Tsja, online krijg je punten voor agressief te rijden...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
3 nieuwe Need for Speed titels aangekondigd !!
Collapse
X
-
lvl. 41
trophy's / 48% (ps3)
237 races wins
17.326.000 cash
751 sterren
garage: golf
subaru
nissan 2000gtr
audi rs4
gt500
ford gt
gt-r vspec
corrolla
m3 e46
gallardo
scirrocco
reventon
bugatti
z06
gt3 rs
zonda r
murcie ( works )
en nu effe een pauze inlassen,want gran turismo 5 met psp is aan't opladen.............
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenWaar moet ik eigenlijk mijn foto's zoeken die ik genomen heb op de PS3? Ik vind het nergens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenBeemer, als je wil kan ik u een Xbox360 aan de hand doen (quasi ongebruikt, enkel om Race Driver Grid een uurtje te testen en Forza 3 een halfuurtje) samen met deze Need For Speed voor 200 euro.
dus het is die met harde schijf hé? essentieel om forza 3 te kunnen spelen natuurlijk
Comment
-
Ps3 Id
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenIk heb me gisteren een PS3 Slim aangeschaft, samen met FIFA10...
Deze namiddag mij eens bezighouden met het installeren op de gehele set thuis
vergeet jou online ID in bovenste threat niet te noteren.( playstation network inschrijven .... )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk BerichtenLeveL 50
en heb je alle auto's?
nfs shiftporsche 4ever
'06 Skyteam Dax 50cc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichtenheb je het spel nu uitgespeeld? of kan je nog verder spelen?
en heb je alle auto's?
nfs shift
Ik heb ook nog niet alle autos .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk BerichtenIk heb level 50 maar het spel is nog lang niet uitgespeeld .
Ik heb ook nog niet alle autos .
speel je het op pc of ps3?porsche 4ever
'06 Skyteam Dax 50cc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichtenhet spel heeft toch maar 50 levels??
speel je het op pc of ps3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenZit je al bij de NFS World Tour?
Comment
-
Lvl 50 sinds zaterdag. In de garage kan al niet veel meer bij, hoeft ook niet. Nu met de works Corvette de laatste paar eventjes doen, World Tour net 1ste van de drie championships voltooid, tier 4 bijna compleet. Dan nog wat sterretjes halen links en rechts, en dan wat online gaan racen.
Dit weekend tegen mijne kameraad aan't racen geweest, best leuk dat ge kunt inviten en zo. Alleen de server vergeten op private zetten, resultaat: 1 of andere soepmongool die met dezelfde auto als ik de nordschleife opgaat. Mijne maat hing wat achter, en ik kon vlotjes naar die kerel toerijden, er voorbijgeraken das wat anders. Elke keer ik er clean langsging ramt die debiel mij. Elke keer kwam ik er terug bij, 6 keer heeft het zich herhaald. De laatste keer vocht ik een beetje terug, was ik er langs, komt hij in de laatste bocht gewoon VOL mijn zij in geramd en meneer was weg. Ik ben hem finaal beginnen uitkakken, waardoor hij zo geambeteerd was dat we daarna nog eens een clean raceke hebben gedaan. Uiteraard heb ik hem dan maar 1 keer gezien, toen ik er langsging Behoorlijk ergerlijk dat er mensen zijn die zo rijden, vooral ergerlijk voor de mensen die het allemaal wat properder willen doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichtenals simulatiefan vind ik NFS shift absoluut maar NIKS.... de eerste die mij PM't, stuur ik het spel ( pc versie) gratis op.......
Comment
Comment