Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
    dat is omdat je waarschijnlijk nog niet heel je map hebt ontdekt . Je moet eerst de wegen ontdekken voordat er missies komen. Soms krijg je wel enkele missies op wegen die je nog niet hebt gedaan, maar de rest moet je zelf zoeken. En believe me, dat duurt lang eer je de volle 100% hebt gereden
    Heb het ondertussen ontdekt, ik moet idd nog heel wat wegen ontdekken.
    Juist al een fotomodel gevonden.

Btw, de Chrysler ME Four Twelve is verkocht voor $9.999.000 , dus dat laat ruimte voor enkele leuke wagens... :

-McLaren F1
    -McLaren F1 GTR
    -DB4 Zagato
    -Cobra Daytona
    En dan zien wel wel wat er overschiet.

Comment

• Hoe krijgt ge die McLaren F1 GTR in dat schoon oranje????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
        Hoe krijgt ge die McLaren F1 GTR in dat schoon oranje????
        Je moet gaan naar de car paint delux, dicht bij de "krater".
        Mocht je het icoontje nog niet vinden in de map, kijk dan of je een race vind "Around the Crater", voor klasse G auto's.Die moet je rijden en daarna unlock je de special paint.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
          Heb het ondertussen ontdekt, ik moet idd nog heel wat wegen ontdekken.
          Juist al een fotomodel gevonden.

Btw, de Chrysler ME Four Twelve is verkocht voor $9.999.000 , dus dat laat ruimte voor enkele leuke wagens... :

-McLaren F1
          -McLaren F1 GTR
          -DB4 Zagato
          -Cobra Daytona
          En dan zien wel wel wat er overschiet.

Damn, dat is dus het toffe aan dat online gedoe. Je kan er je grootste kutbakken aan waanzinnig veel geld kwijt geraken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten

Damn, dat is dus het toffe aan dat online gedoe. Je kan er je grootste kutbakken aan waanzinnig veel geld kwijt geraken
            Jep.Die kar stelt écht niks voor.
            De andere conceptcars daarentegen zijn geweldig.Heb de Shelby GR-1 al, de VW W12's zullen niet lang meer duren en ik ben de wegen aan het verkennen op zoek naar die extra missies om de Mustang GT-R en de Shelby Cobra Concept vrij te spelen.

En de Chrysler Firepower, zegt edith.

Mmm, ik denk dat ik ook eens ga zien voor:

-288 GTO
            -Murciélago
            -300 SL Gullwing
            -Enzo (terug een standaard)
            -430 Spider
            -MC12
            -Vanquish S
            -Caterham
            Last edited by ; 19/05/2007, 18:32.

Comment

• Kben terug opnieuw begonnen ( 2de keer al)

Net een Vanquish S gekocht, man die rijd goed!

Zo kort schakelen , ideaal voor een donutje te maken of kort de bocht driftend te nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
                Hoe krijgt ge die McLaren F1 GTR in dat schoon oranje????
                De mijne kopen voor 9.000.000$?D

Comment

• Test Drive Unlimited Saved Game

24 houses, 59 cars, 100% road open, 4 bikes, $197 billion in money, 196 points for clothes, hitchhiker pass, car deliver pass, W12 car open, Ford Mustang GT, bonus house "Walmaealamae Haven of Peace". This savegame is a work in progress and will be updated as more of the game is completed.

Nog niet getest..

Comment

• Mwa; 't geeft veel meer voldoening als je het zelf allemaal doet hoor, en daar dient het spel toch voor in het begin.
                    Ik heb het bijna uitgespeeld, maar online is het spel oneinidg en blijft het leuk.

Comment

• Give me fuel...

Zo'n Ford GT, dat vliegt nogal:

Ik wilde een Lexus kopen, maar op de deur stond dat ze dicht waren wegens feestdag :

Comment

Ik wilde een Lexus kopen, maar op de deur stond dat ze dicht waren wegens feestdag

Comment

• Is er eigenlijk al meer informatie bekend over de mogelijke patch die uitkomt? Buiten dat hij ergens in mei uitkomt dan. Ik hoop allesinds dat ze de RUF's en de Audi RS4 insteken .

Iemand meer informatie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                            Is er eigenlijk al meer informatie bekend over de mogelijke patch die uitkomt? Buiten dat hij ergens in mei uitkomt dan. Ik hoop allesinds dat ze de RUF's en de Audi RS4 insteken .

Iemand meer informatie?
                            Op het forum van Atari staat dat er volgende week meer info zou komen over de patch.
                            Maar hij komt in mei, dus maximaal nog 11 dagen te gaan.

De extra auto's zouden niet zolang meer op zich mogen laten wachten na de patch.

Gelukkig heb ik nergens bugs zitten, maar daar is de meerderheid van de gamers niet mee geholpen natuurlijk.
                            Last edited by ; 20/05/2007, 17:57.

Comment

Gelukkig heb ik nergens bugs zitten, maar daar is de meerderheid van de gamers niet mee geholpen natuurlijk.
                              Gelukzak.

Comment

Op het forum van Atari staat dat er volgende week meer info zou komen over de patch.
                                Maar hij komt in mei, dus maximaal nog 11 dagen te gaan.
                                Jah heb je gelijk in eigenlijk .

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                De extra auto's zouden niet zolang meer op zich mogen laten wachten na de patch.
                                Laten we hopen.

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                Ik heb opzich ook niet echt bugs, enkel die snelheids- en toerental-meter van de CLS zijn omgewisseld, best wel grappig zicht . Moest er ooit iets misgaan, na elk spelletje kopieer ik mijn bestanden eens op een stickje.

Comment

• Voila heb em nu ook geinstalleerd ... het hele weekend gespeeld. Niet slecht moet ik zeggen

Porsche 997 S

Comment

• Poeh, die staat ook in mijn TDU-garage hoor.
                                    Race je online ?

Comment

Poeh, die staat ook in mijn TDU-garage hoor.
                                      Race je online ?
                                      Ik race online yep ... al heb ik nog geen multiplayer races ofzo gedaan. Ik dacht dat er hier een AW club was, maar ik heb nog geen flauw idee hoe ik kan joinen
                                      Porsche 997 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                                        Ik race online yep ... al heb ik nog geen multiplayer races ofzo gedaan. Ik dacht dat er hier een AW club was, maar ik heb nog geen flauw idee hoe ik kan joinen
                                        Wat is je nickname online ?
                                        Dan zoek ik je eens op, doen we een raceke, daarna nodig ik u uit als vriend en dan kunt ge bij de club.
                                        Anders: kijk eens of ge een Orecaracing ziet, dat ben ik, en dan komt ge maar eens naar mij toe.

Comment

Wat is je nickname online ?
                                          Dan zoek ik je eens op, doen we een raceke, daarna nodig ik u uit als vriend en dan kunt ge bij de club.
                                          Anders: kijk eens of ge een Orecaracing ziet, dat ben ik, en dan komt ge maar eens naar mij toe.
                                          Is goed .. nickname: Tyrian335d
                                          Vanavond vanaf een uur of 7 tot 11 ben ik waarschijnlijk online
                                          Porsche 997 S

Comment

Working...
                                          X