Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 nieuwe Need for Speed titels aangekondigd !!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Velgen zien er maar vreemd uit.

Voor de rest, vet!

Comment

Ik begin het gevoel te krijgen dat dit wel eens een van de beste need for speeds kan worden!

Comment

SHIFT trailer

http://www.youtube.com/watch?v=UIREKnuc22k .......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
          Het is inderdaad bijna onmogelijk.

Van wansmakelijke tjoening naar een deftige simulatiegame?

Dat wil ik nog wel eens zien.
          De eerste NFS'en waren blijkbaar de meest realistische, zeker als je het jaar van uitegven beschouwt. In feite bestaan er 3 types NFS

- realisme (nuja, alles is relatief he)
          - arcade/tuning/2fast2furious
          - chase (met flikken enzo)

Buiten de eerste twee NFS'en, hoort de Porsche versie (NFS 5) in het eerste type ... en nu komt er nog eentje uit in dat type ... niks verwonderlijk. En tussen die versies komen er varianten van de andere types uit ...

Comment

nfs shift zonda

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              NFS Porsche ging eigenlijk die kant al even uit
              NFS 2 SE was cool indertijd, en NFS Porsche unleashed was het laatste deftige NFS spel. leuk concept van evolueren in de tijd, enige NFS met realistisch schademodel, leuke muziek..
              1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Nfs Shift Trailer

The latest video detailing the gameplay system for SHIFT. Online or single-player; the more you play the higher the level you reach.Need for Speed SHIFT is a...

Comment

ziet er goed uit

Comment

Jaja eerst zien en dan geloven. Een échte sim betekent ook échte fysics, en daarin is tot nu toe nog maar een handjevol ontwerpers in geslaagd. ISI bvb, met rFactor, en uiteraard de GTR reeks. Alhoewel de laatste Evo soms toch maar bizarre fysics heeft, om niet te zeggen een beetje te simpel voor een sim.

Wat niet wil zeggen dat ik hem niet ga halen hè. ELKE NFS krijgt bij mij het voordeel van de twijfel. Eerst een paar dagen deftig proberen alvorens een definitief oordeel te vellen. Mijns inziens gaat het een reteleuke game worden, met vette bakken, en vlotte gameplay, maar simpele fysics. Zolang dat de pret niet drukt, mag dat geen probleem zijn. Ik kijk ernaar uit!

Comment

Comment

Ik heb onlangs NFS Pro Street gekocht en ik vind het eigenlijk redelijk tegenvallen , die Shift zou ik integendeel wel 's willen proberen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                          Ik heb onlangs NFS Pro Street gekocht en ik vind het eigenlijk redelijk tegenvallen , die Shift zou ik integendeel wel 's willen proberen
                          ik ook, alleen moet ik nog vinden hoe het te veranderen van frans naar nederlands

ook heb ik need for speed most wanted, en da's echt een super zalig spel, je tegenstanders hebben mss johny bakken, maar de mijne zijn zo goed als origineel vanbuiten, maar onder de kap...

zouden die nieuwe spellen nog te verkrijgen zijn voor ps2?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                            ik ook, alleen moet ik nog vinden hoe het te veranderen van frans naar nederlands
                            iemand die evt kan helpen? heb al alles geprobeerd, maar krijg het niet veranderd
                            mss iemand die kan zeggen welke toetsen ik moet indrukken om zo bij talen te komen?
                            alvast bedankt!!

Comment

Kan nie wachten to 17 september! Release!

Comment

Beste NFS was nog altijd de eerste... Donuts met de Viper, kilometers aan een stuk 202MPH met de Diablo rijden, etc...
                                De Hot Pursuit versies waren nog OK, maar al die tuningzever en driftprul trekt op geen ballen...
                                ----------------------------------------------------------------------------------
                                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                Pictures here: BMW 7 Series
                                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                It might need half a starsystem to turn around,
                                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                  Beste NFS was nog altijd de eerste... Donuts met de Viper, kilometers aan een stuk 202MPH met de Diablo rijden, etc...
                                  De Hot Pursuit versies waren nog OK, maar al die tuningzever en driftprul trekt op geen ballen...
                                  Mijn favoriet is toch wel NFS Hot Pursuit 2, die met de gele Murci op de cover

Die tuningbrol van nu is inderdaad echt niks meer.

Comment

Destijds leken die 'graphics' mij net echt

dé beste NFS aller tijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                      Prostreet is egt een mislukte game! Ik spreek uit ervaring!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                        Niet enkel de eerste hoor, degene wat volgden waren ook ongelofelijk goed, zoals NFS Porsche
                                        Pas na Hot Pursuit 2 is het stérk bergaf gegaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichten
                                          Prostreet is egt een mislukte game! Ik spreek uit ervaring!
                                          Dat licht er natuurlijk aan hoeveel verschillende games van Need For Speed je al gespeeld hebt. Ik ben het met je eens hoor.

Comment

Working...
                                          X