Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hopelijk deze week nog ofzo

Comment

• 2 nieuwe karren....pfffff
      oké, de RS4 is wel über, maar ik verwachte porsche en co

Comment

• RUF en zo zal mettertijd wel komen, alsook Lexus en de Countach en anderen

Comment

• Hoe zit dat eigelijk bij die millionairs challenge, tussen de checkpoints heb je steeds 15min, maar als je dan een checkpoint voorbij rijd begint die terug opnieuw met 15min. Zo haal je dat toch altijd, of hoe zit dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
            Hoe zit dat eigelijk bij die millionairs challenge, tussen de checkpoints heb je steeds 15min, maar als je dan een checkpoint voorbij rijd begint die terug opnieuw met 15min. Zo haal je dat toch altijd, of hoe zit dat?
            Weet het ook niet precies, denk gewoon dat je binnen een bepaalde tijd de checkpoints moet halen en ook binnen een bepaalde tijd de eindmeet.
            Wel belachelijk veel werk voor een miljoen, kan je veel sneller verdienen door andere dingen opnieuw te doen.
            Oja, doe de Millionairs Challenge met de MV Agusta Stage III, anders wordt het zeer moeilijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
              Weet het ook niet precies, denk gewoon dat je binnen een bepaalde tijd de checkpoints moet halen en ook binnen een bepaalde tijd de eindmeet.
              Wel belachelijk veel werk voor een miljoen, kan je veel sneller verdienen door andere dingen opnieuw te doen.
              Oja, doe de Millionairs Challenge met de MV Agusta Stage III, anders wordt het zeer moeilijk.
              merci

jah, ik was er eventjes mee bezig met de Agusta

Comment

• Gisteren de PSP-versie in huis gehaald. Ik denk dat ik 'em zo dadelijk eens ga testen.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• De bétapatch is reeds op het web aan't rondzwerven
                  Het spel zou véééél sneller zijn geworden, de Skyline en de RS4 rijden schijnbaar hemels...

Maar de betapatch heeft nog risico's zoals het verknallen van je savegame...

Héél binnekort komt de echte patch

Comment

• ben de patch aan't binnenhalen.. enfin, toch aan't wachten om hem binnen te halen..
                    zal mijn bevindingen vanavond es posten

volgens insiders is de officiele patch nog deze week verkrijgbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                      Gisteren de PSP-versie in huis gehaald. Ik denk dat ik 'em zo dadelijk eens ga testen.
                      is die er al ?
                      Waar heb je hem gehaald?
                      Heb je al enkele meningen over het spel ?
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• bon, heb heel effe getest.. béta patch blijkt stabiel te draaien, wel is aangeraden van uw originele .exe terug te zetten, dus niet de geupdate gebuiken, anders zijn uw savefiles om zeep!!!!

over de nieuwe auto's valt ni veel te zeggen, ze rijden beide goed.. sounds van de RS4 vind ik niet goed, rijden doet 'ie wel leuk
                        de skyline is gewoon héééémels..

nu de pics:

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
                        Last edited by ; 10/07/2007, 21:34.

Comment

• Audi RS4:

Nissan Skyline R34:

Comment

• Kan niet wachten tot de patch er is, en mijn stuur ook
                            Want met controller rijdt het toch niet zo leuk (althans zonder patch)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                              is die er al ?
                              Waar heb je hem gehaald?
                              Heb je al enkele meningen over het spel ?
                              Ik weet niet hoe lang die er al is, maar toch al meer dan een maand.
                              Ik heb hem in MediaMarkt gekocht.
                              Eerlijk, ik had er eigenlijk ietsje meer van verwacht, maar ik heb wellicht nog niet alles ontdekt. Versies voor andere platformen heb ik wel nog niet getest, dus vergelijken kan ik niet.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik heb het spel intussen ook een 2tal weken en ik heb toch al menig aantal uurtjes rondgebold. Voor autofans (en gameliefhebbers) is het een aanrader!

Paar foto's:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• als ik die beta patch wil installeren, krijg ik foutmelding bij bnk bestand, doesn't match?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                    Ik weet niet hoe lang die er al is, maar toch al meer dan een maand.
                                    Ik heb hem in MediaMarkt gekocht.
                                    Eerlijk, ik had er eigenlijk ietsje meer van verwacht, maar ik heb wellicht nog niet alles ontdekt. Versies voor andere platformen heb ik wel nog niet getest, dus vergelijken kan ik niet.
                                    'k heb het ook gekocht.
                                    Ik had nog een bon van 75e over,dusja...
                                    Het is wel een leuk spel voor in de wagen.Net hetzelfde als op PS2-versie.
                                    Beeld is ok,geluid is ondermaats

Wel leuk,is dat je online kan spelen
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• De officiële patch komt maandag !

Comment

De officiële patch komt maandag !
                                        't werd tijd!

Comment

De officiële patch komt maandag !
                                          gelijk als dat em op 21 juni kwam zeker ?

nuja, met de béta patch in de omloop hebben ze eigenlijk geen andere keuze..

en trouwens.. nudat iedereen weet dat offi patch eraan komt, is iedereen weer vriendelijk.. 'k snappet ni... in mijn ogen hebben ze iets serieus goed te maken bij hun klanten en met dat maandenlange beloofde 'patchke' van ochottekes 16 mb doen ze het in mijn ogen niet
                                          Last edited by ; 14/07/2007, 13:58.

Comment

Working...
                                          X