Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 nieuwe Need for Speed titels aangekondigd !!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
    NFS shift is een zalige game, alhoewel he tnu bij mij aan de kant ligt

Mijn auto's

Porsche Gt2 (racebak) Volledig in racelivrei met de stage 3 bumperkit
    BMW E46 M3 (driftbak) Volledig in racelivrei met de stage 3 bumperkit
    Lamborghini Murcielago (workbak)
    Pagani Zonda R (poserbak)

spijtig dat er nie genoeg plaatsen zijn voor alle auto's van het game . (garage staat vol en heb nog 39.000.000 cash)

gisteren online het deul championship 3 maal gewonnen, en achter dat wat online races gereden en was gewoon weer nostalgie........( duwen,knallen,.....zoals in gt5 proloque online races) van al die races 1 serieus tegenstander op spa-fra.

Comment

• Wette wa, voeg mij toe, kheb nog gesimraced. Met 30 man door de eerste chicane op Monza, zonder 1 contact, dus kheb geoefend ID = Vinox. 't zal wel met een huurauto worden, want 'k ben zoals eerder gezegd vaneir opnieuw begonnen, maar met een nieuwe disc. Nu, ik moet zeggen, de bugjes waar ik dervoor last van had lijken weg *houdt zijn hoofd vast*.

Btw, rijdt gij met een stuurke?
      Last edited by ; 30/10/2009, 12:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
        Wette wa, voeg mij toe, kheb nog gesimraced. Met 30 man door de eerste chicane op Monza, zonder 1 contact, dus kheb geoefend ID = Vinox. 't zal wel met een huurauto worden, want 'k ben zoals eerder gezegd vaneir opnieuw begonnen, maar met een nieuwe disc. Nu, ik moet zeggen, de bugjes waar ik dervoor last van had lijken weg *houdt zijn hoofd vast*.

Btw, rijdt gij met een stuurke?

momenteel rij ik met controller want stuurke ( logitec gt force pro + playseat lemans )heeft het vorige week begeven ( gaspedaal blijft hangen op 80% zal deze eens opdoen en herstellen maar momenteel geen tijd,als gt5 er is komt er toch ne g27of tegen dan mss betere versie nog.)

met controller lukt het nie zogoed vandaar dat ik terug killzone 2 terug heb bovengehaald kwestie van bekers te behalen.

Comment

• Feit, 't enige dat goed gaat bij mij met de controller is driften, omdat ge daar minder fijngevoelig moet rijden.

Btw, die G27, da's maar een paar knopkes meer, maar ge betaalt hem flink duurder hè. Ik zou ofwel wachten, ofwel een G25 nemen (kost bijna niets meer door de G27). Wat ook zeer interessant is zijn die Porsche stuurtjes, zeer degelijk materiaal naar 't schijnt, zeer goede prijs/kwaliteit.

Der zijn uiteraard nog opties, maar dan gaat het al richting extreem. Zoek maar eens op http://www.frex.com/gp/ Als ge geld teveel hebt, bo-ter-geile shit.

Comment

Feit, 't enige dat goed gaat bij mij met de controller is driften, omdat ge daar minder fijngevoelig moet rijden.

Btw, die G27, da's maar een paar knopkes meer, maar ge betaalt hem flink duurder hè. Ik zou ofwel wachten, ofwel een G25 nemen (kost bijna niets meer door de G27). Wat ook zeer interessant is zijn die Porsche stuurtjes, zeer degelijk materiaal naar 't schijnt, zeer goede prijs/kwaliteit.

Der zijn uiteraard nog opties, maar dan gaat het al richting extreem. Zoek maar eens op http://www.frex.com/gp/ Als ge geld teveel hebt, bo-ter-geile shit.
            welke stuurtje het zal worden zal de toekomst uitwijzen,en deze zal uitgebreid gebruikt worden tijdens het driften en time attack races in gt5 full game hopelijk maart 2010

persoonlijk hoop ik op een stuurtje met handrem en degelijke shifter

Comment

• Da's 't voordeel van racen met de pc. Dan kunt ge als handrem bvb een oude joystick gebruiken En ge kunt altijd ne G25 nemen, en daar een SRT shifter op steken. Die zijn ni extreem duur, en kunt ge recht op uwe G25 steken. 't Hangt er allemaal vanaf hoe fanatiek ge zijt, ik ben al tevreden met gewoon mijn G25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                Need for speed high stakes .. met de M5

http://www.youtube.com/watch?v=RF1IRQm4PPo
                Fak, dit is leuker dan Shift...
                Graphics op 1024x768 en alles op low (geen zever, Doom 2 is grafisch knapper met die settings) en nog hapert dat! (Core 2 Duo 1.86 GHz, 7600 GT OC en 2 GB RAM op XP Pro SP2, niet zo modern ik weet het...)

Comment

• Iemand die misschien Shift eens online wil spelen met een medeforumer?

Comment

• PS3?

Wel niet vandaag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                      PS3?

Wel niet vandaag.
                      Ik heb PC gaat dat dan niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichten
                        Ik heb PC gaat dat dan niet?
                        nee dat gaat niet!

momenteel 90% uitgespeeld op ps3

Comment

• Man man man zo frustrerend da'k heel die weg terug moet afleggen, net halverwege tier 2 nu. Eén voordeel heb ik wel. Ik weet welke auto ik moet kiezen met battles, ik ken alle circuits al (corners masteren is pies of kak) en uiteraard ben ik ook veel sneller als toen ik hem de eerste keer speelde. Al bij al gaat het dus toch vooruit, traag maar gestaag. Van't weekend toch ni zo veel kunnen kassen, 't was veel ijshockey en autoracen op tv Vandenamiddag nog eens een sessieke plegen zie. Als de carreer wa gevorderd is gaan we eens mano e mano hè Bart

Comment

Man man man zo frustrerend da'k heel die weg terug moet afleggen, net halverwege tier 2 nu. Eén voordeel heb ik wel. Ik weet welke auto ik moet kiezen met battles, ik ken alle circuits al (corners masteren is pies of kak) en uiteraard ben ik ook veel sneller als toen ik hem de eerste keer speelde. Al bij al gaat het dus toch vooruit, traag maar gestaag. Van't weekend toch ni zo veel kunnen kassen, 't was veel ijshockey en autoracen op tv Vandenamiddag nog eens een sessieke plegen zie. Als de carreer wa gevorderd is gaan we eens mano e mano hè Bart
                            ik krijg die karusell bocht maar nie beheerst ( kom er toch goed door maar blijkbaar nie snel genoeg zeker )

als de plati beker binnen is met plezier online tegen jou

Comment

• Die Karussel suckt!!!! Die is echt zo slecht nagemaakt... Ge wordt er precies uitgegooid als ge op de betonplaten wilt rijden zoals het hoort. Ik rijd meestal over de bovenkant, want als ge van beton naar buitenkant gaat, raakt ge sowieso de armco's.

Comment

• Ik heb dit spel al sinds mijn laatste bericht hier niet meer gespeeld denk ik

't is nochtans geen slecht spel, alleen verveelt het snel

En idd, die caroussel (of hoe het ook geschreven wordt ) is echt vreemd gemaakt

Comment

• vandaag online duels (eptische badge ) gewonnen eerst volledige kampionschap winnen en daarna 10 keer u titel verdedigen en dit allemaal zonder losses. dat heeft enig wat zweet gekost en veel spannende duels met de duwwerkes en afsnijders

nog 3 eptische badges en de platinium beker is binnen

Comment

• Is het spel een beetje speelbaarder op PC met een stuurtje? Met de knoppen is da voorbije Tier 3 toch echt onspeelbaar. Mijn stuurtje ligt hier ni dus ik kan he tni testen, maar ik heb er ni veel vertrouwen in. Er zit toch gene FFB in e? En als ik de filmpjes zie op youtube met stuurtjes ziet da er ooko maar vreemd uit.

Comment

• Ik speel met een G25 op PS3 (is anders dan op PC waar ge uw stuur een config kunt meegeven vanuit windows ook), en 'k moet zeggen da'k heel content ben over de FFB, de instelmogelijkheden (behalve dan dat ge uw knoppen niet kunt instellen) en de algehele feel van de game met een stuur. ZEKER een waardevolle toevoeging!

Comment

• nfs complete

voila nfs shift is verleden tijd,de platinum beker (100%) is binnen het spel mag terug naar de eigenaar.............. nu terug killzone 2 gamen voor de 2de platinum beker te behalen zal wel een pak moeilijker worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                          voila nfs shift is verleden tijd,de platinum beker (100%) is binnen het spel mag terug naar de eigenaar.............. nu terug killzone 2 gamen voor de 2de platinum beker te behalen zal wel een pak moeilijker worden.
                                          Eindelijk

Comment

Working...
                                          X