Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 nieuwe Need for Speed titels aangekondigd !!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
    voila nfs shift is verleden tijd,de platinum beker (100%) is binnen het spel mag terug naar de eigenaar.............. nu terug killzone 2 gamen voor de 2de platinum beker te behalen zal wel een pak moeilijker worden.
    Proficiat, nog even en je hebt je leven terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
      Eindelijk

zal hem woensdag meebrengen

Comment

• Nog altijd niets gehoort+ ontvangen van pietS5.

Jammer vind ik dat, beloof het dan ook niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
          Nog altijd niets gehoort+ ontvangen van pietS5.

Jammer vind ik dat, beloof het dan ook niet
          '
          Ik denk niet dat hij nog iets gaat laten weten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichten
            '
            Ik denk niet dat hij nog iets gaat laten weten...
            hebt gij het gekregen mss?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
              hebt gij het gekregen mss?
              Nee maar als hij nu nog niks heeft laten weten is de kans dat hij het nog gaat doen vrij klein.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                als simulatiefan vind ik NFS shift absoluut maar NIKS.... de eerste die mij PM't, stuur ik het spel ( pc versie) gratis op.......

BELOFTE MAAKT SCHULD !!!

Comment

• No offense, maar sinds NFS Carbon(wat trouwens al minder was tov Most Wanted) heeft NFS zijn naam geen enkele eer aangedaan.
                  Ze waren de beste op hun vlak(illegaal straatracen) en nu slage ze ineens alles om, om te gaan concureren met de grote race-simulators der Aarde(GT, Forza). Dit gaat er bij mij echt niet in.
                  Ik heb Pro Street (grootste flop van NFS ooit)
                  Ik heb Undercover meermaals gespeeld.(waarschijnlijk terug gekrabbelt toen Pro Street flopte en is ook helemaal de mist in gegaan)
                  Ik heb de demo van Shift (Ik voel meer realisme in mijn ouwe GT4)

Het enige pluspunt dat ik voor Shift dat ik heb is dat het er mooi uit ziet, maar wat laten ze er niet goed uit zien op PS3.
                  En de enige reden dat ik denk dat het goed verkoopt is omdat GT5 nog staat aan te schuiven.

Dus tenzij ze een nieuw degelijk streetracing game op de markt brengen geen NFS meer voor mij.

Comment

• Jij bent een tjoener zeker?

Of speel jij de reeks pas vanaf underground?
                    Wat sinds toen is het echt zwaar de mist ingegaan met NFS.

Comment

• Inderdaad ja! 't Is juist de mist ingegaan met al die tuningbrol! Deze NFS valt trouwens niet te vergelijken met Forza en GT imo. GT en Forza zijn veel cleaner, er wordt veel minder de nadruk gelegd op de racebeleving, en het spektakel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                        Jij bent een tjoener zeker?

Of speel jij de reeks pas vanaf underground?
                        Wat sinds toen is het echt zwaar de mist ingegaan met NFS.
                        Tuner? nee, nie echt, hoewel ik het tuning onderdeel altijd heb geaprecieerd, maar ik vind gewoon niet dat NFS zich moet proberen meten met race-simulators als GT of Forza, want dat kunnen ze gewoon niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PVG100 Bekijk Berichten
                          Tuner? nee, nie echt, hoewel ik het tuning onderdeel altijd heb geaprecieerd, maar ik vind gewoon niet dat NFS zich moet proberen meten met race-simulators als GT of Forza, want dat kunnen ze gewoon niet.
                          GT of Forza racesimulators??
                          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• ik denk dak em snap.....NFS die vroeger het enigste racegame waren waar je met "echte" gelicencieerde wagens kon rijden was zeer realistisch voor die periode in de tijd... dan is Gran Turismo op de proppen gekomen dat 10x realistischer was en bij NFS zijn ze de andere kant opgedraaid... nu na 6jaar ofzo gaan ze plots terug meer realistisch er tegenaan ...en eerlijk gezegd ik vind ook dat NFS Shift er heel goed uitzie,maar dat waneer het op "realisme" aankomt Gran Turismo of Forza toch beter scoort.. wat dan ook normaal is, afgaande dat zowel de makers van forza als GT hun budget 10x zo ruim is.
                            NFS zijn beginnen floppen na hun 2de underground (eerlijk is eerlijk NFS Underground en NFS underground2 waren heel goed verkopende games!) maar sinds dan zijn ze dus pas echt beginnen floppen....

Comment

• goede verkoop =/= goed spel

Comment

• In tegenstelling tot velen vind ik Shift wél een goed spel. Ik speelde vroeger alleen maar arcades, maar wil nu liever simulaties spelen. Shift is daar een goede eerste stap voor. Naar het schijnt zit het nog een pak onder echte sim, maar het voelt in alle geval veel echter aan dan eerdere Need For Speeds. Wanneer binnenkort GT5 uitkomt zal het opnieuw wennen zijn aan de nog realistischere gameplay, maar de eerste stap is reeds gezet.

Comment

• bij shift voor ps3 = 5 nieuwe wagens beschikbaar.( voor de personen die nfs nog spelen natuurlijk )

Comment

bij shift voor ps3 = 5 nieuwe wagens beschikbaar.( voor de personen die nfs nog spelen natuurlijk )
                                    Welke?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                      Welke?

Het Team racen geeft een nieuwe uitdaging aan shift door het online racen met vrienden in hetzelfde team mogelijk te maken.
                                      2 teams van maximum 6 spelers kunnen tegen elkaar racen voor het leiderschap. Individuele stragegie en veilig reiden zullen niet werken als team tactiek waar bij 250Km/u zeer snelle beslissingen moeten genomen worden om je team op het podium te krijgen!

De 5 nieuwe wagens die toegevoegd worden zijn :
                                      • 1967 Chevrolet Corvette Stingray 427
                                      • 1967 Shelby GT-500
                                      • 1969 Dodge Charger R/T
                                      • 1971 Dodge Challenger R/T
                                      • 1998 Toyota Supra Mark IV

Comment

Het Team racen geeft een nieuwe uitdaging aan shift door het online racen met vrienden in hetzelfde team mogelijk te maken.
                                        2 teams van maximum 6 spelers kunnen tegen elkaar racen voor het leiderschap. Individuele stragegie en veilig reiden zullen niet werken als team tactiek waar bij 250Km/u zeer snelle beslissingen moeten genomen worden om je team op het podium te krijgen!

De 5 nieuwe wagens die toegevoegd worden zijn :
                                        • 1967 Chevrolet Corvette Stingray 427
                                        • 1967 Shelby GT-500
                                        • 1969 Dodge Charger R/T
                                        • 1971 Dodge Challenger R/T
                                        American Muscle

Comment

• Die GT500 is zalig om mee te driften!! Ben nu bijna terug aan waar ik indertijd gecrashed ben, 700000 xp +/- en 850 sterren +/-... 'k Ga wel voor Platinum

Comment

Working...
                                          X