Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 nieuwe Need for Speed titels aangekondigd !!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ohja, de Cayman suckt giga hard

Toch als 'ie hij getuned is
    Dat chassis kan geen 500 PK aan blijkbaar

--> Verkocht voor een Skyline, perfecte ragbrak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
      goed stuur : driving force gt ( 121 euro ) ps3
      g25 (198 euro ) ps3/pc
      momo racing force ( 80 euro ) pc
      g27 ( ongeveer 340 euro ) ps3/pc

spel kost : ps3 = 64 euro
      pc = 49 euro ( of gekraakte versie als je iemand kent gratis)
      340 euro vind ik wat veel. Tzal eerder momo worden dan. Microsoft zelf geen aanrader? Mss dat ik dat van mijn broer wel mag hebben, dan is dat ook opgelost... Hoe schakel je daarbij? En waar koop je zoiets trouwens . Makro?!?
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        Ohja, de Cayman suckt giga hard

Toch als 'ie hij getuned is
        Dat chassis kan geen 500 PK aan blijkbaar

--> Verkocht voor een Skyline, perfecte ragbrak

momenteel de skyline R34 fully tuned, R35 fully tuned en de bmw E36 M3 half getuned reeds als driftbak

Comment

• Heb al driftchallenge gedaan met zo'n E36 M3. Ging het beste met dat ding tot nu toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
            Oei is een 2.4 wat is dat GHZ of hoe heet dat tegenwoordig al zo hard verouderd . Dat ding is amper 4 jaar oud. Ik heb er in elk geval niks speciaals inzitten op grafisch vlak.
            Het merk is ACER en werkt via windows XP. Waar kan ik zien welke eigenschappen mijn pc heeft?

Wat doe ik? Kan ik een pc upgraden of beter een nieuwe kopen? Ingeval van upgrade: wat moet er geupgraded worden?

Gaat precies een dure affaire worden om een spel te spelen

spelen kun ja al vergeten, ik heb een 2.4 dual core E6600 met 256 DDR3 videokaart, het spel draait lichtjes met schokken, de input om te sturen komt pas een seconde later waardoor je rechtstreeks het decor in vlamt.

upgraden is mogelijk maar met de er aan verbonden kosten ben je beter af met deze te verkopen en een volledige nieuw systeem aan te schaffen. Neem 1000 a 1200 euro, 1500 euro als ge ver wilt gaan

Ben zelf van plan een nieuwe grafische kaart te kopen maar betwijfel of deze de gameplay gaat verbeteren.

anyhow, gtr evo en richard burns draaien hier perfect dus ga die nog even spelen
            Database error.
            The database has encountered a problem.

Comment

Heb al driftchallenge gedaan met zo'n E36 M3. Ging het beste met dat ding tot nu toe
              Screen shot's aub

Comment

Heb al driftchallenge gedaan met zo'n E36 M3. Ging het beste met dat ding tot nu toe
                Inderdaad! De E36 is een driftmonster, had ik eigenlijk moeten weten Kheb momenteel: E92 M3 fully tuned, 135i fully tuned, M3 E46 half getuned, M3 E36 fully tuned om te driften. Lvl18 voor't moment, maar 't ga nogal traag vooruit, kheb ni veel tijd gehad om te spelen deze week. Van't weekend daarentegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                  spelen kun ja al vergeten, ik heb een 2.4 dual core E6600 met 256 DDR3 videokaart, het spel draait lichtjes met schokken, de input om te sturen komt pas een seconde later waardoor je rechtstreeks het decor in vlamt.
                  aiai... dat is al niet goed... Ik moet alle data van mijn pc nog opvragen maar ik vrees dat ik al ruim moet onderdoen... Zal is kijken of er niets in promo staat ergens. 1500 euro voor een pc vind ik al veel eigenlijk. Tenzij dat écht een minimum is natuurlijk. Diegene die ik nu heb, heb ik 600 euro betaald in promo . Doet eigenlijk alles prima zelfs NFS Porsche maar dat is wellicht ook al hopeloos achterhaald...

Ik ga straks eens kijken in de settings wat er allemaal in mijn pc zit. Heb nog een laptop van dell (die van 420 euro die in promo staat momenteel op de site). Dat is een recente computer (paar maanden oud) maar een spel op een laptop spelen lijkt me nu ook niet ideaal

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Bwa cava nog hoor. Ik heb mijn gamepc laten samenstellen, en dat heeft mij (mits recuperatie van mijn dvd-rw en ethernetkaart) 750 euro gekost. Daarvoor heb ik:

Dual Core 2.4 GHz
                    4 gig DDR2 ram
                    GeForce 9800GT (512MB)
                    7.1 soundcard
                    en de basis van alles, die tot 8-core en 8 gig DDR3 kan gaan als't moet: Asus P5KC moederbord.

Ik heb natuurlijk geen Shift op pc om eens te proberen, maar GTR Evo draait met alles op full in HD resolutie zonder ook maar één schokje (Bij een start met 30 auto's en veel rook nog altijd 50 fps). Call Of Duty 4 draait ook op full HD met alle settings op max, zelfs online op een server met hoge ping geen probleem.

Comment

• Shift is een pak zwaarder dan GTR Evo....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                        Screen shot's aub
                        Wat, nog nooit een E36 gezien?

Comment

Shift is een pak zwaarder dan GTR Evo....
                          I know, dermee da'k er nog Call Of Duty heb bijgeplakt als extra. Bij mij zou het in elk geval vlot moeten draaien.

Comment

Wat, nog nooit een E36 gezien?
                            Jawel, ma kzou em graag keer in game zien, denk niet da die veel voor komt in games eh...
                            Evenals de 135i,...
                            Maja kverplicht u nie eh

Comment

• 135i zit in Gran Turismo

E36 zie je idd niet zo veel.

Maar ik heb zelf nog gene dus kan ik daar geen screenshot van geven

135i eventueel wel, matzwart met zwarte velgen met chroom randje

Comment

135i zit in Gran Turismo

E36 zie je idd niet zo veel.

Maar ik heb zelf nog gene dus kan ik daar geen screenshot van geven

135i eventueel wel, matzwart met zwarte velgen met chroom randje
                                doen!

Comment

• Daarnet bij mijn kameraad ook eens geprobeerd, heeft ongeveer dezelfde configuratie als ik eerst had, een AMD Athlon X2 64bit 3800+ en een GeForce 8800GT.

Bolt voor geen meter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                    Bwa cava nog hoor. Ik heb mijn gamepc laten samenstellen, en dat heeft mij (mits recuperatie van mijn dvd-rw en ethernetkaart) 750 euro gekost. Daarvoor heb ik:

Dual Core 2.4 GHz
                                    4 gig DDR2 ram
                                    GeForce 9800GT (512MB)
                                    7.1 soundcard
                                    en de basis van alles, die tot 8-core en 8 gig DDR3 kan gaan als't moet: Asus P5KC moederbord.
                                    Mijn pc heeft me maar 600 euro gekost met het scherm inbegrepen . Jij betaalt al meer voor enkel maar een upgrade . Kga is moeten raad vragen waar ik één en ander kan kopen...

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• ok hier is dus de gevraagde info

microsoft xp service pack 3
                                      Acer Inc
                                      AMD Sempron (tm) processor
                                      3000+
                                      1.8GHz, 448MB of RAM
                                      Physical Address Extension
                                      Harde schijf 70GB denk ik waarvan nu 22GB leeg

Over een grafische kaart vind ik dus niks terug

Onbruikbaar over de gehele lijn?

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

Comment

ok hier is dus de gevraagde info

Acer Inc
                                        3000+
                                        1.8GHz, 448MB of RAM

Check your system requirements. Can I Run it? Test your specs and rate your gamimg PC.

Dit programma kijkt of uw pc snel genoeg is en zoniet zegt hij wat er moet verbeterd worden

Gewoon doen wat ze vragen ,spel selecteren en ok..
                                        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

ok hier is dus de gevraagde info

Acer Inc
                                          3000+
                                          1.8GHz, 448MB of RAM

Daarmee mag je het zeker al vergeten.

Xbox360's zijn zo duur niet meer en zijn echt wel een aanrader

Comment

Working...
                                          X