Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
al die extra's zoals carwash,kleerkast voor je bestuurder,... hoeven voor mij allemaal niet
als de game goed speelt en er goed uitziet ben ik al zeer te vreden
Hopelijk kan mijn pc het draaien, ik koop geen xbox voor 1 spel. Of misschien de ps2 versie, k zal die eerst eens huren om te zien of het goed is.
Kun je games direct na de release huren?
Hopelijk kan mijn pc het draaien, ik koop geen xbox voor 1 spel. Of misschien de ps2 versie, k zal die eerst eens huren om te zien of het goed is.
Kun je games direct na de release huren?
ik dacht van wel
bij Game Mania allesinds
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
dernet een filmpje gezien van een duitser die het spel previewde
't ziet er vet uit!
op't einde van het filmpje ging die kerel naar een lambo garage en kocht een murcielago, toen ie vertrok bleef ie ff steken @ low rpm's, daarna het kot los..
Voor diegenen met een xbox 360: naar verluid is er een nieuwe demo te downloaden
Ik heb me daarstraks een xbox aangeschaft maar moet nog een wireless ontvangertje gaan kopen
90 OF THE WORLD’S MOST EXCLUSIVE CARS AND MOTORBIKES
The complete list of cars and bikes that will ship in the retail version of Atari’s Test Drive Unlimited for the Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft in September 2006 is as follows:
AMD 2000+
512 RAM DDR ofzoiets
Geforce 4 64mb
(ja wetet, hij wordt oud, +- 5 jaar nu)
kheb er ni zoveel verstand van ma zou ik dees spel kunnen draaien pijsde?
op 1024x.. is al genoeg voor mij.
Comment