Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 nieuwe Need for Speed titels aangekondigd !!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Want volgens mij stonden ze standaard ook op 50
    Klopt.

Aja, ps: dat testrijden met een nieuw gekochte wagen gaat toch wel? Quick race Da's trouwens ook de enige plek waar je éénder welk circuit kan rijden, en waar je de GT2 BMW van de voucher en de Falken Mustang die je wint als je lvl10 wordt kan testrijden.
    Last edited by ; 16/09/2009, 14:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
      Waar haal je die voucher dan? Ik heb het spel wel nog niet.
      Game Mania

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
        Hèhè.

Split Screen gaming heb ik nog niet gechecked. Online heb je wel een boel mogelijkheden, maar ook nog niet geprobeerd.

Ik zou het zeker afraden met de pijltjes. Zoals gezegd vindt mijne kameraad dat het wat raar (lees: moeilijk ) bestuurd met de PS3 controller, laat staan op een PC controller. Op pc speel je het beter met een stuurtje. Op de PS3 ook trouwens :p

NFS Porsche is bij mij LANG geleden, en beide games zijn ook compleet onvergelijkbaar. Hoedanook is het naar mijn mening de beste NFS sinds JAREN, de eerste sinds de nieuwe franchise (Underground was ok, al de rest was complete bucht).

Qua systeemeisen voor pc, dat vindt je wel op de site van Shift zelf. Doe daar nog een schepje bovenop, en je kan het vlotjes draaien.
        Ik speel juist wel met die pijltjes maakt het makkelijker voor mij, weet ik ong wanneer ik moet remmen of gewoon gas loslaten.

LOL die bmw 135i van mij das ne beast van ne bak....en ja ik ben aggressief
        ik ram iedereen die ik tegenkom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade Bekijk Berichten
          Ik speel juist wel met die pijltjes maakt het makkelijker voor mij, weet ik ong wanneer ik moet remmen of gewoon gas loslaten.

LOL die bmw 135i van mij das ne beast van ne bak....en ja ik ben aggressief
          ik ram iedereen die ik tegenkom
          haha
          zijn er ook screenshots van de pc??
          of zijn dat dezelfde graphics als bv ps3?
          porsche 4ever
          '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
            Klopt.

Aja, ps: dat testrijden met een nieuw gekochte wagen gaat toch wel? Quick race Da's trouwens ook de enige plek waar je éénder welk circuit kan rijden, en waar je de GT2 BMW van de voucher en de Falken Mustang die je wint als je lvl10 wordt kan testrijden.
            Ja, idd quick race, net gevonden

En ik krijg mijn gaspedaal dus maar niet juist, ik heb alles al geprobeerd nu
            Het eerste 1/3 reageert 'ie echt niet, dan even schokkerig en vanaf dan heel lineair, erg vreemd

De rem werkt wel meteen perfect

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
              haha
              Als je pc het aankan zijn de graphics normaal beter (vooral scherper).
              Ik heb alles op max staan en het ziet er behoorlijk gelikt uit

Die reflecties op de motorkap als je bonnet view hebt

Comment

Ja, idd quick race, net gevonden

En ik krijg mijn gaspedaal dus maar niet juist, ik heb alles al geprobeerd nu
                Het eerste 1/3 reageert 'ie echt niet, dan even schokkerig en vanaf dan heel lineair, erg vreemd

De rem werkt wel meteen perfect
                Mss eens hercalibreren? Zou normaal niet mogen, bij mij werkt hij echt perfect lineair, op PS3 althans... Ik zou calibreren in windows zelf, in de Spelbesturingen in Config screen. Als je logitech profiler hebt gaat dat niet meer (logitech profiler start dan vanzelf op, ipv Spelbesturingen). Je moet gewoon ff de map van de profiler uit Prog Files verplaatsen naar je desktop, dan de spelbesturingen opstarten, dan start het op zonder profiler. Calibreren, daarna map terugzetten, opnieuw Spelbesturingen openen zodat de profiler opstart, en daarin ook nog eens checken of alles lineair is. Ik had vroeger soms wa zever met mijn stuurcalibratie, en daarmee was't altijd opgelost.

Comment

• Dat is net het probleem, in Windows (idd via profiler, ook al staat die niet aan) werkt alles perfect, het moet ergens in NFS zitten volgens mij.

Nuja goed, was maar een klein puntje dat me stoorde, nu ben ik het gewoon.

En fak dat snelheidsgevoel, dat is echt wel iets dat in veel spellen ontbreekt. Vooral in Gran Turismo ontbreekt dat erg hard, daar rij je aan 200 een bocht in en ben je verbaast dat je eruit vliegt omdat je niet doorhad dat je 200 reed.

Bij Shift rij je 80 en en voelt het ook effectief snel aan... als je dan voor het eerst in een Ford GT of een Murcielago stapt.... DAMN

Zalig spel
                  Mijn matzwarte 135i met zwarte velgen jekkert er ook goed vandoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
                    Waar haal je die voucher dan? Ik heb het spel wel nog niet.
                    Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                    Game Mania
                    Ok.. Ik zal die dan wel binnen 2 weken halen als FIFA10 er is.

En heb je er verschillende? Of hoe werkt dat..

Comment

• kan ik via de PS3 met mijn G25 racen???

Comment

• ik ken niets van al die spelcomputers. Ik wil eigenlijk alleen maar dit spel spelen. Tijdje terug heb ik op ik denk playstation NFS roadchallenge willen spelen bij een kameraad. Ik kon NFS 4 vroeger perfect spelen met de pijltjes. Wat bleek nu, ik kreeg zo een rare console in mijn handen. Ik wilde die toetsen direct herprogrammeren omdat alles zo onlogisch werkte maar dat ging dus niet... Dan maar liever via pc denk ik.

Iemand een ideetje welk stuur momenteel goed is? Mijn broer heeft ooit (langlanglang geleden) een microsoft stuur gekocht. Zoiets nog steeds top of compleet achterhaald? Moet degelijk gerief zijn dat niet kapot is als je een paar uurtjes speelt. Uiteraard ook graag wat betaalbaar...

Qua pc eisen... goh... Die pc is 4 jaar oud ongeveer en dat is een 2.4 weet ik wat. Meer weet ik dus niet . De harde schijf is zeker groot genoeg. De videokaart zal wss het belangrijkste zijn zeker?

Wat kost trouwens het spel? Vroeger was dat iets van een 50 euro dacht ik, of zit ik er compleet naast
                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                          Zo juist NFS SHIFT gaan afhalen
                          Nu al het is toch pas 17?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichten
                            Nu al het is toch pas 17?
                            de release was vroeger dan voorzien en via game mania krijg je een bericht als het binnen is + 1 code om in te lossen(bmw).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                              kan ik via de PS3 met mijn G25 racen???

yep !!! you can....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                ik ken niets van al die spelcomputers. Ik wil eigenlijk alleen maar dit spel spelen. Tijdje terug heb ik op ik denk playstation NFS roadchallenge willen spelen bij een kameraad. Ik kon NFS 4 vroeger perfect spelen met de pijltjes. Wat bleek nu, ik kreeg zo een rare console in mijn handen. Ik wilde die toetsen direct herprogrammeren omdat alles zo onlogisch werkte maar dat ging dus niet... Dan maar liever via pc denk ik.

Iemand een ideetje welk stuur momenteel goed is? Mijn broer heeft ooit (langlanglang geleden) een microsoft stuur gekocht. Zoiets nog steeds top of compleet achterhaald? Moet degelijk gerief zijn dat niet kapot is als je een paar uurtjes speelt. Uiteraard ook graag wat betaalbaar...

Qua pc eisen... goh... Die pc is 4 jaar oud ongeveer en dat is een 2.4 weet ik wat. Meer weet ik dus niet . De harde schijf is zeker groot genoeg. De videokaart zal wss het belangrijkste zijn zeker?
                                Logitech heeft leuke stuurtjes, zoals de Driving Force Pro (is oorspronkelijk voor Playstation bedoelt, maar werkt even perfect op PC), de G25 en G27. Die laatste 2 zijn wel al vrij prijzig...

Euh, met die pc eisen mag je het wel vergeten vrees ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                  ik ken niets van al die spelcomputers. Ik wil eigenlijk alleen maar dit spel spelen. Tijdje terug heb ik op ik denk playstation NFS roadchallenge willen spelen bij een kameraad. Ik kon NFS 4 vroeger perfect spelen met de pijltjes. Wat bleek nu, ik kreeg zo een rare console in mijn handen. Ik wilde die toetsen direct herprogrammeren omdat alles zo onlogisch werkte maar dat ging dus niet... Dan maar liever via pc denk ik.

Wat kost trouwens het spel? Vroeger was dat iets van een 50 euro dacht ik, of zit ik er compleet naast
                                  goed stuur : driving force gt ( 121 euro ) ps3
                                  g25 (198 euro ) ps3/pc
                                  momo racing force ( 80 euro ) pc
                                  g27 ( ongeveer 340 euro ) ps3/pc

spel kost : ps3 = 64 euro
                                  pc = 49 euro ( of gekraakte versie als je iemand kent gratis)
                                  Last edited by ; 16/09/2009, 22:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
                                    haha
                                    Hier een voorbeeld, laatste bocht van de 1ste race man man man that one didn't knew what hit him

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade Bekijk Berichten
                                      Hier een voorbeeld, laatste bocht van de 1ste race man man man that one didn't knew what hit him

BMW vs STUNTMAN.........

Comment

Euh, met die pc eisen mag je het wel vergeten vrees ik
                                        Oei is een 2.4 wat is dat GHZ of hoe heet dat tegenwoordig al zo hard verouderd . Dat ding is amper 4 jaar oud. Ik heb er in elk geval niks speciaals inzitten op grafisch vlak.
                                        Het merk is ACER en werkt via windows XP. Waar kan ik zien welke eigenschappen mijn pc heeft?

Wat doe ik? Kan ik een pc upgraden of beter een nieuwe kopen? Ingeval van upgrade: wat moet er geupgraded worden?

Gaat precies een dure affaire worden om een spel te spelen
                                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Rechtsklik op "deze computer" --> eigenschappen.

Dan zou je het meeste al te zien krijgen. Aangezien je niet weet welke grafische kaart er in zit en de pc al 4 jaar oud is mag ik er vrij veilig van uit gaan dat daar een budget kaartje van 4 jaar geleden in zit, dat is nu hopeloos verouderd om te gamen
                                          De processor kan nog meevallen indien het minstens een dualcore is, anders wederom hopeloos verouderd...

Je kunt het natuurlijk upgraden, maar dan moet je een nieuw moederbord, nieuwe processor, nieuwe grafische kaart, nieuw ram geheugen en dergelijke gaan kopen, bijna een volledig nieuwe pc dus.
                                          Dan ben je véél goedkoper af met een PS3 (en dan heb je ook ineens de mogelijk om Gran Turismo te spelen)

Comment

Working...
                                          X