Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 nieuwe Need for Speed titels aangekondigd !!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tsja, online krijg je punten voor agressief te rijden...

Comment

• Lvl 12 of 13 nu, niet op gelet. Al m'n auto's verkocht (Skyline R34 en de Megane), en een R35 gekocht + upgades.

Rijdt netjes!

Comment

• Voor wie het op pc speelt:

Welke setup gebruiken jullie, en hoe hoog kan je de settings zetten?

Comment

• Waar moet ik eigenlijk mijn foto's zoeken die ik genomen heb op de PS3? Ik vind het nergens.

Comment

• lvl. 41
            trophy's / 48% (ps3)
            237 races wins
            17.326.000 cash
            751 sterren
            garage: golf
            subaru
            nissan 2000gtr
            audi rs4
            gt500
            ford gt
            gt-r vspec
            corrolla
            m3 e46
            gallardo
            scirrocco
            reventon
            bugatti
            z06
            gt3 rs
            zonda r
            murcie ( works )

en nu effe een pauze inlassen,want gran turismo 5 met psp is aan't opladen.............
            Last edited by ; 02/10/2009, 21:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
              Waar moet ik eigenlijk mijn foto's zoeken die ik genomen heb op de PS3? Ik vind het nergens.
              Normaal op www.needforspeed.com en dan klik je op MYNFS dan log je daar in met je account en dan klik je my photos aan en dan zie je al je foto's. Zo is het toch voor pc maar voor PS3 zou het hetzelfde moeten zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                Beemer, als je wil kan ik u een Xbox360 aan de hand doen (quasi ongebruikt, enkel om Race Driver Grid een uurtje te testen en Forza 3 een halfuurtje) samen met deze Need For Speed voor 200 euro.
                ik ben misschien wel geïnteresseerd aangezien ik binnenkort wel een xbox 360 op de kop wil tikken en aangezien hij toch wel wat goedkoper is bij u dan in de winkel en er nog een jaar garantie op zit

dus het is die met harde schijf hé? essentieel om forza 3 te kunnen spelen natuurlijk
                1978 BMW E21 323i
                2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Ik heb me gisteren een PS3 Slim aangeschaft, samen met FIFA10...
                  Deze namiddag mij eens bezighouden met het installeren op de gehele set thuis

Comment

• Ps3 Id

Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                    Ik heb me gisteren een PS3 Slim aangeschaft, samen met FIFA10...
                    Deze namiddag mij eens bezighouden met het installeren op de gehele set thuis

vergeet jou online ID in bovenste threat niet te noteren.( playstation network inschrijven .... )

Comment

• heeft er nog iemand screenshots van nfs shift pc?
                      weet er iemand hoeveel auto's er precies zijn, kdacht 80 auto's?
                      porsche 4ever
                      '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• LeveL 50

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                          LeveL 50
                          heb je het spel nu uitgespeeld? of kan je nog verder spelen?
                          en heb je alle auto's?
                          nfs shift
                          porsche 4ever
                          '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
                            heb je het spel nu uitgespeeld? of kan je nog verder spelen?
                            en heb je alle auto's?
                            nfs shift
                            Ik heb level 50 maar het spel is nog lang niet uitgespeeld .
                            Ik heb ook nog niet alle autos .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                              Ik heb level 50 maar het spel is nog lang niet uitgespeeld .
                              Ik heb ook nog niet alle autos .
                              het spel heeft toch maar 50 levels??
                              speel je het op pc of ps3?
                              porsche 4ever
                              '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
                                het spel heeft toch maar 50 levels??
                                speel je het op pc of ps3?
                                ps 3

Comment

• Zit je al bij de NFS World Tour?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichten
                                    Zit je al bij de NFS World Tour?
                                    Ja maar nog niets van gedaan .

Comment

• Lvl 50 sinds zaterdag. In de garage kan al niet veel meer bij, hoeft ook niet. Nu met de works Corvette de laatste paar eventjes doen, World Tour net 1ste van de drie championships voltooid, tier 4 bijna compleet. Dan nog wat sterretjes halen links en rechts, en dan wat online gaan racen.

Dit weekend tegen mijne kameraad aan't racen geweest, best leuk dat ge kunt inviten en zo. Alleen de server vergeten op private zetten, resultaat: 1 of andere soepmongool die met dezelfde auto als ik de nordschleife opgaat. Mijne maat hing wat achter, en ik kon vlotjes naar die kerel toerijden, er voorbijgeraken das wat anders. Elke keer ik er clean langsging ramt die debiel mij. Elke keer kwam ik er terug bij, 6 keer heeft het zich herhaald. De laatste keer vocht ik een beetje terug, was ik er langs, komt hij in de laatste bocht gewoon VOL mijn zij in geramd en meneer was weg. Ik ben hem finaal beginnen uitkakken, waardoor hij zo geambeteerd was dat we daarna nog eens een clean raceke hebben gedaan. Uiteraard heb ik hem dan maar 1 keer gezien, toen ik er langsging Behoorlijk ergerlijk dat er mensen zijn die zo rijden, vooral ergerlijk voor de mensen die het allemaal wat properder willen doen.

Comment

• als simulatiefan vind ik NFS shift absoluut maar NIKS.... de eerste die mij PM't, stuur ik het spel ( pc versie) gratis op.......
                                        Last edited by ; 05/10/2009, 12:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                                          als simulatiefan vind ik NFS shift absoluut maar NIKS.... de eerste die mij PM't, stuur ik het spel ( pc versie) gratis op.......
                                          pm send

Comment

Working...
                                          X