Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik sta voor de moment nog altijd op Pro Maar ik ga er denk ik dees weekend nog eens op spelen. Daarna dan de examens enzo, pff!
En ik ben erover aant twijfelen of ik in de AW club zou komen of niet.. Want wat is dat juist zo'n club? Kan iemand mij dat eens in het kort uitleggen? Thx
Ne maat van mij wil ook graag TDU ôp de pc, maar hij weet niet zeker of zen pc dat wel afkan. Ik heb gezocht naar info, maar die vind ik niet. HIj heeft een MSI 648f neo. Weet iemand van jullie of het spel daarop werkt
Ik sta voor de moment nog altijd op Pro Maar ik ga er denk ik dees weekend nog eens op spelen. Daarna dan de examens enzo, pff!
En ik ben erover aant twijfelen of ik in de AW club zou komen of niet.. Want wat is dat juist zo'n club? Kan iemand mij dat eens in het kort uitleggen? Thx
Als je in de AW Club komt, dan kan je racen tegen leden van het forum.
Het zijn races die enkel toegankelijk zijn voor de forumleden !
Hangt er vanaf of de S6 bij de packs zal zitten die je kan downloaden.
Voorlopig nog steeds geen nieuws van de patch...
Ik heb het ondertussen gevonden dat die S6 bij een download pack zit, maar deze packs zijn echter NIET gratis te downloaden . Dus het is wachten of ze hem na de aangekondigde patch (die VANDAAG zou moeten uitkomen) hem er gratis zouden insteken.
Voor de moment hebben ze nog altijd geen enkel nieuws laten weten . Geen nieuws dat hij is uitgekomen, maar ook geen nieuws van uitstellingen. Afwachten.
Comment