Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    Heeft iemand het al?

Heb op het tdu forum enkele screenshots reeds gezien, verdomme ik wil
    Ik wil het ook echt heel graag, maar wacht voor de zekerheid toch op de Europese versie, al zal die wel hetzelfde zijn.

Comment

• Enig idee wanneer die komt?
      Want ik had laatst gelezen dat de Amerikaanse versie nog niet af was, maar de Europese versie al wel, maar die wouden ze niet releasen omdat de Amerikaanse nog niet klaar was ofzo

Comment

Enig idee wanneer die komt?
        Want ik had laatst gelezen dat de Amerikaanse versie nog niet af was, maar de Europese versie al wel, maar die wouden ze niet releasen omdat de Amerikaanse nog niet klaar was ofzo
        Ja, dat klopt, ze moesten wachten op de Amerikanen omdat ze het over heel de wereld op hetzelfde moment wilde vrijgeven, iets ivm downloadcapaciteit, dat er geen overbelasting zou zijn.
        Maar als ik het goed begrepen heb, dan waren de Amerikanen vrijdag klaar en hebben ze zonder Europa te verwittigen te koop gezet, fout in de communicatie zeg maar.
        Maar ik denk dat de Europese snel zal volgen, waarschijnlijk komende week.

Comment

• Voor de oudere gamers onder ons, check wat een vette knipoog

Comment

Voor de oudere gamers onder ons, check wat een vette knipoog
            hehehe, memories .... Cool!

tof gedaan!!!!!!! Plots herinner ik me het melodietje door de interne speaker van de pc

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• US versie is uit, de EU nog niet uitgebracht.
              de US en EU versie zijn dezelfde.
              enkel is deze nu enkel via de US site te krijgen voor 19.99$

US versie werkt dus perfect op de EU.
              EU versie zou iets goekoper zijn maar tis wachten.

reden dat US al vrij is en de EU niet is niet bekend op dit moment.

Hier de US versie gedownd en getest en goedgekeurd.

Comment

• US versie zou op laatste moment vrijdagavond nog zijn vrijgegeven, maar op dat moment was het in Europa al zaterdag...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                  hehehe, memories .... Cool!

tof gedaan!!!!!!! Plots herinner ik me het melodietje door de interne speaker van de pc
                  Nu nog de deur open laten gaan en de kerel die eens lacht

Comment

• yes!

'k heb zin om m'n virtuele dos nog eens op te starten ....

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Voor de oudere gamers onder ons, check wat een vette knipoog

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• 'k heb het zelfs ooit nog ZO gespeeld:

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• yup, 't is hier plezant

Comment

• Werkt het al online met die carpack?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                              Werkt het al online met die carpack?
                              geen flauw idee, 'k speel op offline AC

besides, van de paar wagens die ik tot nu getest heb.. die S6 is magistraal.. controlled driften gelijk zot, ni te schatten..

Comment

• online werkt ALS ge op de servers geraakt (druk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door samexit Bekijk Berichten
                                  online werkt ALS ge op de servers geraakt (druk)
                                  Nop, had blijkbaar niks met drukte te maken ivm de nieuwe auto's, er bleek een probleem te zijn met de gamespyservers (probleem had ook niks met overbelasting wegens die auto's te maken).
                                  Overigens, het megapack is van de site van Atari US gehaald...

Comment

• ik heb het pack ook en WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW

Net een 2tal uurtjes gereden en enkele bevindingen

612 is een zotte driftbak
                                    360 CS is zalig! Plakt echt op de grond... misschien dat ik één van mijn gallardo's ga verkopen en een CS in de plaats steek. Wel getuned
                                    F40 is ook nice, maar was out of stock

De RUFkes zijn bagger getekent en rijden ook shitty!

Pagani Roadster is mega knap en heeft zot geluidje. Ook de Mclaren F1 LM is uber zot en de GT is echt zalig knap!!!! Alleen nog het geld ervoor vrijmaken....

S6 vind ik niet zo super, maar de RS4 in sprintblauw is fantastisch!!! En driften dat dat spul doet ABNORMAAL!!!!!

De beste auto tot nu toe van het pack vind ik de Countach

Countach = GOD . De knapste auto van heel het spel, gaat vrij goed vooruit en heeft een ZOT geluid!!!! Je moet wel in de auto zitten want zoals bij bijna alle auto's is het geluid langs buiten niet zo super. WAT EEN KAR!!!!!!!!! Ik heb hem dan ook onmiddelijk gekocht!

Comment

• Last edited by ; 16/10/2008, 16:39.

Comment

• My Lambo

Comment

• Comment

Working...
                                          X