Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 nieuwe Need for Speed titels aangekondigd !!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
    Die GT500 is zalig om mee te driften!! Ben nu bijna terug aan waar ik indertijd gecrashed ben, 700000 xp +/- en 850 sterren +/-... 'k Ga wel voor Platinum

that's the spirit !!!

Comment

• Kheb sinds de kerstdagen Shift. Is nu aant installeren op de PS3 HD. Sebiet er eens aan beginnen! Ik ben benieuwd!

Comment

• ik heb mij vandaag nfs shift aangeschaft en ik ben echt aangenaam verrast het spel rijd tamelijk goed maar het geluid is mindblowing!!!

Comment

• Met toetsenbord en laggy graphics is het echt niet te doen, maar het geluid is inderdaad zalig. Behalve die squeaky turbo's, vind ik maar niks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
            ik heb mij vandaag nfs shift aangeschaft en ik ben echt aangenaam verrast het spel rijd tamelijk goed maar het geluid is mindblowing!!!

als ge ne xbox360 moest hebben ??? zou ik forza 3 sterk aanraden veeeeel plezier en er zijn ook time trials zoals in gt5 proloque krizie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
              Met toetsenbord en laggy graphics is het echt niet te doen, maar het geluid is inderdaad zalig. Behalve die squeaky turbo's, vind ik maar niks.
              op ps 3 en g25 is het echt goed te doen

Comment

op ps 3 en g25 is het echt goed te doen

idd ik had in den tijd 100% uitgespeeld en toch fun aan beleefd.

maarja nu heb het forza3 virus volledig te pakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                  als ge ne xbox360 moest hebben ??? zou ik forza 3 sterk aanraden veeeeel plezier en er zijn ook time trials zoals in gt5 proloque krizie
                  ik overweeg het om een ieks doos te kopen maar voor die paar spellen (forza, splinter cell conviction) die mij momenteel interesseren vind ik het weggesmeten geld

Comment

ik overweeg het om een ieks doos te kopen maar voor die paar spellen (forza, splinter cell conviction) die mij momenteel interesseren vind ik het weggesmeten geld

er zijn veel personen die het gewoon gedaan hebben voor forza 3 ( waaronder ik ) de rest van games op xbox heb ik geen interesse.

Comment

• xbox is makkelijk te flashen, dus andere spellen hoeven je dan niks te kosten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                        xbox is makkelijk te flashen, dus andere spellen hoeven je dan niks te kosten
                        En weg is de garantie, en die heb je nogal wel eens nodig met zo'n 360

Mijne is gecrasht 2 weken nadat de garantie voorbij was, heb em nog steeds niet laten maken. Ik speel er toch niet meer op.

Comment

• Hier ruikt het momenteel naar gebakken xdoos

Denk niet dat 'ie het deze keer overleeft heeft

Comment

xbox is makkelijk te flashen, dus andere spellen hoeven je dan niks te kosten

ziet dat u xbox maar niet ROOD begint te FLASHEN na die ingreep........

Comment

ziet dat u xbox maar niet ROOD begint te FLASHEN na die ingreep........
                              Been there, done that, a million times

Comment

Been there, done that, a million times

a million times !!! just do it right, in one time

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                  En weg is de garantie, en die heb je nogal wel eens nodig met zo'n 360

Mijne is gecrasht 2 weken nadat de garantie voorbij was, heb em nog steeds niet laten maken. Ik speel er toch niet meer op.

voor RROD crash krijg je extra garantie!informeer maar eens

Comment

a million times !!! just do it right, in one time
                                    Ik doe het telkens juist, maar ik vermoed dat de vorige eigenaar de handdoek heeft bovengehaald en dat er toch wel permanente schade is opgelopen

'ie werkt in ieder geval weer
                                    Toch stevig (nuja), dacht echt dat 'ie nu volledig toast zou zijn

Comment

er zijn veel personen die het gewoon gedaan hebben voor forza 3 ( waaronder ik ) de rest van games op xbox heb ik geen interesse.
                                      Same here, nog geen moment spijt van gehad, dikke fun en super realistisch
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Iemand een idee of Zolder als circuit ergens te vinden is?

Comment

• Op console niet meteen, op pc zowel in GTR 2/Evo als rFactor (sims) is het te downloaden als extra track. Je vindt zelfs een 1979 versie daar.

Comment

Working...
                                          X