Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 nieuwe Need for Speed titels aangekondigd !!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe verhoudt dit spel zich tot PGR4 (voor X360 dus)?
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Iemand die NFS Shift wil kopen voor PC?

Heb het daarnet gekocht, maar 't is niet echt mijn ding moet'k zeggen.
      1982 BMW E28 528i
      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Geef mij maar de eerste nfs.. nostalgie

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• 4 Was ook nog goed, maar met Underground zijn ze dik de mist in gegaan.

Comment

• Ik heb liever Hot Pursuit 2 dan de 2 hierboven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
              aaah the memories

dat waren pas games
              super tracks, supercars, traffic... (nee midnight club doet het fout)

nu moet het allemaal bling bling zijn

in nfs2 hadden we cheats voor met traffic te kunnen rijden
              met 2 vrachtwagens heel de straat blokkeren en dan de verkeersongelukken bewonderen
              Geeft mij maar Test Drive op de Amiga, of Stunts.

Comment

• Need for speed high stakes .. met de M5

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                  Need for speed high stakes .. met de M5

http://www.youtube.com/watch?v=RF1IRQm4PPo
                  Ik zou nog is Hot Pursuit moeten spelen.

Comment

• Gisteren level 25 gehaald.

Comment

• Ik was net bezig om voor de tweede keer het spel uit te spelen, omdat het blijkbaar normaal is dat uw savegame volledig flipt (don't ask, veel uitleg), en ge hem dus moet deleten om nog te kunnen racen. Toen ik aan lvl25 zat (op 2 dagen 2,5 tiers afgewerkt) doet die trutte-savegame dat weer. Kheb hem hier klaarliggen, ik doe hem terug naar de winkel. Ik heb hem nu anderhalve maand, en kheb mss drie weken kunnen spelen, omdat ik meer op antwoord van Slightly Mad Studios heb liggen wachten dan wat dan ook. Moest ge dan nog antwoord krijgen... Dikke schande.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                        Ik was net bezig om voor de tweede keer het spel uit te spelen, omdat het blijkbaar normaal is dat uw savegame volledig flipt (don't ask, veel uitleg), en ge hem dus moet deleten om nog te kunnen racen. Toen ik aan lvl25 zat (op 2 dagen 2,5 tiers afgewerkt) doet die trutte-savegame dat weer. Kheb hem hier klaarliggen, ik doe hem terug naar de winkel. Ik heb hem nu anderhalve maand, en kheb mss drie weken kunnen spelen, omdat ik meer op antwoord van Slightly Mad Studios heb liggen wachten dan wat dan ook. Moest ge dan nog antwoord krijgen... Dikke schande.
                        wat noem jij het spel uitspelen? ( mss is dat anders dan bij PS3 ) wat level 50 halen en nfs winnen is niet genoeg. ik hem het momenteel 71% uigespeeld op ps3.( nog wat bonus sterren en 500 perfect starten en ruw inhalen.) en dan online

Comment

Ik was net bezig om voor de tweede keer het spel uit te spelen, omdat het blijkbaar normaal is dat uw savegame volledig flipt (don't ask, veel uitleg), en ge hem dus moet deleten om nog te kunnen racen. Toen ik aan lvl25 zat (op 2 dagen 2,5 tiers afgewerkt) doet die trutte-savegame dat weer. Kheb hem hier klaarliggen, ik doe hem terug naar de winkel. Ik heb hem nu anderhalve maand, en kheb mss drie weken kunnen spelen, omdat ik meer op antwoord van Slightly Mad Studios heb liggen wachten dan wat dan ook. Moest ge dan nog antwoord krijgen... Dikke schande.
                          Gebeurd dit bij PC?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichten
                            Gebeurd dit bij PC?
                            natuurlijk op PC want op console gebeurt zoiets niet .

Comment

• @ Fastbart: Toch wel, is op PS3. Ik volg uw logica volledig, da's ook de reden da'k het op PS3 heb gekocht, om zo'n gezeik ni voor te hebben. Feit is, op PC kunt ge tenminste wel zélf backup maken, en ervoor zorgen dat ALS zoiets gebeurt ge het kunt rechtzetten. Nadeel is dat ge er redelijk wat pc kennis voor moet hebben. Ik heb zoiets nooit voorgehad met PC, altijd kunnen rechtzetten.

En met het spel volledig uitspelen bedoel ik bijna alle sterren en master badges hebben (juist nog ruw inhalen en online). Ik moest juist nog een aantal tier 4 sterren hebben, endurance en dan die achterlijke spin 4 opponents. Hij was dus echt bijna UIT, op drie weken tijd... Beetje veel gespeeld Daarom was 't EXTREEM pijnlijk die savegame te moeten deleten...

Soit, zoals gezegd dus opnieuw begonnen, en na 230 sterren +/- deed hij het opnieuw. Alle chance heb ik bij Game Mania goei contacten, dus 'k heb gisteren een andere disc gekregen. Ik betwijfel echter of dit zal helpen, ik begin een donkerbruin vermoeden te hebben dat het aan mijn PS3 ligt in elk geval, 'k ben dus voor de derde keer opnieuw begonnen.

Comment

• Ik heb tot hiertoe geen problemen met de ps 3

Level 50 en 51 %

Comment

@ Fastbart: Toch wel, is op PS3. Ik volg uw logica volledig, da's ook de reden da'k het op PS3 heb gekocht, om zo'n gezeik ni voor te hebben. Feit is, op PC kunt ge tenminste wel zélf backup maken, en ervoor zorgen dat ALS zoiets gebeurt ge het kunt rechtzetten. Nadeel is dat ge er redelijk wat pc kennis voor moet hebben. Ik heb zoiets nooit voorgehad met PC, altijd kunnen rechtzetten.

En met het spel volledig uitspelen bedoel ik bijna alle sterren en master badges hebben (juist nog ruw inhalen en online). Ik moest juist nog een aantal tier 4 sterren hebben, endurance en dan die achterlijke spin 4 opponents. Hij was dus echt bijna UIT, op drie weken tijd... Beetje veel gespeeld Daarom was 't EXTREEM pijnlijk die savegame te moeten deleten...

Soit, zoals gezegd dus opnieuw begonnen, en na 230 sterren +/- deed hij het opnieuw. Alle chance heb ik bij Game Mania goei contacten, dus 'k heb gisteren een andere disc gekregen. Ik betwijfel echter of dit zal helpen, ik begin een donkerbruin vermoeden te hebben dat het aan mijn PS3 ligt in elk geval, 'k ben dus voor de derde keer opnieuw begonnen.
                                  ECHT BIJNA UIT = UITGESPEELD !!! ( this alles wat ik moest weten,voor de rest veel geluk
                                  met de rest van het game)

UITGESPEELD (ps3) = 1 platinium beker ( daar ga ik voor )

Comment

• Ah zo Ja dan wel ja. Ik ga sowieso voor de 100%, dat staat vast. Dat zal dan de eerste 100% trophy zijn die ik heb, want ik heb geen zin om 100 duiven te liggen afknallen of 1000 keer exact die headshot op exact die moment op exact die persoon te doen

Tnx for the luck wishes, als hij het nu nog ene keer flikt vliegt em. Mogelijk letterlijk

Comment

• 87% uitgespeeld
                                      419 races wins
                                      732642 punten
                                      1119 sterren
                                      Last edited by ; 29/10/2009, 20:53.

Comment

• Nicccce Kga lang en veel mogen kassen om dat terug te bereiken (ik had vrijwel exact hetzelfde). Die kaap van 1000 sterren die er vorige keer zo snel was lijkt nu een eeuwigheid ver weg. Bon, van't weekend weet ik wat me te doen staat behalve een inline-hockey match spelen, K A S S E N. Chance dat de madam heel 't weekend moet werken
                                        Last edited by ; 29/10/2009, 08:20.

Comment

• NFS shift is een zalige game, alhoewel he tnu bij mij aan de kant ligt

Mijn auto's

Porsche Gt2 (racebak) Volledig in racelivrei met de stage 3 bumperkit
                                          BMW E46 M3 (driftbak) Volledig in racelivrei met de stage 3 bumperkit
                                          Lamborghini Murcielago (workbak)
                                          Pagani Zonda R (poserbak)

Comment

Working...
                                          X