Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 nieuwe Need for Speed titels aangekondigd !!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
    ben het deze namiddag ook gaan halen

kzit nu in level 8

echt zalig spel, graphics en sound zijn NICE

kopen !
    op welke console? pc?
    porsche 4ever
    '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
      op welke console? pc?
      PS3

Comment

• Voor het eerst vette bmw's in nfs shift

135i
        m3 e36
        m3 e46
        m3 e92

twijfUl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
          ben het deze namiddag ook gaan halen

kzit nu in level 8

echt zalig spel, graphics en sound zijn NICE

kopen !
          Momenteel level 12
          Last edited by ; 15/09/2009, 21:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
            Momenteel level 10
            welke console?
            is het spel(graphics, geluid, e.d.) op de pc hetzelfde als ps3??
            want ik ga het kopen op pc
            level 8, level 10
            hoeveel levels zijn er eigenlijk?
            porsche 4ever
            '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
              welke console?
              is het spel(graphics, geluid, e.d.) op de pc hetzelfde als ps3??
              want ik ga het kopen op pc
              level 8, level 10
              hoeveel levels zijn er eigenlijk?
              PS 3

graphics en geluid zijn best goed

50 levels

Comment

• Kheb 'em ook binnen voor de pc zalig tot nu toe heb niet veel gespeeld but I like it so far

Comment

• kzit nu ook op level 11

porsche GT2

Comment

• lvl 12 (ps3) Het duurt wel ff bij mij, want als ik een race niet 1st ben of te smerig heb gereden, begin ik opnieuw (precision driver )

1ste indruk van mijn kameraad (die grote GRID fan is): voor hem een beetje te realistisch, maar gaat wat met de assists klooien vermits hij met de controller speelt.

Mijn 1ste indruk: DE MAX Ik wist dat het geen échte sim ging zijn, maar met mijn G25 is er niets dat mij stoort aan de besturing, een absoluut genot om mee te rijden. De auto's zelf breken inderdaad nogal makkelijk uit, maar eens ge dat onder de knie hebt kunt ge echt wel deftige laptimes neerzetten. Het zit een beetje tussen Gran Turismo (veel te clean/saai) en GTR in, maar dan eerder richting Gran Turismo.

Kheb mij eerst beziggehouden alle tier 1 events te vervolledigen, nu net tier 2 begonnen. Wagens: 135i, M3 E46 (drift), M3 E92 (race). Het ziet er allemaal moddervet uit, zeker het interieur, de speed/collision effecten zijn goed uitgewerkt en storen niet, de sound is ubergeil, en de racing wheel settings zijn bijna even uitgebreid als op pc. Enige minpunt: ik vond nergens custom controls, alle geluk dat behalve de handrem alles nogal redelijk logisch staat. Kheb ook de BMW E92 GT2 gedownload met de voucher, en in combinatie met een toch wel zeer deftige versie van de Nordschleife:

Erg genoten van die eerste uurtjes gameplay, kan ni wachten om thuis te zijn straks!
                    Last edited by ; 16/09/2009, 08:20.

Comment

• Waar is de tijd dat ik elke dag NFS Porsche speelde... Wat denken jullie? Is het minimum even goed? Ik heb sindsdien nooit nog een spel gespeeld omwille van het onrealistische rijden. Ik vond het cool dat elke auto zijn eigen sound had, dat elke auto een andere wegligging had... Ik hoor veel positieve feedback... Is het beter dan NFS Porsche?

Ik zou op pc willen spelen maar ben al een tijdje niet meer actief in het wereldje van de games. Wat zijn de minimum pc eisen die je moet hebben en wat is aanbevolen?

Een stuurwiel heb ik echter niet dus het zal met de pijltjes worden in het begin... Is het doenbaar of gaat het enkel met een stuur? Dan moet ik dat van mijn broer gaan halen .

Is er een mogelijkheid om met 2 tegelijk deel te nemen zoals bij NFS 4? Splitscreen of via internet of hoe heet dat allemaal tegenwoordig? Ben niet écht meer op de hoogte van alles
                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Hèhè.

Split Screen gaming heb ik nog niet gechecked. Online heb je wel een boel mogelijkheden, maar ook nog niet geprobeerd.

Ik zou het zeker afraden met de pijltjes. Zoals gezegd vindt mijne kameraad dat het wat raar (lees: moeilijk ) bestuurd met de PS3 controller, laat staan op een PC controller. Op pc speel je het beter met een stuurtje. Op de PS3 ook trouwens :p

NFS Porsche is bij mij LANG geleden, en beide games zijn ook compleet onvergelijkbaar. Hoedanook is het naar mijn mening de beste NFS sinds JAREN, de eerste sinds de nieuwe franchise (Underground was ok, al de rest was complete bucht).

Qua systeemeisen voor pc, dat vindt je wel op de site van Shift zelf. Doe daar nog een schepje bovenop, en je kan het vlotjes draaien.
                        Last edited by ; 16/09/2009, 09:59.

Comment

• @ vinox wat bedoel je met gran turismo veel te clean en te saai,beetje meer uitleg...thx

Comment

• Gran Turismo is véél te braaf. De geluiden van de auto's zijn veel te clean (lees: niet ruw), de physics ook, de graphics zijn mooi en afgewerkt maar geven nul komma nul snelheidsgevoel, en gewoon het geheel van de game is saai, het racen zelf vooral. Een simulator als rFactor, GTR, iRacing enz heeft dan weer bere fysics, maar ziet er minder goed uit en is als ge geen spannende momenten beleeft al juist even saai. Ge moet maar eens een replay bekijken uit rFactor bvb... *GAAP*

AL die dingen hebben ze bij Slightly Mad ook gezien, en dus zeker in hun game beter gedaan. De tijd zal mss uitwijzen dat Gran Turismo dan weer voordelen heeft tov Shift, maar daar heb ik er tot nu toe nog geen één gezien. NFS Shift pwnz Gran Turismo big time, en komt héél dicht in de buurt van bvb een rFactor door zich te focussen op één ding waar de meeste simracers compleet de bal misslaan: de beleving. Ge moet het gevoel hebben 385651684 km/h te rijden terwijl voor/achter u een dikke V8/10/12 ligt te BRULLEN DAT HET NOG SNELLER MOET VERDOMME!!!!!! Als er 1 ding is waar Shift écht goed in is, is het dat. Elke race geeft je een gevoel van spanning, adrenaline en spektakel.
                            Last edited by ; 16/09/2009, 13:51.

Comment

• Heb het ook al even gespeeld en ook hier zijn de eerste indrukken positief.
                              Bevindt zich duidelijk tussen arcade en simulatie in, qua handling en dergerlijke staat hij echt ver boven race driver grid, maar hij heeft wel dat ruwe spektakel er in zitten. Best nice.

Maar qua simulatie ontbreekt er toch duidelijk nog wat, de sturing is niet zuiver genoeg, net als de reactie op de gas en rempedaal. Vooral die laatste 2 vind ik een beetje vreemd, de reactie op het gaspedaal is echt on/off, de eerste cm niets, dan opeens heel veel en dan wordt 'ie doseerbaar
                              In het menu heb ik nochtans alles op 100% gevoeligheid gezet en de dode zones op 0%...
                              Op dat gebied voelt Gran Turismo veel zuiverder aan, op alle andere gebieden (uitgezonderd graphics) ziet het er naar uit dat NFS de vloer aanveegt met Gran Turismo.
                              Maar puur op gebied van simulatie ben je nog altijd beter af bij GTR of dergerlijke. Maar die zijn inderdaad een pak saaier

Overduidelijk de beste NFS sinds LANGE tijd.

Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                              Enige minpunt: ik vond nergens custom controls, alle geluk dat behalve de handrem alles nogal redelijk logisch staat.
                              Op pc kun je ze nochtans aanpassen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                Waar is de tijd dat ik elke dag NFS Porsche speelde... Wat denken jullie? Is het minimum even goed? Ik heb sindsdien nooit nog een spel gespeeld omwille van het onrealistische rijden. Ik vond het cool dat elke auto zijn eigen sound had, dat elke auto een andere wegligging had... Ik hoor veel positieve feedback... Is het beter dan NFS Porsche?

Ik zou op pc willen spelen maar ben al een tijdje niet meer actief in het wereldje van de games. Wat zijn de minimum pc eisen die je moet hebben en wat is aanbevolen?

Een stuurwiel heb ik echter niet dus het zal met de pijltjes worden in het begin... Is het doenbaar of gaat het enkel met een stuur? Dan moet ik dat van mijn broer gaan halen .

Is er een mogelijkheid om met 2 tegelijk deel te nemen zoals bij NFS 4? Splitscreen of via internet of hoe heet dat allemaal tegenwoordig? Ben niet écht meer op de hoogte van alles
                                NFS Porsche is al lang geleden, puur qua sfeer zou ik niet zeggen dat Shift in de buurt komt van Porsche, maar dat is waarschijnlijk door het feit dat je met verschillende merken zit. Ik vond het in Porsche bijvoorbeeld zalig dat je zo'n challenge kon krijgen van "Vanavond is de voorstelling van de nieuwe Boxster, neem een Boxster uit het fabriek en rij er zo snel en veilig mogelijk mee naar Berlijn (ofzo) om de voorstelling te halen"

Dat soort dingen heeft Shift niet, al kun je wel uitgenodigd worden door een constructeur om even op de nurburgring te gaan knallen.
                                Vind het ook wat jammer dat je niet met je pas gekochte auto even een rustig testritje kunt gaan doen, je moet meteen gaan racen, dat vind ik wel spijtig.
                                Qua rijden meen ik me te herinneren dat Porsche eigenlijk ongeveer hetzelfde aanvoelt als Shift nu. Het is zeker niet meer die brol van de laatste jaren.
                                De eerste beste bocht ging ik zelfs ondersturend eruit met de M3

Splitscreen zit er in de PC versie volgens mij niet in, maar daar ben ik niet zeker van.
                                En ik zou toch ook wel een stuurtje aanraden hoor

Dit zouden de systeemeisen zijn:

Required – Internet Connection
                                OS - Windows XP (Service Pack 3) or Windows Vista (Service Pack 1) / Windows 7
                                Processor – Intel Core™2 Duo 1.6 GHz or faster
                                Memory – XP: 1 GB RAM; Vista/Windows 7: 1.5 GB RAM
                                Hard Drive – 6 GB
                                DVD Drive - 8 SPEED
                                Video Card – 256 MB Video Card, with support for Pixel Shader 3.0*
                                Sound Card - DirectX 9.0c compatible
                                DirectX - DirectX 9.0c compatible
                                Online Multiplayer – 512 Kbps or faster; 2-12 Players
                                Input - Keyboard, Mouse
                                Optional – USB Steering Wheel / Dual Analogue Gamepad

*Supported Video Cards: ATI Radeon X1800 XT 512MB or greater; NVIDIA GeForce 7800 GT 256MB or greater. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. Updates to your video and sound card drivers may be required.

Dat is echt wel een zwaar minimum hoor, doe er maar een flinke schep bovenop wil je het speelbaar houden en van de graphics genieten...

Als je moet investeren om je pc up te graden, dan zou ik toch eens kijken naar een PS3 (€299), dan heb je ook ineens split screen mode denk ik

Comment

• Op PS3 kopen?

Ja/Neen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                    In het menu heb ik nochtans alles op 100% gevoeligheid gezet en de dode zones op 0%...
                                    Aaaaah daar zit uw probleem zie De sensitivities moeten op 50 staan he vriend. Als het op 0 staat steekt héél uw pedaalbereik op't einde van uw pedaal, en op 100 helemaal vanvoor (of andersom, da weet ik nu ni meteen ) In elk geval verplaatst ge ten opzichte van het midden uw doseringspunt. Althans, zo was het in de sims altijd, en volgens mijn gevoel (en uw uitleg) hier dus ook. Deadzone moet ge zelf zien, maar ik heb wel graag een beetje, behalve op het stuur. Vooral de rempedaal vond ik VEEL te gevoelig, vandaar, iets bijgeregeld.
                                    Last edited by ; 16/09/2009, 14:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                      Kheb ook de BMW E92 GT2 gedownload met de voucher, en in combinatie met een toch wel zeer deftige versie van de Nordschleife:
                                      Waar haal je die voucher dan? Ik heb het spel wel nog niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                        Aaaaah daar zit uw probleem zie De sensitivities moeten op 50 staan he vriend. Als het op 0 staat steekt héél uw pedaalbereik op't einde van uw pedaal, en op 100 helemaal vanvoor (of andersom, da weet ik nu ni meteen ) In elk geval verplaatst ge ten opzichte van het midden uw doseringspunt. Althans, zo was het in de sims altijd, en volgens mijn gevoel (en uw uitleg) hier dus ook. Deadzone moet ge zelf zien, maar ik heb wel graag een beetje, behalve op het stuur. Vooral de rempedaal vond ik VEEL te gevoelig, vandaar, iets bijgeregeld.
                                        Sensitivities staan op 100%, de dode zones staan op 0%
                                        Maar ik heb net ook al gelezen dat sensitivity voor Logitech op 50% zou moeten staan.
                                        Eens zien zeg ik dan!
                                        Want volgens mij stonden ze standaard ook op 50

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
                                          Op PS3 kopen?

Ja/Neen?
                                          In vgl met PC dan? Imo, JA. Lekker handig, plug en play. Ok je moet voor alle upgrades betalen meestal, en je hebt minder customizables, maar aan de andere kant zorgen juist die upgrades/mods/customizables meestal voor de problemen op PC. Wikken en wegen

Comment

Working...
                                          X