Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 nieuwe Need for Speed titels aangekondigd !!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
    Ik heb alle drifts gedaan nu

die heb ik al een tijdje terug afgewerkt,en zoveel fun met het stuurke ( ideale driftwagens corrolla en m3's en 200sx!

setup: 1/ gewichtsbeperking max.
    2/ interieur max.
    3/ remmen max.
    4/ ophanging max.
    5/ alle elektronische hulpmiddeltjes af !!!!
    6/ afstelling voor drifts in dees spel haalt toch nie veel uit t.o.v GT5

PS3 single player
    LVL. 31
    175 races wins
    cash 10.000.000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten

PS3 single player
      LVL. 31
      175 races wins
      cash 10.000.000
      Welke auto's heb je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichten
        Welke auto's heb je?

golf 5 gti
        corrolla ( japan drift )
        skyline 2000gtr
        skyline r35 vspec
        subaru
        reventon
        gt3 rs
        gt500
        rs4
        gallardo
        m3 e46 (european drift )
        momenteel 14.000.000 cash en 40% uitgespeeld op ps3.
        Last edited by ; 29/09/2009, 22:18.

Comment

golf 5 gti
          corrolla
          skyline 2000gtr
          skyline r35 vspec
          subaru
          reventon
          gt3 rs
          gt500
          rs4
          gallardo

momenteel 14.000.000 cash en 40% uitgespeeld op ps3.
          Rijd die Reventon goed? Als ik veel cash heb ga ik een Pagani Zonda R kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichten
            Rijd die Reventon goed? Als ik veel cash heb ga ik een Pagani Zonda R kopen.

de reventon rijdt opzich nie slecht (4*4 )met de 2 pagani's heb ik ook gereden de gewone zonda rijdt bijzonder slecht ( schokende maar dat is een algemeen probleem bij het spel zelfs als je hem afstelt) je moet eerst maar de invitation race eens rijden voor dat je de zonda R koopt ( zonda r vs bugatti op de ring )

Comment

• Blijkbaar heeft m'n broer het gekocht voor op de PS3;
              Ik vind het toch een heel knap spel hoor, ik ben eigenlijk eerder arcades gewend, en dit zit nog wat tussenin arcade en sim. Heb een uurtje gespeeld, en op't laatste dat rondje op de ring gedaan met die Elise. Vond ik toch al heel tof.

Als eerste auto die Renault Megane RS gekocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                Blijkbaar heeft m'n broer het gekocht voor op de PS3;
                Ik vind het toch een heel knap spel hoor, ik ben eigenlijk eerder arcades gewend, en dit zit nog wat tussenin arcade en sim. Heb een uurtje gespeeld, en op't laatste dat rondje op de ring gedaan met die Elise. Vond ik toch al heel tof.

Als eerste auto die Renault Megane RS gekocht.

mijn eerste auto was de GTI,en inderdaad die elise op de ring is de max.( al die invitations zijn heel leuk,khem al de sterren gehaald in die reeks behalve de clean lap met de buggatti op de ring dat zal wat meer zweet verwachten dan de rest.)

Comment

• Nog eens kleine update: lvl 39, 5.000.000, cars: M3 E46, M3 E36, M3 E92, 135i, Carrera GT2, Veyron, Zonda R, Koenigsegg, McLaren F1, Lambo Murcielago, Audi R8, Corvette Z06, all full spec. Lvl 50 komt dichter en dichter

Nog iets dat me is opgevallen: AI niveau is best goed! Ze maken fouten, rijden proper of vuil, en ze onthouden ook hoe gij rijdt. Ik rijd nu wel nog maar op medium, en zelfs daar heb ik soms een beetje moeite met bepaalde auto's (meestal ook de auto's waar later een one-on-one race aan vasthangt). Offline boeit nog steeds, wat zeldzaam is imo.
                  Last edited by ; 30/09/2009, 11:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                    Wat mij vooral opvalt is het feit dat bvb die Carrera op Spa abnormaal bumpy is. En da's niet de enige trouwens. Ik ga eens wat negatieven op een rijtje zetten die met een update verholpen zullen moeten worden:
                    • Bumpy auto's: raak één kerb met bijna eender welke auto (vooral de auto's die nogal gekend staan een harde standaard ophanging te hebben) en ge botst recht naar de andere en daarna de muur in. Op sommige tracks hoeft ge daarvoor zelfs de kerbs niet te raken. 't Helpt een beetje als ge uw downforce drastisch verlaagt, maar da's natuurlijk niet altijd mogelijk (bij AWD's bvb wel). Kheb de indruk dat ik soms met een auto aan't rijden ben die indertijd heeft mee gedaan in de videoclip van Still Dre.
                    • Settings die niet worden opgeslagen soms. De autosave laat het soms afweten, en als ik iets heb veranderd aan de gearing van mijn auto springt hij in sommige races terug naar de standaard setup. Na een restart is het (soms) meestal opgelost.
                    • De carreer mode is inderdaad zoals in de reviews nogal linear, checklist-achtig. Niet veel spannends, gewoon doen wat ge nog niet hebt gedaan. Ik maak er wel een uitdaging van om zo proper mogelijk te rijden, en alle sterren te verdienen die er te rapen vallen.
                    • Ik ben er snel aan gewend, maar het oversturig karakter van de auto's is imo toch wel een minpunt. Er zit precies veel coast en power op het differentieel. En of ge dat nu verandert of niet, het blijft allemaal oversturen like hell. Het enige dat je kan doen is minder of bijna geen overstuur door een goede setup. Het kan niet dat een BMW E46 M3 GTR door elke bocht drift zonder ook maar enige moeite te doen.
                    Nu, al die minpuntjes maken het voor mij geen slechtere racegame, maar het mag wel opgelost worden imo. Hoedanook, still having fun, lvl38 nu, en mijn geld gaat alleen nog maar naar supercars, kheb al wa'k moet hebben al
                    Ik hou/probeer ook altijd(zo veel mogelijk) om proper te rijden, maar hier vraagt het spel erom om de hooligan op de weg/circuit uit te hangen wil je zo goed mogelijk vooraan eindigen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                      Alles na Hot Pursuit 2 trok op niet veel.

Hopelijk is dit het keerpunt. Nuja, eerst zien en dan geloven zeker?
                      Hot pursuit 2, was dat met die E39 flikkenkarren??

Comment

• Ik suck eigenlijk zo hard in dit spel. :lolz

Ik rijd met TC enz. af, alleen ABS staat nog aan. Rijd ik met een Cayman, 3/4e upgraded, slipt van d'n ene muur naar d'n andere.

Ring oefenen met een LP640, elke keer eraf gegooid vanwege bochten afsnijden.
                        En dit bijna allemaal in dezelfde bocht. Een paar rondjes volledig gekregen, ik denk 7'58"
                        Slecht dus.

Comment

Nog eens kleine update: lvl 39, 5.000.000, cars: M3 E46, M3 E36, M3 E92, 135i, .
                          I like you're carlist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                            I like your carlist
                            Graag gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
                              Graag gedaan
                              Haha

Comment

• golf 5 gti
                                scirocco
                                audi R8
                                corrolla ( japan drift )
                                skyline r35 vspec
                                reventon
                                veyron
                                evo IV
                                gt500
                                audi rs4

lvl 26 4.000.000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                  I like you're carlist
                                  Thank you Gisteren ni veel geraced, kzit een beetje verveeld met te moeten kiezen tussen iedereen van de baan rijden en winnen of uberclean rijden (0 contacten) en 7des eindigen of zo. Waarom nu niet meer rondjes per race, da's soms wel jammer, zeker op van die overdreven korte circuits. ELKE race zou een endurance moeten zijn.
                                  Last edited by ; 01/10/2009, 08:17.

Comment

Thank you Gisteren ni veel geraced, kzit een beetje verveeld met te moeten kiezen tussen iedereen van de baan rijden en winnen of uberclean rijden (0 contacten) en 7des eindigen of zo. Waarom nu niet meer rondjes per race, da's soms wel jammer, zeker op van die overdreven korte circuits. ELKE race zou een endurance moeten zijn.

endurance zou ik dat nu nie noemen (30laps) valt ook een beetje tegen.
                                    probeer de endurance op de 8baan maar eens uberclean door tekomen. ( is mij niet gelukt)
                                    en als je al de (sub)badges wilt zal je alle parcours uberclean moeten doorkomen

aan hoeveel sterren zitten jullie ??????

Comment

• Bwa nen echten endurance is da nooit in zo'n games hè (behalve dan in Gran Turismo, wat icm de alom aanwezige saaiheid van GT en maar 6 racende auto's POKKE saai was ) Nen echten endurance is imo minimum 4u racen. Lekker hardcore zoiets, en samen met een paar mensen (LAN pty anyone? ) écht vet om eens te doen.

Wat ik bedoel met langere races is op z'n minst toch 5 laps op bvb Spa. Of 15 laps op nen oval of zo. Dan hebt ge tenminste den tijd om rustig die corners te masteren, een ubercleane race te rijden én nog eens te winnen ook, allemaal in 1 run. Meestal doe ik 2 runs per race, 1 voor de racelijn/corners/clean race, en 1 voor de podiumplaats.

Aja en hoeveel sterren ik heb weet ik niet, ik weet alleen da'k straks lvl40 ben
                                      Last edited by ; 01/10/2009, 11:53.

Comment

Bwa nen echten endurance is da nooit in zo'n games hè (behalve dan in Gran Turismo, wat icm de alom aanwezige saaiheid van GT en maar 6 racende auto's POKKE saai was ) Nen echten endurance is imo minimum 4u racen. Lekker hardcore zoiets, en samen met een paar mensen (LAN pty anyone? ) écht vet om eens te doen.

Wat ik bedoel met langere races is op z'n minst toch 5 laps op bvb Spa. Of 15 laps op nen oval of zo. Dan hebt ge tenminste den tijd om rustig die corners te masteren, een ubercleane race te rijden én nog eens te winnen ook, allemaal in 1 run. Meestal doe ik 2 runs per race, 1 voor de racelijn/corners/clean race, en 1 voor de podiumplaats.

Aja en hoeveel sterren ik heb weet ik niet, ik weet alleen da'k straks lvl40 ben
                                        morgen ook lvl 40 hier, +- 730 sterren, gisteren ford gt full spec gekocht ben nu bezig van de laps times (ps3) van ps vrienden te pulveren en dat lukt aardig ( sessie 1-2-3-4 )

bij de online races ( duel ) wordt er zoals in gt5 weer aardig lak aan lak gereden en zo winnen blijft in mijn ogen ( bij ne maat eens geprobeert en zat met 2 losses en die heeft het duel gewonnen dankzij mijzelf) kwestie van perfecte start en zien dat je niet in jouw achterste geduwd wordt want ze proberen het allemaal.........
                                        Last edited by ; 01/10/2009, 21:08.

Comment

morgen ook lvl 40 hier, +- 730 sterren, gisteren ford gt full spec gekocht ben nu bezig van de laps times (ps3) van ps vrienden te pulveren en dat lukt aardig ( sessie 1-2-3-4 )

bij de online races ( deul ) wordt er zoals in gt5 weer aardig lak aan lak gereden en zo winnen blijft in mijn ogen ( bij ne maat eens geprobeert en zat met 2 losses en die heeft het deul gewonnen dankzij mijzelf) kwestie van perfecte start en zien dat je niet in jouw achterste geduwd wordt want ze proberen het allemaal.........
                                          Alst zo erg is als in Gran Turismo, en nog erger Grid, blijf ik liever weg, da was belachelijk gewoon! Aja en psss, tis duel, ni deul

Comment

Working...
                                          X