Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 nieuwe Need for Speed titels aangekondigd !!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ok, het zal dus ofwel xbox, gamecube of playstation worden. Ik ken het verschil dus al niet tussen deze . Welke is nu ideaal voor games? Uiteraard NFS op de eerste plaats maar ook andere games voor mevrouw BEEMER...

Heb ooit eens "ik denk playstation NFS 4" gespeeld. En ik vind het super onhandig als ik de controllers niet zelf kan instellen. Ik had zo een console in mijn handen en links was draaien en rechts was gas geven. Ik vind dat compleet fout... Ik wil links gasgeven en rechts draaien... Kan belachelijk lijken maar is belangrijk voor me. Mijn vraag dus, zijn er consoles waarbij je dit zelf kan instellen of niet? Bijkomend de vraag of er een mogelijkheid is om uw toetsenbord hierop aan te sluiten of niet zodat je met de pijltjes kan spelen... En tot slot een stuurwiel aansluiten?!?

Bijkomend merk ik dat er meerdere playstation bestaan. Is het gewoon een nieuwere look of is de ene beduidend beter dan de andere? Iemand een idee wat de juiste prijzen zijn van die spelcomputers? En waar koop je ze het beste?

Wat is nu de juiste verhouding. Is pc of een spelcomputer de betere keuze? En is zo een spelcomputer direct hopeloos verouderd of niet? Ik wilde oorspronkelijk mijn pc behouden maar upgraden vind ik kostelijk. Mss is alleen RAM al verhogen tot 2GB genoeg om te kunnen spelen??

Mijn broer heeft een microsoft stuur om GP3 op de pc te spelen. Ik neem aan dat dit stuur niet werkt met een spelcomputer?

Als ik het goed begrepen heb werkt de spelcomputer via tv...? Gaat dit in combinatie met Belgacom TV?? En als je dan een stuur zou kopen, hou je dit gewoon op uw schoot of?? Ik zie mezelf niet direct voor de salontafel op mijn knieën zitten . Haja, mijn tv is ongeveer 5 jaar oud. Doenbaar of moet ik ook een nieuwe tv hebben???

Tal van onnozele vragen wss maar ik begrijp er werkelijk niks van .
    Last edited by BEEMER; 19/09/2009, 14:05.
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Daarnet voor de eerste keer gespeeld, op pc.
      Kmoet zeggen ,realisme is weer ver zoek
      Maar de graphics zijn wel top.

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Kmoet zeggen ,realisme is weer ver zoek
        hoe bedoel je?
        ik heb een hp pavivilion a6622be
        3gb ram
        processor, kdenk: amd phenom 8550 triple-core pr 2,2 ghz
        en 320gb hd
        is dit genoeg??
        Last edited by Koenigsegg ccxr; 19/09/2009, 14:42.
        porsche 4ever
        '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
          Kmoet zeggen ,realisme is weer ver zoek
          hoe bedoel je?
          ik heb een hp pavivilion a6622be
          3gb ram
          processor, kdenk: amd phenom 8550 triple-core pr
          en 300gb hd
          is dit genoeg??
          Ze hadden gezegd dat NFS Shift een realistische game ging worden beetje zoals GTR.
          Valt dik tegen dus
          Normaal zou da goed moeten zijn, maar welke grafische kaart heb je?
          Kijk eens op http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Spel selecteren,dan op Can You Run It? klikken
          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Mijn systeem is optimaal ,geeft enkel fail voor operationsystem. (zit met windows 7)

Specs
            Intel i7 Processor 920 socket 1366 2.67 Ghz
            Mainboard Asus Rampage II Extreme
            Mem RAM Corsair Dominator GT 1866 Mhz 6Gig
            Graka ATI 2900 XT (voorlopig)
            Voeding 850W
            HD 250 Gig

Enkel nog 2 nieuwe graka en waterkoeling en we kunnen gaan overclocken
            Last edited by Vtech™; 19/09/2009, 15:03.

Comment

• Is het rijgedrag niet goed van de auto's?? Ik had begrepen gelijk aan of beter dan NFS Porsche??? Als het niet realistisch is hoeft het niet voor mij

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• [quote=Vtech™;3631974]Ze hadden gezegd dat NFS Shift een realistische game ging worden beetje zoals GTR.
                Valt dik tegen dus
                kdenk:
                GeForce 9300 GE (256 MB)
                • 256 MB GDDR2-geheugen

is dit goed?
                porsche 4ever
                '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                  spel kost : ps3 = 64 euro
                  pc = 49 euro ( of gekraakte versie als je iemand kent gratis)
                  PS3: 59.99 Euro
                  PC: eikel
                  Last edited by ; 19/09/2009, 15:03.

Comment

• Beemer, als je wil kan ik u een Xbox360 aan de hand doen (quasi ongebruikt, enkel om Race Driver Grid een uurtje te testen en Forza 3 een halfuurtje) samen met deze Need For Speed voor 200 euro.

Comment

• [quote=Koenigsegg ccxr;3631983]
                      Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                      Ze hadden gezegd dat NFS Shift een realistische game ging worden beetje zoals GTR.
                      Valt dik tegen dus
                      kdenk:
                      GeForce 9300 GE (256 MB)
                      • 256 MB GDDR2-geheugen
                      is dit goed?
                      System Requirements - Microsoft Windows (PC)MinimumRecommendedOperating SystemWindows XP Service Pack 3 or Vista Service Pack 1CPUIntel Pentium 4 (or equivalent) CPU running at 3,2GHz or higher (3.4GHz for Windows Vista)Intel Core 2 Duo 2,5GHz or AMD 64 X2 2,0 GHzMemory1GB RAM (Vista 2GB)2GB RAM (Vista 3GB)Hard Drive Space10 GB of free space Graphics Hardware256 MB RAM with Pixel Shader 3 (PCI-Ex)512 MB RAM with Pixel Shader 3 (PCI-Ex)Sound HardwareDirectX 9.0c compliant card (DirectX 10.1 compliant if applicable)DVD Drive8X or faster DVD DriveFor Online PlayNetwork card with broadband connectivity

Normaal zou da moeten lukken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                        Beemer, als je wil kan ik u een Xbox360 aan de hand doen (quasi ongebruikt, enkel om Race Driver Grid een uurtje te testen en Forza 3 een halfuurtje) samen met deze Need For Speed voor 200 euro.
                        Dus als ik het goed begrijp krijg je de x-box + 1 (of 2?) controllers + racer driver grid + forza 3(is toch nog niet uit?) + nfs shift?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                          Dus als ik het goed begrijp krijg je de x-box + 1 (of 2?) controllers + racer driver grid + forza 3(is toch nog niet uit?) + nfs shift?
                          Jij bent helemaal juist als je zegt dat je het helemaal niet goed begrijpt.

Comment

Jij bent helemaal juist als je zegt dat je het helemaal niet goed begrijpt.

Leg het uit dan

Comment

• Die spelletjes die ik getest heb waren helemaal niet de mijne. Ik heb ze getest en ze bleken uiteindelijk niet mijn ding te zijn. De Forza die ik aanhaalde was dan ook de Forza 2 en niet de 3 zoals je zelf al terecht aanhaalde. De Xbox is dan ook direct terug de doos in gegaan tot ik ga verhuizen maar ik zou nu graag een PS3 kopen omdat ik uiteindelijk toch niet zo heel veel spelletjes speel (klaarblijkelijk) en omdat ik meer ga hebben aan de Bluray-speler die in de PS3 zit ingebouwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                Is het rijgedrag niet goed van de auto's?? Ik had begrepen gelijk aan of beter dan NFS Porsche??? Als het niet realistisch is hoeft het niet voor mij
                                Het is niet slecht eh
                                Voor mij ist gewoon niet realistisch genoeg.
                                Ik zal het wel spelen maar het boeit me belange niet zoals GTR evolution,rFactor en LFS bijvoorbeeld.

Comment

Beemer, als je wil kan ik u een Xbox360 aan de hand doen (quasi ongebruikt, enkel om Race Driver Grid een uurtje te testen en Forza 3 een halfuurtje) samen met deze Need For Speed voor 200 euro.
                                  Hoe oud is deze Xbox en ben jij de eerste eigenaar? Ik neem aan dat er 1 controller bij zit? Kan ik ergens een 2de controller bijkopen of bestaat dit niet? Heb wat zitten lezen en is dit dan een X box arcade, pro pack of elite pack?

Wat is het verschil met die playstation?

BMW E24 635csi 1985
                                  BMW F10 520da 2012
                                  MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                                    Het is niet slecht eh
                                    Voor mij ist gewoon niet realistisch genoeg.
                                    Ik zal het wel spelen maar het boeit me belange niet zoals GTR evolution,rFactor en LFS bijvoorbeeld.
                                    Hoe vergelijk jij het met NFS Porsche qua handeling? Ik vond het schitterend dat elke auto zijn eigen ophanging had. En als je te snel een bocht in gaat dat je gewoon ronddraaide. Bijkomend had elke auto zijn typische voor en nadelen. Is dit gelijkaardig bij NFS?

Van GTR evolution, rFactor heb ik nooit gehoord. LFS is dat Live (life?) for speed? Dat spel dat je online kon spelen? Die handeling was wel ok voor zover dat ik er mij nog iets van herinner. NFS 4 Road challenge is leuk om duelletjes uit te vechten met 2 maar qua handeling een dikke 0.

Weet er ondertussen trouwens al iemand of je dit spel met 2 tegelijk kan spelen?

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Iets realistischer dan LFS ga je niet vinden... iRacing is nog een oplossing maar of je daarvoor maandelijks gaat dokken, is wat anders.

Comment

Hoe vergelijk jij het met NFS Porsche qua handeling? Ik vond het schitterend dat elke auto zijn eigen ophanging had. En als je te snel een bocht in gaat dat je gewoon ronddraaide. Bijkomend had elke auto zijn typische voor en nadelen. Is dit gelijkaardig bij NFS?

Van GTR evolution, rFactor heb ik nooit gehoord. LFS is dat Live (life?) for speed? Dat spel dat je online kon spelen? Die handeling was wel ok voor zover dat ik er mij nog iets van herinner. NFS 4 Road challenge is leuk om duelletjes uit te vechten met 2 maar qua handeling een dikke 0.

Weet er ondertussen trouwens al iemand of je dit spel met 2 tegelijk kan spelen?
                                        De handling verschilt sowieso bij elke auto hoor, daar mag je zeker van zijn, een 1 serie voelt zich beter thuis op een korter parcours dan een M3, een Cayman rijdt ongelofelijk slecht als 'ie te veel pk's heeft, een Skyline plakt gigantisch hard op de baan, ...

Wat ik wel ondervonden heb is dat het realisme bij de snellere auto's afneemt. Wrs een keuze van de makers om het spel toegankelijk te houden voor iedereen.

Van LFS is trouwens een gratis demo, en die handling valt eerlijk gezegd niet echt te vergelijken met NFS.. LFS is véél vloeiender en preciezer en realistischer.
                                        GTR en rFactor idem. NFS blijft sowieso een arcade tint hebben, maar in dit geval wel een goede.

En het zou me echt verwonderen mocht je dit op de consoles niet met 2 kunnen spelen...

Als je toch voor een console gaat zou ik ook zeker uitkijken naar Gran Turismo 5 (PS3) of Forza 3 (Xbox)

Beiden zullen iets realistischer (op hun manier en sowieso een pak minder sensationeel) zijn dan NFS, maar komen ook nog altijd niet in de buurt van de echten zoals LFS, GTR, ...

Comment

Hoe oud is deze Xbox en ben jij de eerste eigenaar? Ik neem aan dat er 1 controller bij zit? Kan ik ergens een 2de controller bijkopen of bestaat dit niet? Heb wat zitten lezen en is dit dan een X box arcade, pro pack of elite pack?

Wat is het verschil met die playstation?
                                          Deze Xbox is een maand of 3 geleden voor het eerst in gebruik genomen door mij en ja, ik ben de eerste eigenaar. De aankoop dateert echter al van 15 december 2008 dus er is nog voor meer dan een jaar garantie op. Het gaat om een Premium Pro pack dus dat wil zeggen dat er een harde schijf van 60 Gb opzit en er 1 draadloze controller bijzit. Deze zijn natuurlijk achteraf bij te kopen.

De PS3 is een iets geavanceerder toestel dat momenteel qua games nog op dezelfde hoogte staat met de Xbox maar de groeimarge van een PS3 is groter, mede door het feit dat de capaciteit van de dragers waar de spelletjes op gedrukt worden bij PS3 bijna 3 maal groter is dan die van de Xbox (Bluray tegenover dual layer DVD). Er wordt gezegd dat de huidige Xbox pas in 2012 vervangen gaat worden terwijl een PS4 er pas in 2014 gaat komen.

Comment

Working...
                                          X