een playseat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                                          Shift gekocht.

Op de PS3 met Home cinema helemaal opengedraaid is het toch wel geschift vet.

350Z met nismo-uitlaat doet m'n zetel trillen

nu nog een playseat...
                                          Inderdaad met mijn home cinema systeem ook, vooral het gebruik van de BK Electronics Monolith laat de zetel daveren hehe

Comment

Working...
                                          X