Mededeling
Collapse
No announcement yet.
3 nieuwe Need for Speed titels aangekondigd !!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenik heb mij vandaag nfs shift aangeschaft en ik ben echt aangenaam verrast het spel rijd tamelijk goed maar het geluid is mindblowing!!!
als ge ne xbox360 moest hebben ??? zou ik forza 3 sterk aanraden veeeeel plezier en er zijn ook time trials zoals in gt5 proloque krizie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenMet toetsenbord en laggy graphics is het echt niet te doen, maar het geluid is inderdaad zalig. Behalve die squeaky turbo's, vind ik maar niks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenop ps 3 en g25 is het echt goed te doen
idd ik had in den tijd 100% uitgespeeld en toch fun aan beleefd.
maarja nu heb het forza3 virus volledig te pakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenals ge ne xbox360 moest hebben ??? zou ik forza 3 sterk aanraden veeeeel plezier en er zijn ook time trials zoals in gt5 proloque krizie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenik overweeg het om een ieks doos te kopen maar voor die paar spellen (forza, splinter cell conviction) die mij momenteel interesseren vind ik het weggesmeten geld
er zijn veel personen die het gewoon gedaan hebben voor forza 3 ( waaronder ik ) de rest van games op xbox heb ik geen interesse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichtenxbox is makkelijk te flashen, dus andere spellen hoeven je dan niks te kosten
Mijne is gecrasht 2 weken nadat de garantie voorbij was, heb em nog steeds niet laten maken. Ik speel er toch niet meer op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichtenxbox is makkelijk te flashen, dus andere spellen hoeven je dan niks te kosten
ziet dat u xbox maar niet ROOD begint te FLASHEN na die ingreep........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenziet dat u xbox maar niet ROOD begint te FLASHEN na die ingreep........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenBeen there, done that, a million times
a million times !!! just do it right, in one time
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenEn weg is de garantie, en die heb je nogal wel eens nodig met zo'n 360
Mijne is gecrasht 2 weken nadat de garantie voorbij was, heb em nog steeds niet laten maken. Ik speel er toch niet meer op.
voor RROD crash krijg je extra garantie!informeer maar eens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtena million times !!! just do it right, in one time
'ie werkt in ieder geval weer
Toch stevig (nuja), dacht echt dat 'ie nu volledig toast zou zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtener zijn veel personen die het gewoon gedaan hebben voor forza 3 ( waaronder ik ) de rest van games op xbox heb ik geen interesse.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment