Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEnig idee wanneer die komt?
Want ik had laatst gelezen dat de Amerikaanse versie nog niet af was, maar de Europese versie al wel, maar die wouden ze niet releasen omdat de Amerikaanse nog niet klaar was ofzo
Maar als ik het goed begrepen heb, dan waren de Amerikanen vrijdag klaar en hebben ze zonder Europa te verwittigen te koop gezet, fout in de communicatie zeg maar.
Maar ik denk dat de Europese snel zal volgen, waarschijnlijk komende week.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenVoor de oudere gamers onder ons, check wat een vette knipoog
tof gedaan!!!!!!! Plots herinner ik me het melodietje door de interne speaker van de pc__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
US versie is uit, de EU nog niet uitgebracht.
de US en EU versie zijn dezelfde.
enkel is deze nu enkel via de US site te krijgen voor 19.99$
US versie werkt dus perfect op de EU.
EU versie zou iets goekoper zijn maar tis wachten.
reden dat US al vrij is en de EU niet is niet bekend op dit moment.
Hier de US versie gedownd en getest en goedgekeurd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenhehehe, memories .... Cool!
tof gedaan!!!!!!! Plots herinner ik me het melodietje door de interne speaker van de pc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenVoor de oudere gamers onder ons, check wat een vette knipoog
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenWerkt het al online met die carpack?
besides, van de paar wagens die ik tot nu getest heb.. die S6 is magistraal.. controlled driften gelijk zot, ni te schatten..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door samexit Bekijk Berichtenonline werkt ALS ge op de servers geraakt (druk)
Overigens, het megapack is van de site van Atari US gehaald...
Comment
-
ik heb het pack ook en WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
Net een 2tal uurtjes gereden en enkele bevindingen
612 is een zotte driftbak
360 CS is zalig! Plakt echt op de grond... misschien dat ik één van mijn gallardo's ga verkopen en een CS in de plaats steek. Wel getuned
F40 is ook nice, maar was out of stock
De RUFkes zijn bagger getekent en rijden ook shitty!
Pagani Roadster is mega knap en heeft zot geluidje. Ook de Mclaren F1 LM is uber zot en de GT is echt zalig knap!!!! Alleen nog het geld ervoor vrijmaken....
S6 vind ik niet zo super, maar de RS4 in sprintblauw is fantastisch!!! En driften dat dat spul doet ABNORMAAL!!!!!
De beste auto tot nu toe van het pack vind ik de Countach
Countach = GOD . De knapste auto van heel het spel, gaat vrij goed vooruit en heeft een ZOT geluid!!!! Je moet wel in de auto zitten want zoals bij bijna alle auto's is het geluid langs buiten niet zo super. WAT EEN KAR!!!!!!!!! Ik heb hem dan ook onmiddelijk gekocht!
Comment
Comment